Miksi nainen saa päättää kaikesta parisuhteessa?
Nainen päättää mihin mies käyttää rahansa.
Nainen päättää koska harrastetaan seksiä.
Nainen päättää kaikesta lapsiin liityvästä.
Nainen päättää sisustuksesta.
Nainen päättää matkakohteen.
Nainen päättää saako mies jäädä koti-isäksi.
Nainen päättää erosta.
Jne...
Kommentit (105)
Mä päätän meillä siks kun mies on kyvytön tekemään päätöksiä. Inhoan sitä. Ei vaan pysty suunnittelemaan mitään, ei osaa valita vaihtoehdoista jne. En ymmärrä. Kuormittaa oikein kun kaikki vastuu on harteilla. Ois ihana kun mies kerrankin kantais vastuuta päätöksistä...
Naiset Suomessa päättä siksi kaikesta, kun miehet ovat niin ystävällisiä ja joustavia, että antavat tämän tapahtua, perherauhan takia. Ei se johdu siitä, etteikö miehillä olisi omia mielipiteitä, ajatuksia ja haluja siitä, miten haluasi kotinsa sisustettavan.
Lähes kaikki miehet ovat tottuneet jo kotona siihen, että äiti, nainen, määrää millainen sisustus kodissa on.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua siitä että miehellä ei ole mihinkään mitään mielipidettä.
Ei, vaan sillä ei ole naiselle väliä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset Suomessa päättä siksi kaikesta, kun miehet ovat niin ystävällisiä ja joustavia, että antavat tämän tapahtua, perherauhan takia. Ei se johdu siitä, etteikö miehillä olisi omia mielipiteitä, ajatuksia ja haluja siitä, miten haluasi kotinsa sisustettavan.
Lähes kaikki miehet ovat tottuneet jo kotona siihen, että äiti, nainen, määrää millainen sisustus kodissa on.
Kyllä. Naiset on sen verran tuulimyllyjä että lapsille ja miehille on parhainta että he päättää.
Vierailija kirjoitti:
Mä päätän meillä siks kun mies on kyvytön tekemään päätöksiä. Inhoan sitä. Ei vaan pysty suunnittelemaan mitään, ei osaa valita vaihtoehdoista jne. En ymmärrä. Kuormittaa oikein kun kaikki vastuu on harteilla. Ois ihana kun mies kerrankin kantais vastuuta päätöksistä...
Nainen päättää kaikesta, mutta vastuun niistä päätöksistä kantaa kyllä mies.
Vierailija kirjoitti:
nainen eptoivoisesti yrittää paikata miehen asemaa siinä tietenkään onnistumatta :(
Naisen ei tarvitse epätoivoisesti paikata yhdenkään miehen asemaa.
Ei naisen tarvitse, koska nainen osaa sen minkä joku virkaheittoäijä...
...ja vielä PALJON paremmin.
Siis kenen kodissa mies on päättänyt sisustuksen? En usko ellette muuttaneet johonkin miehen kotiin jonka sisusti hänen ex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen päättää kaikesta, mutta vastuun niistä päätöksistä kantaa kyllä mies.
Mitenköhän tämän mielipiteesi perustelet?
Vastuun?
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen kodissa mies on päättänyt sisustuksen? En usko ellette muuttaneet johonkin miehen kotiin jonka sisusti hänen ex
Kun on aika ostaa huonekaluja, niin mies tietenkin on innoissaan menossa naisen kanssa kauppaan, niinkö? Vai sanooko mies, että ei kiinnosta? Normaali mies saa suunsa auki ja osaa sanoa mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on aika ostaa huonekaluja, niin mies tietenkin on innoissaan menossa naisen kanssa kauppaan, niinkö? Vai sanooko mies, että ei kiinnosta? Normaali mies saa suunsa auki ja osaa sanoa mistä tykkää.
Sehän on ihan sama meneekö se mies sinne mukaan vai ei, kun se sohva mikä ostetaan on kuitenkin naisen valitsema. Vai meinaatko että yksikään nainen hyväksyy sohvaa, mitä ei itse halua mutta mies haluaa? Salli mun nauraa. Tietenkin kantoapuna mies on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan sama meneekö se mies sinne mukaan vai ei, kun se sohva mikä ostetaan on kuitenkin naisen valitsema. Vai meinaatko että yksikään nainen hyväksyy sohvaa, mitä ei itse halua mutta mies haluaa? Salli mun nauraa. Tietenkin kantoapuna mies on hyvä.
Tottakai valitaan kummallekin mieleinen, kun se maksetaan yhdessä. Huonekaluille otetaan kotiinkuljetus vai pihiyttäsikö sinä hommaat ne kotiin itse?
Hyvä kysymys, koska noinhan se yleensä menee.
Vierailija kirjoitti:
Olemme päättäneet yhdessä sisustuksen: puolet hänen meininkiään, toinen puoli mun.
Ketjun perusteella oon ymmärtänyt kompromissi-sanan aivan kerta kaikkisen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua siitä että miehellä ei ole mihinkään mitään mielipidettä.
Tarkoitat toki: Oikeaa hyväksyttävää mielipidettä. Se tarkastetaan ja hyväsytään naisen toimesta.
Esim. (vähäinen)
Mies: " Haluaisin makuuhuoneeseen pimennysverhot, sillä kesäisin valo häiritsee untani"
Vaimo: "Ne on niin rumia. Ei käy!"
Mies: "Emme tarvitse enää enempää koriste-esineitä."
Vaimo: " Ne on niin sieviä. Jatka pyyhkimistä. Seuraavaksi olohuone!"
Vierailija kirjoitti:
Ap on se uli, jolla ei ole koskaan ollutkaan naista.
PS. Unohdit tuikkukipot.
Ulihullu.Pakoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan meille tule sohvaa, lamppua tai taulua (tai mitään muutakaan näkyvää esinettä) vain minun makuni mukaan, ilman miehen hyväksyntää. On tarkka maultaan. Kyllä hänkin kysyy aina minulta - periaatteessa suostun helpommin hänen ehdotuksiinsa koska luotan hyvin hänen makuunsa. Molemmilla on kuitenkin veto-oikeus ja ei tarkoittaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, koska noinhan se yleensä menee.
Niin silloin, kun puoliso on valittu ulkonäön perusteella.
Valitettavan usein tilanne tuo.