Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin näpäyttää miestä, joka pelailee mun kanssa ärsyttävän perinteiseen tapaan?

Vierailija
19.08.2019 |

En yleensä sorru tällaiseen, mutta tämä tapaus ottaa päähän, koska oli muka vakavissaan mun kanssa ja tiesi mun aika karun historiikin ym. ja esitti niin hyvin kunnollista aikansa, että alkoi jo mullakin mennä läpi tämä kunnollisuus. No juu, loistavan alun jälkeen alkoi se perinteinen säätäminen ja välillä nytkin aktivoituu yllättäen innokkaaksi, viestiä ja treffipyyntöjä pukkaa. Ihan kun ei ois mitään taukoja ollutkaan. Aattelin aluksi ihan vaan estoja ja hiljaisuutta, mutta tekisi mieli jotenkin yrittää herättää tätä kaveria, että vois vähän miettiä mitä tekee. Kun ei kuitenkaan mikään poika ole ja vastapuolen ihmisilläkin on tunteet. Kuulin, että on tätä jo joitain vuosia tehnyt sen jälkeen kun itse jätetyksi pitkästä suhteesta. Että luulis jotain ymmärrystä olevan, mutta ei näköjään ole. En mikään ilkeä halua olla, vaan oikeesti kertoa, että ei oo ihan reilua peliä ja ois kiva sanoo, että haluaa vaan seksiä, jos asia on näin, eikä sillon näytellä jotain unelmakumppania tms. jutella syvällisiä niin että luulee toisen haluavan tutustua ihan oikeasti.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se miehen ja naisen ero. Nainen luulee, että pelimiestä näpäyttämällä saa sen jotenkin yhtäkkiä ajattelemaan tai että se näpäytys tuntuu. Näin ei ole. Pelimies ei välitä tuon taivaallista palautteesta ja valitettavasti useat naiset lankeaa samaan ansaan eli uskovat olevansa poikkeus säännössä ja erilainen (parempi) kuin "ne kaikki muut".

Höpö höpö. Tuo on jotain suuruusfantasiaa kuvitella että pelimieheen ei mikään osu. Eihän tasapainoinen ja onnellinen ihminen pelaa. Kyllä niin tekevässä ihmisessä on paha "valuvika " ja jos sen kohdan löytää ja siihen iskee , niin kyllä osuu. Nimimerkillä tuttu pelimies on vihannut mua 20 vuotta eikä tunnu vaan pääsevän loukkauksesta yli. Ja joo, eihän terve nainen niin iske toista heikoimpaan kohtaan, pitää olla mieleltään yhtä vinksallaan kuin pelimies jos sen tekee.

Vierailija
82/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Txt että kannattaiskäydä klamydiatesteissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. kirjoitti:

Miehet harvoin saavat irtoseksiä rehellisyydellä vaan juurikin unelmavävyä esittämällä. Naiset omalla käytöksellään kannustaa miehiä tuohon.

Totta tuo on, mutta niin vaikea myöntää. Minä en enää jaksa naisia, mutta nuorempana olin aika jännis, niin tämä on todellakin testattu toimivaksi. Ja on aivan turha sanoa että naiset eivät esittäisi mitään. Unohtakaa sitten meikit ja täyteliivit ym. Kaksinaamaista syylistää miehiä.

Vierailija
84/88 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vanha avaus saattoi olla pelkkää tarinointia, niin kuin monet ovat tällä palstalla. Mutta toisaalta, vaikka olisikin ollut, niin jollakin toisella voi olla todellisuudessa samanlainen tilanne meneillä. Ja siitä syystähän palstaa luetaan, että monet tarinat ikään kuin voisivat ehkä mahdollisesti kenties olla totta. Totta tai ei, ihan sama, mutta kiinnostavinta olisi kuulla tarinoita miten pelimiehiä on saatu näpäyteltyä. Ehkä täältä löytyy joku oma ketju sillekin aiheelle? En vielä ainakaan löytänyt...

Vierailija
85/88 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei koskaan vanhene.

Vierailija
86/88 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman näpäyttäjät on sitä alinta kastia

Vierailija
87/88 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aisa kirjoitti:

Ööö normaalia käytöstä jotta saa seksiä.Itse pyöritän usean naisen haaremia ja hyvä käytös on avainsana tähän :)Naiset on luojan kiitos ohjelmoitu suurin piirtein samalla ohjelmistolla joten samat keinot käy 99%

Okei. Mutta eikö ihan kypsänä aikuisen miehenä ois järkevää jutella, että seksiä vaan kiitos. Koska vaikka minäkin haluan ihan vakituisen kumppanin löytää, niin ennen sitä se pelkkä seksikin ja hauska yhdessäolo kelpaisi välillä. Ei tarvis teeskennellä kenenkään mitään.

Ap

Mutta se romantiikan leikkiminen lämmittää. Se on kuin esileikki. Kuka sitä kylmään saunaan..?

Vierailija
88/88 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy erossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi