Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin näpäyttää miestä, joka pelailee mun kanssa ärsyttävän perinteiseen tapaan?

Vierailija
19.08.2019 |

En yleensä sorru tällaiseen, mutta tämä tapaus ottaa päähän, koska oli muka vakavissaan mun kanssa ja tiesi mun aika karun historiikin ym. ja esitti niin hyvin kunnollista aikansa, että alkoi jo mullakin mennä läpi tämä kunnollisuus. No juu, loistavan alun jälkeen alkoi se perinteinen säätäminen ja välillä nytkin aktivoituu yllättäen innokkaaksi, viestiä ja treffipyyntöjä pukkaa. Ihan kun ei ois mitään taukoja ollutkaan. Aattelin aluksi ihan vaan estoja ja hiljaisuutta, mutta tekisi mieli jotenkin yrittää herättää tätä kaveria, että vois vähän miettiä mitä tekee. Kun ei kuitenkaan mikään poika ole ja vastapuolen ihmisilläkin on tunteet. Kuulin, että on tätä jo joitain vuosia tehnyt sen jälkeen kun itse jätetyksi pitkästä suhteesta. Että luulis jotain ymmärrystä olevan, mutta ei näköjään ole. En mikään ilkeä halua olla, vaan oikeesti kertoa, että ei oo ihan reilua peliä ja ois kiva sanoo, että haluaa vaan seksiä, jos asia on näin, eikä sillon näytellä jotain unelmakumppania tms. jutella syvällisiä niin että luulee toisen haluavan tutustua ihan oikeasti.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin virhe on olla aina tavattavissa ja käytettävissä. Mies täytyy panna näkemään vaivaa saadakseen tavata sinua. Ei kannata olla liian helppo nakki. Tämä siis neuvojsi seuraavan varalle. Tämä on jo menetetty tapaus.

Vierailija
22/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap:lle kullanarvoinen vinkki. Mitä jos vaan antasit olla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäyttää? Ootko alaluokkalainen?

Poistat tyypin numeron, estät somessa etkä vastaa jos soittaa tai viestittää. Hukkaat aikaasi täysin turhaan tyyppiin.

Vierailija
24/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on. kirjoitti:

Miehet harvoin saavat irtoseksiä rehellisyydellä vaan juurikin unelmavävyä esittämällä. Naiset omalla käytöksellään kannustaa miehiä tuohon.

Tämä kumoaa palstaulien teorian siitä, että pahat pojat olisivat naisten mieleen. Naisethan lankeavat todellisuudessa siis unelmavävy-tyyppeihin. Ikävää, että miehet vain valehtelevat  ja esittävät olevansa sellaisia. Palstaulit kuvittelevat kuuluvansa unelmavävy-ryhmään, vaikka heidän käytöksensä ja puheensa kertoo naisille toista.

Vierailija
25/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta tuollaisesta. Ihan riittävä näpäytys miehelle tuntui olevan kun ihan suorin sanoin kerroin miten ala-arvoisena hyypiönä ja kunniattomana miehenä häntä pidän.

Mä en kyllä ikinä antaisi tuollaiselle miehelle sitä iloa, että kertoisin kuinka paljon sen käytös satutti.

Jotenkin luuseria mennä ulisemaan vakavissaan moista jollekin panolle.

Eri asia tietysti jos ollaan suhteessa, silloin nyt pitääkin puhua rehellisesti tunteistaan.

Vierailija
26/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap:lle kullanarvoinen vinkki. Mitä jos vaan antasit olla? 

Näin.

Jos et halua pelata pelejä,

älä pelaa pelejä.

Ja JSSAP :)

Vierailija
27/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ylipäätään haluat olla miehen kanssa, jota tarvitsee näpäytellä ?  Eikö ole itsestäänselvää, että pariskunta  teistä ei tule, jos jo noin alussa on tarve näpäytellä. Mitä luulet , että se on jatkossa ?

Kai se näpäytys tehdäänkin siinä vaiheessa kun itse jo halutaan päättää suhde . Jos toinen on loukannut itseä käytöksellään, tilien tasaamisen jälkeen on kivempi siirtyä eteenpäin. Mahdollista toki vain silloin, jos toinen ei ole tunteeton mul*kku eli on se heikko kohta tiedossa johon voi iskeä.

Vierailija
28/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta tuollaisesta. Ihan riittävä näpäytys miehelle tuntui olevan kun ihan suorin sanoin kerroin miten ala-arvoisena hyypiönä ja kunniattomana miehenä häntä pidän.

Mä en kyllä ikinä antaisi tuollaiselle miehelle sitä iloa, että kertoisin kuinka paljon sen käytös satutti.

Eri asia tietysti jos ollaan suhteessa, silloin nyt pitääkin puhua rehellisesti tunteistaan.

Höpö höpö. Luuseria on näytellä kovempaa kuin on.

Vierailija
29/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisa kirjoitti:

Ööö normaalia käytöstä jotta saa seksiä.Itse pyöritän usean naisen haaremia ja hyvä käytös on avainsana tähän :)Naiset on luojan kiitos ohjelmoitu suurin piirtein samalla ohjelmistolla joten samat keinot käy 99%

Itsehän teen tuota miehille ja pyöritån 20 miehen haaremia ja ne raukat luulevat jokainen, että seurutelen heidän kanssaan😂 miehet ne on vaan kaluns a vietävissä, helppoja.

Vierailija
30/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin noin niinkuin yleisesti, mutta ei millekään ilkeämieliselle panolle kannata antaa palaakaan aidosta itsestään.

Ne herkät tunteet voi vuodattaa sit läheisille ystäville ym. jotka oikeasti välittävät sinusta ja tunteistasi.

Vierailija
31/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin virhe on olla aina tavattavissa ja käytettävissä. Mies täytyy panna näkemään vaivaa saadakseen tavata sinua. Ei kannata olla liian helppo nakki. Tämä siis neuvojsi seuraavan varalle. Tämä on jo menetetty tapaus.

Miesnäkökulmasta katsoen huono neuvo. Tuollainen houkuttelee juuri niitä pelimiehiä, jotka saavat kiksinsä siitä saalistuksesta itsestään. Haasteesta, jännityksestä ja onnistumisesta. He saavat täyden palkinnon ja kaiken haluamansa, kun nainen antautuu (sänkyyn, suerustelusuhteeseen tms). Heitä ei viehätä se nainen ihmisenä vaan saalistamisen jännitys. Kun palkinto on saatu, kiinnnostus lopahtaa ja katse alkaa hakea uusia haasteeita.

Jos haluaa tavallisen miehen joka on kiinnostunut naisesta nimenomaan ihmisenä ja mahdollisena kumppanina, vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on idioottimaista. Mies kun alkaa silloin nopeasti, ylläri, myös pitää naista vaikeasti tavoiteltavana ja se tarkoittaa silloin kiinnostuksen puutetta miestä kohtaan. Tavallinen mies ei yritä väkisin sada epäkiinnostunutta naista kiinnostumaan itsestään vaan totea tilanteen toivottomaksi ja alkaa etsiä naista, joka olisi vastavuoroisesti kiinnostunut.

Jos on kiinnostunut, on paras tuoda se ihan rehdisti julki. Pelailemalla itsekin saa riesakseen lähinnä pelailijoita ja päin vastoin.

Vierailija
32/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aisa kirjoitti:

Ööö normaalia käytöstä jotta saa seksiä.Itse pyöritän usean naisen haaremia ja hyvä käytös on avainsana tähän :)Naiset on luojan kiitos ohjelmoitu suurin piirtein samalla ohjelmistolla joten samat keinot käy 99%

Itsehän teen tuota miehille ja pyöritån 20 miehen haaremia ja ne raukat luulevat jokainen, että seurutelen heidän kanssaan😂 miehet ne on vaan kaluns a vietävissä, helppoja.

Tuohan on just sitä mitä miehet haluaakin.

Vierailija
33/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin noin niinkuin yleisesti, mutta ei millekään ilkeämieliselle panolle kannata antaa palaakaan aidosta itsestään.

Ne herkät tunteet voi vuodattaa sit läheisille ystäville ym. jotka oikeasti välittävät sinusta ja tunteistasi.

Jos kyseessä on joku ilkeämielinen pano. Tässä ei sanottu että on ilkeämielinen.

Vierailija
34/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit jonnekin, älä saavu paikkaan. Lähetä muutama viesti, että tulet kohta. Anna odottaa. Sen jälkeen ghostaat. Saa maksaa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
35/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tuollaiselle niin, että otin vielä viimeiset kunnon kyydit, ja sen jälkeen en vain vastannut hänelle enää mitään mihinkään. Yhteen kitinäviestiin taisin vastata että sori kun musta ei ole kuulunut, on vain ollut nyt tosi paljon kiirettä. Eli samoilla sanoilla kuin mieskin selitteli aiemmin vastaamattomuuttaan. Seuraavan kerran kun hänet näin jossain sattumalta, olinkin jo uuden miehen kainalossa, ja niin onnellisena ;) Sama mies mulla on muuten edelleen :D

Vierailija
36/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aisa kirjoitti:

Tuohan on just sitä mitä miehet haluaakin.

Jaa minä olen tämän palstan miesten suusta kuullut että mitä vähemmän miehiä naisella sen parempi ja että pakko saada nainen sekä suhde jne. 😃

Vierailija
37/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesnäkökulmasta katsoen huono neuvo. Tuollainen houkuttelee juuri niitä pelimiehiä, jotka saavat kiksinsä siitä saalistuksesta itsestään. Haasteesta, jännityksestä ja onnistumisesta. He saavat täyden palkinnon ja kaiken haluamansa, kun nainen antautuu (sänkyyn, suerustelusuhteeseen tms). Heitä ei viehätä se nainen ihmisenä vaan saalistamisen jännitys. Kun palkinto on saatu, kiinnnostus lopahtaa ja katse alkaa hakea uusia haasteeita.

Jos haluaa tavallisen miehen joka on kiinnostunut naisesta nimenomaan ihmisenä ja mahdollisena kumppanina, vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on idioottimaista. Mies kun alkaa silloin nopeasti, ylläri, myös pitää naista vaikeasti tavoiteltavana ja se tarkoittaa silloin kiinnostuksen puutetta miestä kohtaan. Tavallinen mies ei yritä väkisin sada epäkiinnostunutta naista kiinnostumaan itsestään vaan totea tilanteen toivottomaksi ja alkaa etsiä naista, joka olisi vastavuoroisesti kiinnostunut.

Jos on kiinnostunut, on paras tuoda se ihan rehdisti julki. Pelailemalla itsekin saa riesakseen lähinnä pelailijoita ja päin vastoin.

Periaatteessa ja arvomaailmaltani täysin samaa mieltä, mutta valitettavasti henkilökohtaisessa elämässäni huomannut, että miesten kiinnostus laimenee tai katoaa kokonaan jos olen oikeasti kiinnostunut miehestä ja näytän sen, kun taas sitten he juoksevat perässä jos en ole kovin kiinnostunut enkä näytä kiinnostustani tai näytän sitä vain satunnaisesti.

Vedänkö sitten puoleeni pelimiehiä, voi olla?

Ihan normaaleilta ne on kyllä vaikuttaneet, ja kyenneet parisuhteeseen jonkun toisen naisen/naisten kanssa ennen minua, eli eivät ole olleet mitään ”ikuisia poikamiehiä”.

Vierailija
38/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on joku ilkeämielinen pano. Tässä ei sanottu että on ilkeämielinen.

AP:n tekstistä tuli ilmi, että mies on juurikin ilkeämielinen pano.

39/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
40/88 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se ja jatka elämääsi. Älä näytä että satutti. Näytä mielummin että menet eteenpäin elämässäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme