Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet ei halua lapsia

Vierailija
20.08.2019 |

Tämä todettu deittipalveluissa, kavereiden kanssa tehty kyselyä ja kyllä hyvin hyvin harva voisi ehkä harkita mutta pääasiassa ei. Sitten ihmetellään kun suomalaiset naiset ottavat ulkomaalaisia miehiä tai että Suomessa ei synny lapsia.

Kommentit (249)

Vierailija
181/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua, miksi miehet tai naiset tai taisteluhelikopterit haluaisivat lapsia. Yleensä elämästä halutaan tehdä kivaa ja nautittavaa, mutta sitten lapsien kanssa jostain syystä on sellainen poikkeus, että halutaan ottaa koko elämän mittainen vastuu ja hirveä työmäärä asiasta, josta et edes ennakolta voi tietää meneekö se ihan perseelleen.

Katos kuv kaikki ei ole itsekkäitä omahyväisiä hedonisteja niinkuin sinä. Elämän tarkoitus EI OLE maksimoida helppoutta ja nautintoa itselle.

Elämän tarkoitus on palvelufunktio. Auttaa ja palvella lähimnäisiä, ihmisiä, ihmiskuntaa. Mitään ei olisi koskaan saavutettu jos vaan ajteltaisi ahnesti ”mitä mä tästä itselle saan”.

No miksi sitten suomalaiset GoldDigger naiset eivät täytä päiviään millään muilla ajatuksilla, kuin juuri edellämainituilla ?! Suomalaisen naisen ajatusmalli : Minä, Minun etu, taloudellinen ja kaikilta muilla tavoilla etu, MINÄ ,MINÄ JA MINUN ETUOIKEUDET !!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

. Ja velvollisuuksiahan MINULLA ei sitten olekaan  ! Että tietäkää se !

Siinä on suomalaisen naisen pään sisällä pyörivä "ohjausjärjestelmä" ja sen ohjelmakierto. Kun tuo ohjelmakierto pääsee "Että tietäkää SE !" -osuuteen, se palaa ensimmäiselle riville :" MINÄ, MINÄ, MINÄ !" ja alkaa ohjelman suorittamisen alusta. Tämä on suomalaisen naisen toimintamalli ja se ohjelma pyörii 24/7/365. Satoi tai paistoi. Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi suomessa syntyvyys laskee. Saahan sitä ihmettellä.

Eiköhän nykyaikana ihan jokaikinen ajattele sitä omaa onnellisuuttaan . Ei nykyään toisten takia uhrauduta. Mikään pakko ei ole kitua epätyydyttävässä ja huonossa suhteessa. Ei miesten eikä naisten. Miehille tässä vaan tuntuu olevan jokin ongelma

Ehkä miehet tavoittelevat pitkiä parisuhteita. Naisille riittää lyhyempikin.

Vierailija
182/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tajua, miksi miehet tai naiset tai taisteluhelikopterit haluaisivat lapsia. Yleensä elämästä halutaan tehdä kivaa ja nautittavaa, mutta sitten lapsien kanssa jostain syystä on sellainen poikkeus, että halutaan ottaa koko elämän mittainen vastuu ja hirveä työmäärä asiasta, josta et edes ennakolta voi tietää meneekö se ihan perseelleen.

Katos kuv kaikki ei ole itsekkäitä omahyväisiä hedonisteja niinkuin sinä. Elämän tarkoitus EI OLE maksimoida helppoutta ja nautintoa itselle.

Elämän tarkoitus on palvelufunktio. Auttaa ja palvella lähimnäisiä, ihmisiä, ihmiskuntaa. Mitään ei olisi koskaan saavutettu jos vaan ajteltaisi ahnesti ”mitä mä tästä itselle saan”.

No miksi sitten suomalaiset GoldDigger naiset eivät täytä päiviään millään muilla ajatuksilla, kuin juuri edellämainituilla ?! Suomalaisen naisen ajatusmalli : Minä, Minun etu, taloudellinen ja kaikilta muilla tavoilla etu, MINÄ ,MINÄ JA MINUN ETUOIKEUDET !!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

. Ja velvollisuuksiahan MINULLA ei sitten olekaan  ! Että tietäkää se !

Siinä on suomalaisen naisen pään sisällä pyörivä "ohjausjärjestelmä" ja sen ohjelmakierto. Kun tuo ohjelmakierto pääsee "Että tietäkää SE !" -osuuteen, se palaa ensimmäiselle riville :" MINÄ, MINÄ, MINÄ !" ja alkaa ohjelman suorittamisen alusta. Tämä on suomalaisen naisen toimintamalli ja se ohjelma pyörii 24/7/365. Satoi tai paistoi. Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi suomessa syntyvyys laskee. Saahan sitä ihmettellä.

Eiköhän nykyaikana ihan jokaikinen ajattele sitä omaa onnellisuuttaan . Ei nykyään toisten takia uhrauduta. Mikään pakko ei ole kitua epätyydyttävässä ja huonossa suhteessa. Ei miesten eikä naisten. Miehille tässä vaan tuntuu olevan jokin ongelma

Ehkä miehet tavoittelevat pitkiä parisuhteita. Naisille riittää lyhyempikin.

Naiselle pitää olla kirsikoita kakun päällä, miehelle riittää kermavaahtokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin naisena sanon ohjeen joka on toisaalta radikaali mutta muuttaisi kulttuuria silti eli

Miehille se on helppo sanoa ettei halua lapsia tai joskus (ehkä), koska noita miehiä hyväksyviä ja kelpuuttavia naisia löytyy.

Tehkää miehille selväksi ihan alkumetreiltä rohkeasti että lapsia täytyy sitten tehdä/yrittää tehdä. Siinä luikkivat pakoon. mutfa tajuavat asian: naisen aikaa ei tuhlaannu. Ja myös miehet oppivat kulttuuria että lapsia täytyy tehdä jos haluaa fiksun naisen. Eikä vain elämä ole hauskanpitoa panoja jne. Hyviä lapsia haluavoa miehiä en helsingistä etsisi vaan vähän kauempaa, kulttuuri on siellä voelä vähän eri (enkä nyt puhi maatiloista)

Vierailija
184/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen monta ulkomaalaista miestä, jotka eivät todellakaan halua lasta. He keskittyvät uraansa, ja hyvän ulkonäkönsä puolesta naisia riittää seksiin. 

Lapset ovat syöpä.

Vierailija
185/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan haluakkaan kun nainen heittää ulos pienestäkin riidasta. Ei väliä kuinka auttaa lapsen kanssa ja tekee kotitöitä. Sitten saa maksella elareita ja ei saa nähdä edes lastaan. Huono diili, ei voi kuin hävitä. Naiselle hyvä mies tarkoittaa = nöyrä palvelija

Jep.

"Suomalaisesta avioerosta 2000-luvulla väitellyt Jouko Kiiski tutki väitöksessään 224 eronneen miehen ja 311 naisen käsityksiä ja kokemuksia avioerosta. Yleisimmiksi erosyiksi mainittiin läheisyyden puute, erilleen kasvu ja puolison itsenäistyminen. Naiset löysivät erosyitä miehiä enemmän, mikä tukee sitä havaintoa, että erohakemuksista länsimaissa noin 70–80 prosenttia jättää nainen. Vaaranen selittää suurta prosentuaalista eroa.

– Naiset ovat aktiivisempia. Heille henkilökohtainen onnellisuus merkitsee paljon. Monille miehille taas perheen koossa pysyminen on keskeinen arvo epäonnenkin hinnalla."

Tuon perheen koossa pysyminen tulisi olla naisille se prioriteetti N:o 1, ainakin jos näitä väsyneitä länkytyksiä ja väitteitä täällä lukee. Mutta kun ei ole, niin se on turha haikailla niiden kakaroiden perään. Lapset ansaitsevat AINA ehyen perheen ja lapsuuden. Niin kauan kun suomalaiset naiset eivät siihen pysty eikä kykene, niin kauan niiden kanssa ei kannata EDES ajatuksen tasolla miettiä kakaroita. Miehet tekevät itseelleen, syntymättömille lapsille ja ennen kaikkea yhteiskunnalle, suuren palveluksen kun eivät hanki isättömiä Yh-äpäriä kärsimään ja rapauttamaan yhteiskuntaa sekä yleistä moraalia.

Kuulemma niin paljon helpompaa eron jälkeen ilman miestä. Tätä ihmettelen, sillä lastenhoito jne. onkin yhden vanhemman (naisen) vastuulla. Samoin talous.

Mutta on helpompaa! Naisten logiikkaa.

Yleensä se kaikki oli naisen vastuulla jo ennen eroa mutta joutui ärsyyntymään vapaamatkustajasta. Henkisesti helpompaa kun tietää että hoitaa kaiken itse eikä kukaan makaa sohvalla sotkemassa.

Juuri näin ,justhan tuossa sanottiin, että nainen arvostaa omaa onnellisuuttaan. Pidä naisesi onnellisena niin sua ei potkaista sieltä sohvalta pellolle. Onhan se monesti todettu, että parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja elinikää ja vähentää naisen.

Eli naisen onnellisuus on vain miehen vastuulla. Kuka nyt miehen onnellisuudesta välittäisi... 

Jos mies on onneton eikä nainen muuta käytöstään niin tokihan hän eroaa, vai..?

eri mutta mies sopeutuu suht huonoihin oloihin

Miksi pitäisi sopeutua kun kyse on omasta elämästä??

Sopeuduthan sinä kaikkeen muuhunkin. Et sinä voi elämässäsi vetään mitään ääriviivoja huomioimatta ympäristöä, se on sula mahdottomuus.

En todellakaan sopeutuisi siihen että olisin onneton vaan tekisin kaikkeni muuttaakseni asian.

Vierailija
186/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vielä miksi haluaisivat?

Nimenomaan !

Joten korjaus tuohon väitteeseen : Suomalaiset miehet EIVÄT halua lapsia Suomalaisten NAISTEN kanssa.

Miksi : Koska ovat vihervassarifemakko-ideologian läpikotaisin pilalle mädättämiä.

Lapset ovat toivottuja, kunhan vain niiden lapsien äidit ovat vain ulkomaista syntyperää, jostain katolisesta tai muusta konservatiivisesta yhteiskunnasta, jossa nainen on vielä nainen ja mies on mies.

Joku brassinainen... ai saatana...

Tai italialainen

HuH HuH !

Tuollainen Antifemakko, pitkät tummat hiukset, normaali paino ja naisellinen olemus sekä ajatusmalli. Aijaijai että pelkästä ajatuksestakin jo kärki kostuu....

Sitten todellisuus : suomalainen nyrhitty Kouvola-twistillä oleva kananpersetukka, 150 cm / 150 kg Saara Särmä-edition ja FullHCsuvakkifemakko-ajatusmaailma. Tuntuu että silmät vuotaa verta ja suoni katkeaa päästä justiinsa, katkarapu katselee masentuneena kengänkärkiä.

Miksi se tasa-arvo on miehille niin suuri mörkö? Haluatteko että tyttärenne joutuu sietämään mieheltä väkivaltaa / raiskaamista jne. Kun ei saa lähteä kun on nainen?

Koska tasa-arvo keskustelussa jätetään miessukupuoli aina pois. On olemassa todellinen tasa-arvo ja sitten on naisten oikeuksia ajava "tasa-arvo"

Mitä asioita haluaisit muuttaa suomessa jossa miehellä on huonommin asiat? Armeijan ymmärrän, mutta se on valitettavasti miesten päätös ettei sitä muuteta.

Samat tuomiot sukupuolesta riippumatta, lasten sukuelinten leikkaamisen lopettaminen, EU:n tasa-arvoelinten naiskeskeisyys pois, naisille yhtä kovat pääsyvaatimukset merivartiostoon, poliisiin, ensihoitajiksi ja muihin ammatteihin. Seksuaaliseen väkivaltaan liittyvän lain tasa-arvoistaminen (kts.adressi). 

Hyviä pointteja, tosin tuosta olen erimieltä että yhtä kovat pääsyvaatimukset. Poliisina on useissa tilanteissa hyötyä siitä että on naispoliisi, provoavat vähemmän aggressiivisia miehiä esimerkiksi, voima ei ole kaikki kaikessa.

Tuokin voitaisi ehkä ratkaista lisäämällä vuorovaikutusten taitokoulutusta poliiseilla ja varmaan sitä on lisättykin, koska ennen vanhaan poliisi meni esim.tappeluihin keskelle ja sai siinä nenään. Yhtä hyvin voidaan myös argumentoida, että naispoliisit lisäävät vastarinnan mahdollisuutta, koska tutkitusti yksi mies voi päästä montakin naispoliisia karkuun. 

Naispoliisit voitaisiin myös kouluttaa suoraan tehtäviin, joissa ei tarvitse olla fyysisissä tekemisissä epäiltyjen kanssa; suuremman vaaran ja vastuun pitäisi näkyä miesten palkassa. 

Niin no, kumpi sitten on suurempi vastuu ja ansaitsee enemmän palkkaa: se joka puhumalla saa jonkun mukaansa ilman että kukaan loukkaantuu vai se joka voimalla repii jonkun mukaan niin että sattuu.

Kuulostaa siltä, että vertaat ammattitaidotonta miespoliisia hyväonniseen naiseen. Mieskin osaa kyllä puhua, mutta silloin kun puhe ei riitä, on nainen aika heikoilla. 

Eli jos siihen naisen puheen toimimiseen ei voi kuitenkaan luottaa kuten ei miehenkään, miksei naisia kouluteta suoraan sellaisiin poliisitehtäviin, joissa miehen ei tarvitse katsoa naisen perään? Voivat olla vaikka siellä laitoksella tekemässä tutkimuksia. 

Ah, kunnon sovinismia. Katsos kun ihmisten kanssa työskentely ja toimiminen on pelkkää psykokologiaa. Toiset ovat parempia puhumaan ja luonnostaan eivät ärsytä muita niin paljon, ihan on henkilöstä kiinni, eikä sitä välttämättä voi opetella mitenkään. Miten ne naiset voivat samaan aikaan rauhoitella kentällä jotain hermostunutta ihmistä ja olla toimistossa? Miksei pistää pareiksi heitä jotka täydentävät toisiaan? Toinen on hyvä toisessa ja toinen toisessa asiassa.

Vierailija
187/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan totta ja aivan Väestöliiton tutkimaakin, että parhaassa lapsentekoiässä olevat miehet (30-35v) eivät halua enää lapsia. Vain 35% heistä ilmoitti enää haluavansa lapsia. Olen sen itsekin huomannut, olen N28 ja korkeintaan löytyy niitä "sitten joskus"-miehiä, jotka venyttävät tuon naisen hedelmällisyyden äärirajoille ja sitten heittävät heipat, että en mä niitä lapsia oikeasti halunnutkaan koskaan. Omakaan mies ei pahemmin välitä lapsista, mutta ollaan kuitenkin samoilla linjoilla että yksi tulee jossain vaiheessa ja itse haluaisin kuitenkin muutaman vuoden päästä. Toivottavasti en koe samaa kohtaloa.

Ole asiassa tarkkana.

Tiedän useamman tapauksen jossa mies on venyttänyt tai jopa sanonut ettei koskaan halua lapsia.

Ja kas kummaa, kun mies kolkuttaa 50- v. löytyy nuorempi nainen jonka kanssa mies tekeekin ne lapset.

" Vanhasta" vaimosta ero.

Sitten ex - vaimo ihmettelee että h****ttiä.

Vierailija
188/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhuin juuri äitini kanssa näistä asioista ja ihmettelin sitä, että ovat menneet isäni kanssa vihille jo kun äitini oli 19-vuotias, mutta minä olen syntynyt vasta kun hän oli 35-vuotias. Mietin sitä pitkää väliä vihkimisestä minun syntymääni. Äitini sitten paljasti, että yksi raskaus oli mennyt välissä kesken ja hän ei edes tiennyt odottaneensa. Muuten hän silti kertoi, ettei ole koskaan ollut mikään niin lapsirakas ihminen ja ei isäni myöskään ja heillä kuulemma oli arki niin helppoa ja kivat työpaikat, joten eivät edes harkinneet lasta ennen kuin sitten viimein. Äitini oli vielä leikkauksessa ennen kuin alkoi odottaa minua ja poistettiin jokin kasvain munasarjoista, joten oli tavallaan ihme, että saivat vielä minut. En voi silti olla ajattelematta sitä, että minä tavallaan pilasin äitini työputken ja sen jälkeen hän ei enää koskaan ole päässyt parempiin töihin. Vanhempani eivät siis ole mitään korkeasti koulutettuja, mutta olleet ihan hyvissä ja helpoissa töissä ennen syntymääni varsinkin äitini. Jos tämä sama linja olisi jatkunut niin varmasti olisivat tavallaan päässeet elämässään helpommalla ja se olisi ollut isällenikin helpompi hyväksyä, kun isäni on aina ollut työintoinen ja ei ole aina helposti hyväksynyt työttömyyttä.

Sen jälkeen kun synnyin niin oikeasti moni asia muuttui ja tavallaan eivät silloin kun olin pieni kuitenkaan keskittyneet niin paljon minuun vaan mentiin aina työnmukaan sinne ja tänne sekä asuimme missä milloinkin. Välillä mummulassa ja välillä äitini piti mennä johonkin koulutukseen osin ja asuimme mummulassa pitkään. Tämä oli oikeastaan hassuakin, että jo niin "vanhat" ihmiset lähtivät kiertolaisiksi. Tämä aika ei silti ollut mitään mukavaa ja joiduin vaihtamaan hoitopaikkaa ja mummolassa ahdas asua. Isääni jäi myös aika etäiset välit pienenä, kun asuin paljon äitini kanssa ja isäni ol itaas töissä omalla paikkakunnallaan ja meille oli oma talo siellä, mutta silti joiduin lähtemään sinne äitini koulutusreissulle mukaan. Myöhemmin sitten, kun koulu alkoi niin heidän oli tavallaan asetuttava aloilleen ja sekin  välillä oli sellaista hankalaa ja isäni olisi halunnut muuttaa muualle asumaan ja päästä parempiin töihin. Tämä tapahtuikin sitten vuosia myöhemmin, kun suuremmaksi osin isäni päätti, että meidän pitää koko perhe muuttaa kaupunkiin ja meni sinne sitten itse ensin töihin pitkäksi aikaa ja me sitten äitini kanssa muutimme perässä myöhemmin. Tämä oli oikeastaan aika ratkaiseva asia elämässäni ja voin kertoa, ettei vuodet olleet mitään mukavia ja joiduin kiusatuksia ja muutenkin muutin niin huonoon aikaan alakoulun lopussa, että jäin sitten yksin. En tietenkään saisi valittaa, mutta elämäni oli kyllä paljolti muuttamista ja ikinä eivät tavallaan miettineet asioita minun kannaltani.

jatkuu

Vierailija
189/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa

Kaikki ystävyyssuhteet jäivät jo lapsena aika etäiseksi, kun muutettiin niin paljon ja kun aloitin ekan luokan niin tunsin vaan yhden tytön sieltä ja muilla jo paljon enemmän seuraa. Itsellä on myös jäänyt joitakin jälkiä tästä muuttamisesta ja levottamasti elämästä muutenkin. Pitää vielä isästäni sanoa sen verran, että pelkäsin häntä pienenä, kun huusi paljon ja suuttui pienistäkin jutuista. Tämän lisäksi minä tavallaan aina vähän unohdin hänet, kun asuttiin äitini kanssa muualla ja sitten hän oli itsekin paljon pois ollessani alaluokilla ja asui itse muualla ollessaan siellä töissä. Meidän välimme eivät koskaan ole olleet mitkään kovin hyvät ja tuli paljon ongelmia hänen kanssaan, kun pakotti minut harrastamaan monia juttuja ja jos en pärjännyt niin suuttui. Muutenkin vanhempani olisivat halunneet minun olevan rohkeampi ja olin tavallaan liiankin herkkä lapsi heille. Elämä oli oikeastaan meillä aika levotonta ja ikinä eivät ole kysyneet mitä minä olisin tahtonut. Olenkin sitten aika paljon tehnyt asioita heidän mukaansa ja yrittänyt miellyttää heitä. Eivät todellakaan ole mitään sellaisia persoonia, joille lapsi kovin hyvin sopisi ja siinä mielessä ymmärrän kyllä, että miettivät tätä asiaa pitkään. Aloin vaan jo vähän epäilemään, että olinko edes haluttu lapsi heille lainkaan. En halua valittaa ja monien elämä varmasti olluy todella paljon vaikeampaa. Silti se on hassua toisaalta, että työ on määrittänyt niin paljon minunkin elämääni. Se on aina ollut tärkein ja sen mukaan menty. On paljon myös tilanteita, joilloin olisi ollut muukin vaihtoehto eli isäni ei välttämättä olisi tarvinnut muuttaa kaupunkiin töihin ja tienasi vanhassa töissään ( työpaikka lähellä) ihan saman verran ja äitini olisi pärjännyt ilman toista koulutustaan, mutta näistä jutuista ei joustettu. Itse en tahdo naisena lapsia monestakaan syystä ja kauhistelen toisaalta sitä ajatusta työnperässä muuttamisesta, kun olemme oikea esimerkki tähän. Tuli vaan mieleen nämä asiat ja vaikka en niistä nyt itseeni ota ja hyväksyn ne niin joskus ihmettelen.

Vierailija
190/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan !

Joten korjaus tuohon väitteeseen : Suomalaiset miehet EIVÄT halua lapsia Suomalaisten NAISTEN kanssa.

Miksi : Koska ovat vihervassarifemakko-ideologian läpikotaisin pilalle mädättämiä.

Lapset ovat toivottuja, kunhan vain niiden lapsien äidit ovat vain ulkomaista syntyperää, jostain katolisesta tai muusta konservatiivisesta yhteiskunnasta, jossa nainen on vielä nainen ja mies on mies.

Tai italialainen

HuH HuH !

Tuollainen Antifemakko, pitkät tummat hiukset, normaali paino ja naisellinen olemus sekä ajatusmalli. Aijaijai että pelkästä ajatuksestakin jo kärki kostuu....

Sitten todellisuus : suomalainen nyrhitty Kouvola-twistillä oleva kananpersetukka, 150 cm / 150 kg Saara Särmä-edition ja FullHCsuvakkifemakko-ajatusmaailma. Tuntuu että silmät vuotaa verta ja suoni katkeaa päästä justiinsa, katkarapu katselee masentuneena kengänkärkiä.

Miksi se tasa-arvo on miehille niin suuri mörkö? Haluatteko että tyttärenne joutuu sietämään mieheltä väkivaltaa / raiskaamista jne. Kun ei saa lähteä kun on nainen?

vain otetut lääkkeet auttavat

Kannattaa lukea vähän historiaa ja esim. Ennen olleita lakeja.. raiskaus avioliitossa ei ollut rikos vielä alle 50 vuotta sitten.

naisellinen nainen on sinusta tasa-arvon vastainen?

Vierailija
191/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet oppivat kulttuuria että lapsia täytyy tehdä jos haluaa fiksun naisen. Eikä vain elämä ole hauskanpitoa panoja jne. Hyviä lapsia haluavoa miehiä en helsingistä etsisi vaan vähän kauempaa, kulttuuri on siellä voelä vähän eri (enkä nyt puhi maatiloista)

Jos haluaa fiksun naisen nykyään, niin ei todellakaan tarvitse tehdä lapsia.

Vapaaehtoinen lapsettomuus on jatkuvasti yleistymään päin ja varsinkin monet fiksut ja tiedostavat kaupunkilaisnaiset eivät halua pilata elämänlaatuaan lapsia tekemällä.

Vierailija
192/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan !

Tai italialainen

HuH HuH !

Kannattaa lukea vähän historiaa ja esim. Ennen olleita lakeja.. raiskaus avioliitossa ei ollut rikos vielä alle 50 vuotta sitten.

Antifemakko niinkuin ensimmäinen kommentoija kirjoitti.

Vierailija
193/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan haluakkaan kun nainen heittää ulos pienestäkin riidasta. Ei väliä kuinka auttaa lapsen kanssa ja tekee kotitöitä. Sitten saa maksella elareita ja ei saa nähdä edes lastaan. Huono diili, ei voi kuin hävitä. Naiselle hyvä mies tarkoittaa = nöyrä palvelija

Jep.

"Suomalaisesta avioerosta 2000-luvulla väitellyt Jouko Kiiski tutki väitöksessään 224 eronneen miehen ja 311 naisen käsityksiä ja kokemuksia avioerosta. Yleisimmiksi erosyiksi mainittiin läheisyyden puute, erilleen kasvu ja puolison itsenäistyminen. Naiset löysivät erosyitä miehiä enemmän, mikä tukee sitä havaintoa, että erohakemuksista länsimaissa noin 70–80 prosenttia jättää nainen. Vaaranen selittää suurta prosentuaalista eroa.

– Naiset ovat aktiivisempia. Heille henkilökohtainen onnellisuus merkitsee paljon. Monille miehille taas perheen koossa pysyminen on keskeinen arvo epäonnenkin hinnalla."

Tuon perheen koossa pysyminen tulisi olla naisille se prioriteetti N:o 1, ainakin jos näitä väsyneitä länkytyksiä ja väitteitä täällä lukee. Mutta kun ei ole, niin se on turha haikailla niiden kakaroiden perään. Lapset ansaitsevat AINA ehyen perheen ja lapsuuden. Niin kauan kun suomalaiset naiset eivät siihen pysty eikä kykene, niin kauan niiden kanssa ei kannata EDES ajatuksen tasolla miettiä kakaroita. Miehet tekevät itseelleen, syntymättömille lapsille ja ennen kaikkea yhteiskunnalle, suuren palveluksen kun eivät hanki isättömiä Yh-äpäriä kärsimään ja rapauttamaan yhteiskuntaa sekä yleistä moraalia.

Kuulemma niin paljon helpompaa eron jälkeen ilman miestä. Tätä ihmettelen, sillä lastenhoito jne. onkin yhden vanhemman (naisen) vastuulla. Samoin talous.

Yleensä se kaikki oli naisen vastuulla jo ennen eroa mutta joutui ärsyyntymään vapaamatkustajasta. Henkisesti helpompaa kun tietää että hoitaa kaiken itse eikä kukaan makaa sohvalla sotkemassa.

Juuri näin ,justhan tuossa sanottiin, että nainen arvostaa omaa onnellisuuttaan. Pidä naisesi onnellisena niin sua ei potkaista sieltä sohvalta pellolle. Onhan se monesti todettu, että parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja elinikää ja vähentää naisen.

Eli naisen onnellisuus on vain miehen vastuulla. Kuka nyt miehen onnellisuudesta välittäisi... 

Sopeuduthan sinä kaikkeen muuhunkin. Et sinä voi elämässäsi vetään mitään ääriviivoja huomioimatta ympäristöä, se on sula mahdottomuus.

En todellakaan sopeutuisi siihen että olisin onneton vaan tekisin kaikkeni muuttaakseni asian.

tässä lienee yksi syy siihen että se on useimmiten nainen joka haluaa eron. Kumpikaan ei koe elämäänsä täydelliseksi mutta vain nainen päätelee että on onneton joten vaihtamalla paranee.

Aivan kuin se juurisyy "onnettomuuteen" olisi mies eikä peilissä takaisin katseleva raasu.

Vierailija
194/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan !

Tai italialainen

HuH HuH !

Sanoisin että brassinaiset ja italialaiset kulttuurinsa puolesta ovat tasa-arvoa vastaan. Miksi ihmeessä ne naiset luopuisivat vallasta? Miehiä viedään kuin pässiä narusta kun on runko kunnossa.

Vierailija
195/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan !

Tai italialainen

HuH HuH !

Niin ja feminismi != tasa-arvo

Vierailija
196/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan !

Tai italialainen

HuH HuH !

Niin?

Vierailija
197/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet oppivat kulttuuria että lapsia täytyy tehdä jos haluaa fiksun naisen. Eikä vain elämä ole hauskanpitoa panoja jne. Hyviä lapsia haluavoa miehiä en helsingistä etsisi vaan vähän kauempaa, kulttuuri on siellä voelä vähän eri (enkä nyt puhi maatiloista)

Jos haluaa fiksun naisen nykyään, niin ei todellakaan tarvitse tehdä lapsia.

Vapaaehtoinen lapsettomuus on jatkuvasti yleistymään päin ja varsinkin monet fiksut ja tiedostavat kaupunkilaisnaiset eivät halua pilata elämänlaatuaan lapsia tekemällä.

Ei ole yleistymässä. Ehkä vihervasemmistolaispiireissä. Siellä nyt ei muutenkaan ajatella omilla aivoilla.

Vierailija
198/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

tässä lienee yksi syy siihen että se on useimmiten nainen joka haluaa eron. Kumpikaan ei koe elämäänsä täydelliseksi mutta vain nainen päätelee että on onneton joten vaihtamalla paranee.

Aivan kuin se juurisyy "onnettomuuteen" olisi mies eikä peilissä takaisin katseleva raasu.

Onnellisimpia ovat sinkkunaiset, se kertonee jotain.

Vierailija
199/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan !

Tai italialainen

HuH HuH !

Täällä ei oikein ohjelmointikieltä kannata kirjoittaa :D

Vierailija
200/249 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat ympäristö- ja ilmastotietoisia, jotka tietävät että joka lapsi on uusi kuluttaja maapallon rajallisille luonnonvaroille ja tuo yhden hiilijalanjäljen lisää. Vakavasti puhuen monille miehille riittää yksi hyvä parisuhde naisen ilman lapsia ja kahden aikuisen on yleensä helpompi sovia asioista keskenään. Ei suvunjatkaminen ole mikään elämisen mielekkyyden edellytys ja ihminen voi toteuttaa itseään muullakin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi