Suomalaiset miehet ei halua lapsia
Tämä todettu deittipalveluissa, kavereiden kanssa tehty kyselyä ja kyllä hyvin hyvin harva voisi ehkä harkita mutta pääasiassa ei. Sitten ihmetellään kun suomalaiset naiset ottavat ulkomaalaisia miehiä tai että Suomessa ei synny lapsia.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua, miksi miehet tai naiset tai taisteluhelikopterit haluaisivat lapsia. Yleensä elämästä halutaan tehdä kivaa ja nautittavaa, mutta sitten lapsien kanssa jostain syystä on sellainen poikkeus, että halutaan ottaa koko elämän mittainen vastuu ja hirveä työmäärä asiasta, josta et edes ennakolta voi tietää meneekö se ihan perseelleen.
Katos kuv kaikki ei ole itsekkäitä omahyväisiä hedonisteja niinkuin sinä. Elämän tarkoitus EI OLE maksimoida helppoutta ja nautintoa itselle.
Elämän tarkoitus on palvelufunktio. Auttaa ja palvella lähimnäisiä, ihmisiä, ihmiskuntaa. Mitään ei olisi koskaan saavutettu jos vaan ajteltaisi ahnesti ”mitä mä tästä itselle saan”.No miksi sitten suomalaiset GoldDigger naiset eivät täytä päiviään millään muilla ajatuksilla, kuin juuri edellämainituilla ?! Suomalaisen naisen ajatusmalli : Minä, Minun etu, taloudellinen ja kaikilta muilla tavoilla etu, MINÄ ,MINÄ JA MINUN ETUOIKEUDET !!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. Ja velvollisuuksiahan MINULLA ei sitten olekaan ! Että tietäkää se !
Siinä on suomalaisen naisen pään sisällä pyörivä "ohjausjärjestelmä" ja sen ohjelmakierto. Kun tuo ohjelmakierto pääsee "Että tietäkää SE !" -osuuteen, se palaa ensimmäiselle riville :" MINÄ, MINÄ, MINÄ !" ja alkaa ohjelman suorittamisen alusta. Tämä on suomalaisen naisen toimintamalli ja se ohjelma pyörii 24/7/365. Satoi tai paistoi. Ja sitten vielä ihmetellään, että miksi suomessa syntyvyys laskee. Saahan sitä ihmettellä.
Heh, suomalaiset naiset jotka käyvät töissä ja maksavat pienemmästä palkastaan puolet menoista sekä tekevät suurimman osan kotitöistä. Joo mehän niitä kullankaivajia ollaan ;)
Kyllä! Mies muistaa ikuisesti sen, että tarjosi sinulle kahvit ekoilla treffeillänne.
Vai kelle se oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan haluakkaan kun nainen heittää ulos pienestäkin riidasta. Ei väliä kuinka auttaa lapsen kanssa ja tekee kotitöitä. Sitten saa maksella elareita ja ei saa nähdä edes lastaan. Huono diili, ei voi kuin hävitä. Naiselle hyvä mies tarkoittaa = nöyrä palvelija
Jep.
"Suomalaisesta avioerosta 2000-luvulla väitellyt Jouko Kiiski tutki väitöksessään 224 eronneen miehen ja 311 naisen käsityksiä ja kokemuksia avioerosta. Yleisimmiksi erosyiksi mainittiin läheisyyden puute, erilleen kasvu ja puolison itsenäistyminen. Naiset löysivät erosyitä miehiä enemmän, mikä tukee sitä havaintoa, että erohakemuksista länsimaissa noin 70–80 prosenttia jättää nainen. Vaaranen selittää suurta prosentuaalista eroa.
– Naiset ovat aktiivisempia. Heille henkilökohtainen onnellisuus merkitsee paljon. Monille miehille taas perheen koossa pysyminen on keskeinen arvo epäonnenkin hinnalla."
Tuon perheen koossa pysyminen tulisi olla naisille se prioriteetti N:o 1, ainakin jos näitä väsyneitä länkytyksiä ja väitteitä täällä lukee. Mutta kun ei ole, niin se on turha haikailla niiden kakaroiden perään. Lapset ansaitsevat AINA ehyen perheen ja lapsuuden. Niin kauan kun suomalaiset naiset eivät siihen pysty eikä kykene, niin kauan niiden kanssa ei kannata EDES ajatuksen tasolla miettiä kakaroita. Miehet tekevät itseelleen, syntymättömille lapsille ja ennen kaikkea yhteiskunnalle, suuren palveluksen kun eivät hanki isättömiä Yh-äpäriä kärsimään ja rapauttamaan yhteiskuntaa sekä yleistä moraalia.
Kuulemma niin paljon helpompaa eron jälkeen ilman miestä. Tätä ihmettelen, sillä lastenhoito jne. onkin yhden vanhemman (naisen) vastuulla. Samoin talous.
Mutta on helpompaa! Naisten logiikkaa.
Yleensä se kaikki oli naisen vastuulla jo ennen eroa mutta joutui ärsyyntymään vapaamatkustajasta. Henkisesti helpompaa kun tietää että hoitaa kaiken itse eikä kukaan makaa sohvalla sotkemassa.
Juuri näin ,justhan tuossa sanottiin, että nainen arvostaa omaa onnellisuuttaan. Pidä naisesi onnellisena niin sua ei potkaista sieltä sohvalta pellolle. Onhan se monesti todettu, että parisuhde lisää miehen onnellisuutta ja elinikää ja vähentää naisen.
Eli naisen onnellisuus on vain miehen vastuulla. Kuka nyt miehen onnellisuudesta välittäisi...
Jos mies on onneton eikä nainen muuta käytöstään niin tokihan hän eroaa, vai..?
eri mutta mies sopeutuu suht huonoihin oloihin
Miksi pitäisi sopeutua kun kyse on omasta elämästä??
Sopeuduthan sinä kaikkeen muuhunkin. Et sinä voi elämässäsi vetään mitään ääriviivoja huomioimatta ympäristöä, se on sula mahdottomuus.
En todellakaan sopeutuisi siihen että olisin onneton vaan tekisin kaikkeni muuttaakseni asian.
tässä lienee yksi syy siihen että se on useimmiten nainen joka haluaa eron. Kumpikaan ei koe elämäänsä täydelliseksi mutta vain nainen päätelee että on onneton joten vaihtamalla paranee.
Aivan kuin se juurisyy "onnettomuuteen" olisi mies eikä peilissä takaisin katseleva raasu.
Onnellisimpia ovat sinkkunaiset, se kertonee jotain.
kertoo toki. Sen että naiset osaavat valita aivan loistavasti miehet joiden kanssa viettää aikaa.
Ja ei, ei ole pakko viettää hetkeäkään sen nörtin kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää minkäikäisiä sinä ja kaverisi olette? Varmaankaan suurin osa 18-24 -vuotiaista miehenaluista ei halua lapsia. Tilanne on eri 30+ ja 35+ miehissä.
M42
Paitsi sitten on jo myöhäistä.
Myöhäistä?????? WTF, ei esim. Saulikaan ihan eilisen teeren poika ollut kun Aaro syntyi joten ei todellakaan ole myöhäistä, aikaa on vaikka kuinka paljon ja varsinkin jos "lastissa on potkua"
Luuletko, että Sale olis nuorempaa muijaa saanut alkuunkaan, mikäli ei olisi tunnettu julkisuuden henkilö ja poliitikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä miksi haluaisivat?
Nimenomaan !
Joten korjaus tuohon väitteeseen : Suomalaiset miehet EIVÄT halua lapsia Suomalaisten NAISTEN kanssa.
Miksi : Koska ovat vihervassarifemakko-ideologian läpikotaisin pilalle mädättämiä.
Lapset ovat toivottuja, kunhan vain niiden lapsien äidit ovat vain ulkomaista syntyperää, jostain katolisesta tai muusta konservatiivisesta yhteiskunnasta, jossa nainen on vielä nainen ja mies on mies.
Joku brassinainen... ai saatana...
Tai italialainen
HuH HuH !
Tuollainen Antifemakko, pitkät tummat hiukset, normaali paino ja naisellinen olemus sekä ajatusmalli. Aijaijai että pelkästä ajatuksestakin jo kärki kostuu....
Sitten todellisuus : suomalainen nyrhitty Kouvola-twistillä oleva kananpersetukka, 150 cm / 150 kg Saara Särmä-edition ja FullHCsuvakkifemakko-ajatusmaailma. Tuntuu että silmät vuotaa verta ja suoni katkeaa päästä justiinsa, katkarapu katselee masentuneena kengänkärkiä.
Miksi se tasa-arvo on miehille niin suuri mörkö? Haluatteko että tyttärenne joutuu sietämään mieheltä väkivaltaa / raiskaamista jne. Kun ei saa lähteä kun on nainen?
vain otetut lääkkeet auttavat
Kannattaa lukea vähän historiaa ja esim. Ennen olleita lakeja.. raiskaus avioliitossa ei ollut rikos vielä alle 50 vuotta sitten.
naisellinen nainen on sinusta tasa-arvon vastainen?
Antifemakko niinkuin ensimmäinen kommentoija kirjoitti.
Niin ja feminismi != tasa-arvo
Täällä ei oikein ohjelmointikieltä kannata kirjoittaa :D
Ei löytynyt suoraan näppikseltä muutakaan merkkiä joten panikoin.
No ei kai... vähän lisää viihdearvoa wanhalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei uskalla tehdä lapsia jos tulee ero niin siinä on kusessa elatusmaksujen kanssa, kuten kahdelle kaverille käynyt.
Minua ihmetyttää tämä, että ne elatusmaksut (150-300e kk) vievät miehen ihan ojan pohjalle. Miten sitä rahaa riitti lapsen elatukseen silloin kun he olivat vielä yhdessä?? Vai.. ei kai mennyt niin että äiti maksoikin kaikki lasten kulut? Liekö se yksi syy eroon.
Täytyy sanoa, että perheenä kaikki on erilailla. Kulut jaetaan asumisesta lähtien ja silloin ei ajatella raha-asioita samallalailla muutenkaan jos asutaan saman katon alla. Kun ero tulee, niin mies on yleensä se, joka joutuu sitten siihen ahdinkoon. Ensin kämppä ja monikaan ei saa pankista lainaa omaan asuntoon. Joutuu asumaan vuokralle. Vuokrat on korkeat ja helsingissä varsinkin jos asuu, niin pyöreesti 1000e luokkaa. Siihen sitten päälle elarit, jotka on se 150-300e, niin ei se pelkästään siihen jää. Harrastuksiin ja muihin menee myös rahaa. Siihen sähkölaskut, netti, puhelinlasku ja jos auto on pakollinen, niin siihen menee rahaa. Jos se mies sitten saa käteen liksaa 1950e, koska näitäkin on ja myös jotka saa vähemmän, niin eipä siitä montaa euroa jää itselle. Yksin, kun joutuu maksamaan taloudessa kaiken, niin se elämä muuttuu hyvin monella. Kaverit, jotka on eronnut, niin talous meni täysin ympäri ja heillä ei ole varaa tehdä yhtään mitään enää.
Perheenä on kaikki erilailla.
Minä en halua lasta, koska en ole 18 vuotta yhdenkää ihmisen kanssa yhdessä. Eli joutuisin maksamaan niitä maksuja. Toi nyt ei ole se pää syy miksi en halua lapsia, mutta on yksi syy, koska tiedän 100%, että joutuisin maksamaan koska en ole suhteessa koko elämää. Nykyään muutenkin ollaan yhdessä 5-7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei uskalla tehdä lapsia jos tulee ero niin siinä on kusessa elatusmaksujen kanssa, kuten kahdelle kaverille käynyt.
Taatusti kalliimmaksi niitä muksuja on elättää ja hoitaa ydinperheessä. Halvimmillaan etäisä selviää satkulla kuussa. Eikä tarvitse mitään vaivaa muksujen eteen nähdä.
Tämä. Ihmettelen aina etäisän ulinaa miten kalliiksi tulee maksaa elatusmaksuja. Keskimäärin isän elarit on 150-300e kuussa.
Meillä ihan ydinperhe, jossa 5 lasta ja kuukausittain elämiseen menee yli 5000euroa. Mulla on naisena isompi palkka mutta kyllä molemmat joutuu kantamaan koko tilipussinsa perheen elatuksen eteen. Jos leikitään että mies olis etäisä niin hän maksaisi elareita ehkä 5 x 200e eli tonnin. Paljon halvempaa kuin nyt! :)
Ja tosiaan luulet, että mies maksaa pelkän tonnin. Laskit varmaan harrastukset ja muut läppärit ja luurit siihen. Äijä muuttaa omaan kämppään. 5 lasta, niin iso kämppä. Iso kämppä maksaa sen 1200-1500ekk. Kun on lapsia 5, niin autoa tarvitsee eli sekin on kulu. Eipä se pääse halvemmalla yhtään, kun maksaa yksin asumisen jne.
Mietin, miksi miehet ajattelisivat noin, kun naisista tulee viimeistään lisääntymisen jälkeen täysiä hermokimppuja. Mutta miehethän joutuisivat sitä katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä haluaisin varmaan, mutta ikäiseni nuoret naiset halveksuvat lyhyttä miestä (175cm). Ei nuorta viriiliä miestä mikään hymynaamaton vanha ämmänkäppyrä viehätä, vaan iloinen hymyilevä nuori neiti.
M33
Hei sinä keski-ikää lähestyvä mies! Annan vinkin: naiset iästä riippumatta eivät kiinnostu miehestä, joka puhuu minkälaisista naisista tahansa rumasti. Sinun ongelmasi ei ole pituutesi. - Ä40,T18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan totta ja aivan Väestöliiton tutkimaakin, että parhaassa lapsentekoiässä olevat miehet (30-35v) eivät halua enää lapsia. Vain 35% heistä ilmoitti enää haluavansa lapsia. Olen sen itsekin huomannut, olen N28 ja korkeintaan löytyy niitä "sitten joskus"-miehiä, jotka venyttävät tuon naisen hedelmällisyyden äärirajoille ja sitten heittävät heipat, että en mä niitä lapsia oikeasti halunnutkaan koskaan. Omakaan mies ei pahemmin välitä lapsis
ta, mutta ollaan kuitenkin samoilla linjoilla että yksi tulee jossain vaiheessa ja itse haluaisin kuitenkin muutaman vuoden päästä. Toivottavasti en koe samaa kohtaloa.
Ole asiassa tarkkana.
Tiedän useamman tapauksen jossa mies on venyttänyt tai jopa sanonut ettei koskaan halua lapsia.
Ja kas kummaa, kun mies kolkuttaa 50- v. löytyy nuorempi nainen jonka kanssa mies tekeekin ne lapset.
" Vanhasta" vaimosta ero.
Sitten ex - vaimo ihmettelee että h****ttiä.Jos mies pyörtäisikin päätöksensä viime hetkillä, menisin todennäköisesti keinohedelmöitykseen ja hankkisin lapsen itsekseni. Olen kuitenkin siihen ihan kykenevä, normaali koulutettu työssäkäyvä nainen. Miehet luulevat vaikka mitä ja että voivat sitten noin vain vaihtaa 40v tuollapuolen nuorempaan ja perustaa perheen, mutta samaisen tutkimuksen mukaan enää 1% yli 40-vuotiaista lapsettomista miehistä saa ensimmäisen lapsensa. Eli vaikka miehillä ei tule hedelmällisyys niinkään vastaan, niin naisia ei enää kiinnosta niin vanha lapseton mies, tai miehellä on rima aivan liian korkealla. Ja sitten heistä 99% jää ilman jälkikasvua.
Minulla ei ole yhtään mitään sinua vastaan ja toivon todella että asiat menevät kohdallasi hyvin.
Voi toki olla että näitä tapauksia on minun ( laajempaan) tuttavapiiriin sattunut useampia ihan sattumalta eikä kerro mitään sen enempää.
Tosiasia kuitenkin on se että mies voi tulla isäksi paljon myöhemmin ja se tieto voi saada miehiä lykkäämään ( ehkä tiedostamattomastikin) lasten hankitaa.
Itse taas haluaisin löytää kunnollisen miehen, joka olisi valmis olemaan tosissani kanssani, mutta en halua koskaan lapsia. En usko, että välttämättä tämäkään on mitään helppoa ja pelkään sitä, että mies ei sitten sitoutuisi minuun, kun ei olisi niitä lapsia tai ainakin sitten olisi helpompi lähteä. Sitä myös ajattelen jos mies kuitenkin tahtoisikin niitä lapsia sitten myöhemmin, kun voin omasta puolestani taata sen etten yhtään omaa lasta halua. Voi olla, että ne luotettavat miehet ovat monesti niitä perheellisiä ja ne jotka eivät lapsia halua voivat olla muutenkin sellaisia ei niin luotettavia. Tietenkin tämä on yleistystä, mutta joitakin päätelmiä olen muutamien elämästä tehnyt ja tavallaan he elävät vain itselleen ja eivät välttämättä edes kaipaa kumppania. En tietenkään itsekään ole mikään täydellinen ja pidä itseäni minään ykkösvaihtoehtona edes ulkonäön puolesta jos haluan rehellinen olla. Sellainen tavis minäkin olen ja en erotu ainakaan hyvällä tavalla.
"Miksi pitäisi haluta lapsia?" Tuon kysymyksen esittäjiltä jäänyt koulut käymättä? Vai oletteko saivartelijoita ja luulette että ap pakottaa hankkimaan?
Saksalaiset, itävaltalaiset ja hollantilaiset miehet haluavat lapsia vielä suomalaismiehiäkin vähemmän. Tästä on maininta ihan Väestöliiton sivuillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää minkäikäisiä sinä ja kaverisi olette? Varmaankaan suurin osa 18-24 -vuotiaista miehenaluista ei halua lapsia. Tilanne on eri 30+ ja 35+ miehissä.
M42
Paitsi sitten on jo myöhäistä.
Millähän perusteella? Keskimääräinen ensimmäistä kertaa isäksi tulemisen ikä taitaa olla jotain 31-32 vuotta. Eli eipä taida olla myöhäistä. Jäisi varmaan Suomen nykyisistä vähistäkin lapsista suurin osa syntymättä jos olisi myöhäistä.
Itse olen aina haaveillut siitä, että olisi pari lasta joskus, mutta kukapa sitä nyt minun kanssani lisääntymään alkaisi kun "mies" ei edes itseään pysty elättämään.
Terveisi Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä miksi haluaisivat?
Nimenomaan !
Joten korjaus tuohon väitteeseen : Suomalaiset miehet EIVÄT halua lapsia Suomalaisten NAISTEN kanssa.
Miksi : Koska ovat vihervassarifemakko-ideologian läpikotaisin pilalle mädättämiä.
Lapset ovat toivottuja, kunhan vain niiden lapsien äidit ovat vain ulkomaista syntyperää, jostain katolisesta tai muusta konservatiivisesta yhteiskunnasta, jossa nainen on vielä nainen ja mies on mies.
Joku brassinainen... ai saatana...
Tai italialainen
HuH HuH !
Tuollainen Antifemakko, pitkät tummat hiukset, normaali paino ja naisellinen olemus sekä ajatusmalli. Aijaijai että pelkästä ajatuksestakin jo kärki kostuu....
Sitten todellisuus : suomalainen nyrhitty Kouvola-twistillä oleva kananpersetukka, 150 cm / 150 kg Saara Särmä-edition ja FullHCsuvakkifemakko-ajatusmaailma. Tuntuu että silmät vuotaa verta ja suoni katkeaa päästä justiinsa, katkarapu katselee masentuneena kengänkärkiä.
Miksi se tasa-arvo on miehille niin suuri mörkö? Haluatteko että tyttärenne joutuu sietämään mieheltä väkivaltaa / raiskaamista jne. Kun ei saa lähteä kun on nainen?
Suomalainen mies kannattaa tasa-arvoa todellakin.
Feministithän haluaa tänne epätasa-arvoa ja sen ne todistaa, ku lentokoneita ei päästetä ilmaan vaan meuhkataan ihmisten puolesta, jotka kannattaa epätasa-arvoa ja sitähän ei voi kukaan edes kiistää etteivät he sitä halua.
Viimeaikoina lehtiä lukeneena, niin ketkä on niitä lapsia raisgaillut ja harjoittanut väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaiset, itävaltalaiset ja hollantilaiset miehet haluavat lapsia vielä suomalaismiehiäkin vähemmän. Tästä on maininta ihan Väestöliiton sivuillakin.
Minkähän takia? Jokainen aivoilla ajatteleva näkee mitä tämä määhanmuutto tulee saamaan aikaiseksi. Täytyy olla tollo ettei tätä näe.
Itse kyllä sanoisin, että eiköhän miesten syyt lapsettomuuteen ole aika samat kuin naisillakin, taloudellinen epävakaus kärkipäässä. Nykyään duunit on paljolti pätkätöitä, eikä pitkiä vakituisia työsuhteita löydä helpolla. Tähän lisäksi asumis- ja elinkustannukset nousee jatkuvasti, ja niin myös verotkin.
Ei sitä lasta oikein voi hommata jos omasta tulevaisuudestaankaan ei juuri mitään tiedä.
M
MISTÄ näitä miehiä löytyy jotka ei *oikeasti* halua lapsia?? Moni sanoo alkuun että ei halua, mutta on yksi jos toinenkin suhde vuosien varrella kaatunut siihen, kun mies alkaakin kaipailla perheenlisäystä (ja itse en).
Lasten synnyttäminen pitäisi kieltää vähintään 20 vuodeksi jos halutaan yrittää pelastaa maapallo ja minimoida ihmisten kärsimykset.
*Hymähdys* Ai ettei ulkomailta löydy golddiggereitä, just joo, ja lehmätkin lentää. Mitä odotat, tilaa jo se lentolippus sinne ulkomaille ja hae naisesi sieltä!