Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen saa päättää kaikesta parisuhteessa?

Vierailija
19.08.2019 |

Nainen päättää mihin mies käyttää rahansa.
Nainen päättää koska harrastetaan seksiä.
Nainen päättää kaikesta lapsiin liityvästä.
Nainen päättää sisustuksesta.
Nainen päättää matkakohteen.
Nainen päättää saako mies jäädä koti-isäksi.
Nainen päättää erosta.
Jne...

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuntuu kyllä itse tykkäävän päällepäsmäri naisista. Itse en ollut parisuhteessa sellainen, vaan aina joka asiassa kysyin miehen mielipiteitä ja annoin hänen päättää oikeastaan kaikesta pääasiassa. En puuttunut mihinkään hänen asioihinsa, olin todella kiltti ja alistuva. Tein vaan kaiken niin kuin hän halusi koska ajattelin, että silloin ainakin olen rakastettava.

No, lopputulos oli se, että kumpikin olimme onnettomia ja niin tuli ero.

Sitten hän löysi uuden naisen, jota kutsui hallitukseksi. Joka kysymykseen vastasi aina: "hallitus päättää", ikään kuin hänellä ei olisi ollut enää omia mielipiteitä ollenkaan, vaan täytyy kysyä muijalta mielipide.

Ei mua koskaan tarvinnut kutsua hallitukseksi koska minä annoin hänen päättää itse asioistaan.

Mutta ilmeisesti on tyytyväinen sen hallituksensa kanssa, koska ovat olleet jo 16 vuotta yhdessä. Tai sitten vaan nainen ei ole "päättänyt erota."

Minä olen ollut eron jälkeen yksin, koska en osaa olla sellainen nainen selvästikään mistä miehet tykkää. Ei se oikeasti toimi niin, että mies päättää asioista, nainen on aina ollut se joka on kodin sydän.

Naisen kuuluu olla vähän bosslady siellä kotona, ei tällainen perässä vedettävä reppana kuin minä. Miehet itsekin on tyytyväisempiä silloin koska se tarkoittaa, että nainen hoitaa paljon asioita miehenkin puolesta.

Minähän en hoitanut mitään asioita mieheni puolesta, pikemminkin hän mun puolesta koska minä olin se, joka vain alistui ja annoin hänen päättää kaikesta.

Vierailija
82/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sama kuin dom/sub-jutuissa. Toinen päättää kaikesta ,minkä toinen sallii tämän päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pysyn erossa ikuisesti naisista

Vierailija
84/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päätän meillä siks kun mies on kyvytön tekemään päätöksiä. Inhoan sitä. Ei vaan pysty suunnittelemaan mitään, ei osaa valita vaihtoehdoista jne. En ymmärrä. Kuormittaa oikein kun kaikki vastuu on harteilla. Ois ihana kun mies kerrankin kantais vastuuta päätöksistä...

- Jätähän tekemättä yhteisiä päätöksiä ja anna aikaa miehellesi.

Vierailija
85/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pysyn erossa ikuisesti naisista

Tai keskustelet naisen kanssa löytäen yhteisen tavan toimia, mikä sopii kummallekin? Ei kummankaan tarvitse olla toisen käskyvallassa, vaan kyseessä voi olla toimiva tiimi, jossa osapuolien vahvuudet savat loistaa toista tukien.

Vierailija
86/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mieheltä kysyä lupaa eroonkin? 

"Kysyä lupa". Haloo, asioista voi sopia yhdessä, eikä vaan sanella. Mutta sehän sinulle tietysti on uutta.

Vierailija
87/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olisin tasa-arvoinen, mutta minulla ei sitten olekaan miestä. 

Tässä totuus: mies ottaa äitinsä kaltaisia naisia ja on tottunut näkemään naisten määräävän. Niin kierre jatkuu. MIes siis tykkää olla määräiltävänä.

Vierailija
88/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen saa päättää tiskaako ensin vai laittaako ruokaa ensin. Nyrkin ja hellan välillä on vaimon paikka.

Vierailija
89/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua siitä että miehellä ei ole mihinkään mitään mielipidettä.

MIten mennä yhteen miehen kanssa, jolla ei ole mitään mielipidettä? Miten tuollaisesta miehestä yleensäkään kiinnostuu?

Vierailija
90/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni päättää aivan kaikesta. Koen olevani eläväkuollut.

Miksi olet yhä siinä suhteessa?

Vierailija
91/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saa päättää...

Tarkoitat varmaan että joutuu päättämään.

Jonkun on pakko kun mies on vapaa-matkustaja jolle käy kaikki.

Periaatteesta voi joskus sanoa ei ilman perusteluita, ihan vaan osoittaakseen että on vielä elossa. Mitään pohdittuja asioita vaihtoehdoiksi ei ole esittää.

Tämän vuoksi pitäisikin ulkoistaa esim. kodin siivous jonka kulut hoitaa mies. (Koska eihän hän nyt jaksa, kato pitkä päivä töissä)

Se on pelkkää tasa-arvoa.

Vierailija
92/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies päättää kaikesta. En saa päättää paljon mistään!!!!

Kaverin mies päättää myös, jopa sisustuksesta. En ikinä pystyisi olemaan tuollaisen miehen kanssa. 

Vierailija
93/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono parisuhde jos siinä vain toinen päättää. Sanon kokemuksesta, koska entisessä parisuhteessa mies päätti ihan kaikesta, jopa vaatteistani, hiuksistani ja harrastuksistani. Tai ainakin olisi halunnut päättää. Lähdin menemään.

Nykyisessä parisuhteessa päätetään yhdessä. Alussa jo selvitin että kumpikin haluaa elämältä samoja asioita suunnilleen samassa aikataulussa. Sen jälkeen on ollut helppo päättää asioista yhdessä, kun sopiva aika on tullut käsille.

Nyt esimerkiksi olemme keskustelleet avioliitosta useamman kuukauden. Kumpikin tiedämme että tulemme menemään naimisiin lähitulevaisuudessa, ja olemme yhdessä miettineet milloin olisi sopiva aika mennä kihloihin, mitä avioliitto meille merkitsee, kuinka paljon rahaa käytämme häihin jne. Samalla tavalla kävimme keskustelua ennen yhteisen asunnon ostamista ja se kyllä kannatti. Parisuhteemme on tasa-arvoinen. En halua olla määräiltävänä enkä halua määräillä. Jos joudun määräämään avioliitosta, ei mies minua silloin oikeasti rakasta, eikä sovi minulle.

Vierailija
94/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska onnellinen nainen = onnellinen perhe.

Mies voi päättää autosta, millainen televisio ostetaan, porakone ja jos oikein osoittaa hyvää päätöksentekokykyä niin voi lähteä lapsen kanssa polkupyöräostoksille ilman vaimoa.

Vierailija
95/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Katselen ystävätterien huussolleja ja kuuntelen heidän juttujaan. Päätelmisissäsi olet oikeassa. Ei näy kodeissa miehen elämää. Ei joskus uskoisi siellä miestä olevankaan. Naiset kertovat myös kuinka lapset leikkivät heidän lapsuuden leluillaan. Vaan en ole kuullut vastaavaa miehen lapsuuden esineistä.

Vierailija
96/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voimakastahtoinen" nainen ja selkärangaton mies. Siinä vasta kombo.

Vierailija
97/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pilde antaa paljon päätösvaltaa suhteessa. 

Vierailija
98/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyllä meillä näkyy molempien läsnäolo kodissa. Huonekaluja on yhdessä hankittuja ja sitten kummankin omia, tavalla tai toisella tärkeitä. Kaikille on paikka löytynyt kun yhdessä on mietitty tai toinen ehdottanut ja toinen edotuksen hyväksynyt. Harrastuvälineitä pyörii ajoittain nurkissa ja kaapeissa molemmilta yhtä paljon. Seinien värit ja tapetit sikäli kuin löytyy on yhdessä päätetty. Tai niin, minä ehdotin ja miehellä ei ollut vastaehdotuksia (eikä  -sanomisia) niin päätös oli selvä. Minä pidän rouheista koristetyynyistä ja torkkupeitoista joten niitä ostelen mieleni mukaan kun siltä tuntuu. Viihdytään molemmat meidän kodissa joka on meidän näköinen. Muuten parisuhde on pitkälti kompromisseja. Meillä ollaan kuitenkin myös yksilöitä omine mielipiteinemme. 

Vierailija
99/105 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso on niin lapatossu että antaa toisen päättää kaikesta niin joutaakin olla holhouksen alaisena ihan sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
100/105 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen määrää ja päättää käytännössä kaikesta, minä siivoan vien roskat tiskaan ja tiskaan, teen kaiken mitä nainen määrää 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän