Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen saa päättää kaikesta parisuhteessa?

Vierailija
19.08.2019 |

Nainen päättää mihin mies käyttää rahansa.
Nainen päättää koska harrastetaan seksiä.
Nainen päättää kaikesta lapsiin liityvästä.
Nainen päättää sisustuksesta.
Nainen päättää matkakohteen.
Nainen päättää saako mies jäädä koti-isäksi.
Nainen päättää erosta.
Jne...

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen päättää kaikista mainitsemistasi asioista, niin kertoo kuinka lapanen mies on. 

Nainen katsonut parhaaksi päättää asioista, koska miehen päätökset olleet huonoja, eikä loppuun harkittuja. Monesti nainen pystyy suunnittelemaan ja näkemään asioita monesta eri vinkkelistä, mikä toimii pidemmällä aikavälillä. Sisustamisessa naisella on usein paremmin silmää, mutta tuotko sinne miehisiä piirteitä, riippuu itsestä ja siitä kuinka niitä asetellaan. Jos haluaa miehisen tilan, niin rakenna vaikka talliin mieleinen. 

Mutta monesti ( en yleistä ) nainen taas ei ole heittäytyä, joka lähtee esim reissuun tuosta noin ilman suunnitelmaa. Syy asioihin on lapsien tuoma vastuu ja huolenpito.

Rahankäyttö, no siinä järkeä molemminpuolin jos yhteinen talous

Seksi on myös avain niin moneen tunnelukkoon yms, jos kumpikin antaa toiselle nautinnon ilman turhaa kiirehdintää, ilman että siinä ajatellaan vain itseä. 

Se jääkö mies lasten kanssa kotiin ja vaimo menee töihin, niin valitettavasti vielä tänäkin päivänä näkyvä palkkaero puhuu paljon. Toki myös se kuinka pariskunnan välillä yleinen huolenpito näkyy. En toki yleistä, on miehiä jotka pystyy kaikkeen. Monesti ero, tai jääminen lasten kanssa yksin muuttaa kummasti Nimim. Yh-isä

Vierailija
102/105 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei ole väliä kodin sisustus/kaikki on ok ja ei haittaa vaikka olisi pinkki sohva (kuulemma) -> ei olla ostettu mitään huonekaluja yhteiseen kotiin, koska en halua päsmäröidä ja kerta miestä ei kiinnosta onko meillä verhoilultaan puhki mennyt sohva, niin olkoot. -> miehen tulkinta on, että ei olla ostettu edes uutta sohvaa koska vaimo on päättänyt ettei mikään kelpaa.

Miehelle ei ole väliä, mitä syödään ja jos on väliä, hän antaa heti periksi. Myös siinä tapauksessa, että itse olen kertonut että minulle kelpaa makaronilaatikko lauantai-iltana, mutta mies sanoo olevan kiinnostunut naudan pihvistä ja viinistä. Totean; että miehen ehdotus on paljon parempi ja syödään sitä nautaa, niin mies sanoo ei ei kun sinä et sitä aluksi halunnut. Sitten syödään sitä makaronilaatikkoa, joka ei kummallekaan oikein kelpaa.

Lomamatkat, oli kyseessä Suomessa hotelliyö tai kesälomareissu ulkomailla. Miehelle on ihan sama mihin mennään tai mitä tehdään lomalla, vaikka hän tykkää kyllä matkustella. Yritän keksiä meille sellaisen reissun, joka kiinnostaa molempia vähän. Lopputulos, ettei matka ollut kummallekaan se täysin mieluinen ja rahaa meni silti tonni per lärvi. -> mies voi sanoa, että vaimo päätti mitä lomalla tehtiin. Miehen ehdottamat reissut ei kuulemma ikinä kelpaa minulle, mutta oikeasti ne ei käy minulle, koska reissun ajankohta on aina ollut töiden puolesta huono. Pitäisi esim lähteä päivän varoajalla viikon reissuun. No olisihan se halpaa, mutta kun töistä palkattoman loman ottaminenkaan ei ole ilmaista. Kun teen miehen ehdottamasta matkasta oman ehdotuksen ajankohdan suhteen, se ei miehellekään aina käy ja sitten hän saattaa lähteä sinne reissuun kun se hänelle sopii ja minä jään kotiin. 

Kerran mies ärähti minulle, että kaikki tehdään kuten minä haluan. Totesin hänelle aivan pokkana, että ei minun toiveet ikinä toteudu ja luettelin mm. äsken mainitut asiat. Loppui miehen ininä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi? Miksi mies saa olla perheen pää ja akatkin oikein KUULUTTAA sitä lehdissä ja silloin se on vain "vapaa valinta" ja yksityisyyttä. Miksi sukunimet menee aina miesten mukaan? Miksi mies sanelee minkä sukupuolisia lapsia naisen kehosta saa syntyä? Miksi heterot kuuluttamalla kuuluttavat ukon olevan pää joka tekee kaiken tärkeän, vaikka miehet nimenomaan pettävät, jättävät, hylkäävät ja ovat epävakaampia perheissä? Yllättäen ette tätä problematisoi ;)

Kas kun miehen ylivalta on aina jalo valinta mutta naisen täysin harmiton tekeminen heti demonisoidaan. Että te heterot olette vinksahtaneita! Valinta muka vapaa, mutta vain miehen ylivallan saa valita?

Vierailija
104/105 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on luontainen johtaja.

Vierailija
105/105 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällaisen parisuhteen saa? Pistäisin tilaukseen heti, jos joku osaa kertoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi