MIKSI nuo kumpparin varret on käännetty?!?
https://www.is.fi/viihde/art-2000006208793.html
Voi jestas mitä stailausta taas.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli 80-luvun lopulla muotia. Mustat kontiot ja varret puolivälistä alas käännetyt.
Joo, noin kun käänsi varret niin ilkesi kumpparit jaloissa kylilläkin liikkua.
Edelleen näyttää tuo tyyli olevan suosioissa ko. sarjassa.
Edelleen mökillä käytössä vanhat kontiot ja varretkin alas käännetty.
90-luvun puolivälissä vaellusleirikoulussa oli nuo "muotia".
Kumppareita työkenkinä käytän. Mulla on "maatilanemännän pohkeet", käännän varret koska muuten ei mahdu jalkaan.
Onkohan tuo joku farmisuomi juttu? Äskeiselläkin kaudelle joillakin oli kumpparit noin.
Enpä ole tuollaiseenkaan kotkotukseen koskaan törmänny koskaan mutta mitäpä lampaat ei tekisi notta luulevat olevansa kool.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tuollaiseenkaan kotkotukseen koskaan törmänny koskaan mutta mitäpä lampaat ei tekisi notta luulevat olevansa kool.
Lampaat? Rokote ja nato vastainen persu äänessä?
Käännetyt kontoiden varret olivat muotia noin 35 vuotta sitten.
En ole koskaan tajunnut mitä järkeä on kumisaappaissa jonka varret on käännetty. Ellei ole kuuma. On jopa valmiina sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tajunnut mitä järkeä on kumisaappaissa jonka varret on käännetty. Ellei ole kuuma. On jopa valmiina sellaisia?
Ei kai tuossa mitään järkeä ollutkaan, näyttivät vaan hienommilta kun varret käänsi alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa mitään järkeä ollutkaan, näyttivät vaan hienommilta kun varret käänsi alas.
Varret suorina juntit, käännettyinä kelpasi kylillekin mennä.
Hienommat käännetyinä Ainakin ennen 90-luvulla.
Itselläni oli vanhat Kontiot joista varret oli käännetty. On nopeampaa laittaa jalkaan. Nyt minulla on Hai-saappaat.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli vanhat Kontiot joista varret oli käännetty. On nopeampaa laittaa jalkaan. Nyt minulla on Hai-saappaat.
Sama juttu, kyllästyin kun aina oli hankala pistää koipiin, varret puolivälistä kaksinkerroin ja ei kun menoksi.
Mukavammat jalassa. Minä käännän aina hitsaushanskojen varretkin, näyttää merirosvolta ja helppo vetää käteen.
Nuohan olivat aika katu-uskottavat jalkineet muinoin 80/90-lukujen taitteessa. Silloin kontioiden sisävuori oli kokovalkoinen ja jotkut koristelivat sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varret suorina juntit, käännettyinä kelpasi kylillekin mennä.
Näin oli.
Muodista en tiedä, koska en ole varmaan ikinä pitänyt kumppareita julkisella paikalla, mutta mökillä pidän varsia käännettynä, koska ne on silloin helpompi pistää jalkaan eteisessä ilman käsiä.
Tekee sääristä lyhyemmän näköiset.