Miten voisin näpäyttää miestä, joka pelailee mun kanssa ärsyttävän perinteiseen tapaan?
En yleensä sorru tällaiseen, mutta tämä tapaus ottaa päähän, koska oli muka vakavissaan mun kanssa ja tiesi mun aika karun historiikin ym. ja esitti niin hyvin kunnollista aikansa, että alkoi jo mullakin mennä läpi tämä kunnollisuus. No juu, loistavan alun jälkeen alkoi se perinteinen säätäminen ja välillä nytkin aktivoituu yllättäen innokkaaksi, viestiä ja treffipyyntöjä pukkaa. Ihan kun ei ois mitään taukoja ollutkaan. Aattelin aluksi ihan vaan estoja ja hiljaisuutta, mutta tekisi mieli jotenkin yrittää herättää tätä kaveria, että vois vähän miettiä mitä tekee. Kun ei kuitenkaan mikään poika ole ja vastapuolen ihmisilläkin on tunteet. Kuulin, että on tätä jo joitain vuosia tehnyt sen jälkeen kun itse jätetyksi pitkästä suhteesta. Että luulis jotain ymmärrystä olevan, mutta ei näköjään ole. En mikään ilkeä halua olla, vaan oikeesti kertoa, että ei oo ihan reilua peliä ja ois kiva sanoo, että haluaa vaan seksiä, jos asia on näin, eikä sillon näytellä jotain unelmakumppania tms. jutella syvällisiä niin että luulee toisen haluavan tutustua ihan oikeasti.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mä tein tuollaiselle niin, että otin vielä viimeiset kunnon kyydit, ja sen jälkeen en vain vastannut hänelle enää mitään mihinkään. Yhteen kitinäviestiin taisin vastata että sori kun musta ei ole kuulunut, on vain ollut nyt tosi paljon kiirettä. Eli samoilla sanoilla kuin mieskin selitteli aiemmin vastaamattomuuttaan. Seuraavan kerran kun hänet näin jossain sattumalta, olinkin jo uuden miehen kainalossa, ja niin onnellisena ;) Sama mies mulla on muuten edelleen :D
Sitä olis jäänyt enemmän harmittamaan jos et olisi antanut ollenkaan, vaan pelkästään vikalla kerralla antanut ymmärtää. Tyhmä, kuvittelet että sitä jäi oikeesti harmittaan. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin virhe on olla aina tavattavissa ja käytettävissä. Mies täytyy panna näkemään vaivaa saadakseen tavata sinua. Ei kannata olla liian helppo nakki. Tämä siis neuvojsi seuraavan varalle. Tämä on jo menetetty tapaus.
Miesnäkökulmasta katsoen huono neuvo. Tuollainen houkuttelee juuri niitä pelimiehiä, jotka saavat kiksinsä siitä saalistuksesta itsestään. Haasteesta, jännityksestä ja onnistumisesta. He saavat täyden palkinnon ja kaiken haluamansa, kun nainen antautuu (sänkyyn, suerustelusuhteeseen tms). Heitä ei viehätä se nainen ihmisenä vaan saalistamisen jännitys. Kun palkinto on saatu, kiinnnostus lopahtaa ja katse alkaa hakea uusia haasteeita.
Jos haluaa tavallisen miehen joka on kiinnostunut naisesta nimenomaan ihmisenä ja mahdollisena kumppanina, vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on idioottimaista. Mies kun alkaa silloin nopeasti, ylläri, myös pitää naista vaikeasti tavoiteltavana ja se tarkoittaa silloin kiinnostuksen puutetta miestä kohtaan. Tavallinen mies ei yritä väkisin sada epäkiinnostunutta naista kiinnostumaan itsestään vaan totea tilanteen toivottomaksi ja alkaa etsiä naista, joka olisi vastavuoroisesti kiinnostunut.
Jos on kiinnostunut, on paras tuoda se ihan rehdisti julki. Pelailemalla itsekin saa riesakseen lähinnä pelailijoita ja päin vastoin.
Periaatteessa ja arvomaailmaltani täysin samaa mieltä, mutta valitettavasti henkilökohtaisessa elämässäni huomannut, että miesten kiinnostus laimenee tai katoaa kokonaan jos olen oikeasti kiinnostunut miehestä ja näytän sen, kun taas sitten he juoksevat perässä jos en ole kovin kiinnostunut enkä näytä kiinnostustani tai näytän sitä vain satunnaisesti.
Vedänkö sitten puoleeni pelimiehiä, voi olla?
Ihan normaaleilta ne on kyllä vaikuttaneet, ja kyenneet parisuhteeseen jonkun toisen naisen/naisten kanssa ennen minua, eli eivät ole olleet mitään ”ikuisia poikamiehiä”.
Tuskin se silloin sun toimista riippuu, jos miestä vaan ei ylipäänsä kiinnosta. Normaalilla miehellä paras mahdollinen kiinnostuksen ruokkija ja motivaattori tehdä asian eteen jotain on, jos nainen on vastavuoroisesti kiinnostunut. Syntyy itseään ruokkiva kierre, ihastus syvenee ja epävarmuus vähenee.
Normaali mies ei kiinnostu kenestä tahansa vain siksi että tämä on nainen. Peluri voi kiinnostua jos käyttää oikean väristä vaappua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein tuollaiselle niin, että otin vielä viimeiset kunnon kyydit, ja sen jälkeen en vain vastannut hänelle enää mitään mihinkään. Yhteen kitinäviestiin taisin vastata että sori kun musta ei ole kuulunut, on vain ollut nyt tosi paljon kiirettä. Eli samoilla sanoilla kuin mieskin selitteli aiemmin vastaamattomuuttaan. Seuraavan kerran kun hänet näin jossain sattumalta, olinkin jo uuden miehen kainalossa, ja niin onnellisena ;) Sama mies mulla on muuten edelleen :D
Sitä olis jäänyt enemmän harmittamaan jos et olisi antanut ollenkaan, vaan pelkästään vikalla kerralla antanut ymmärtää. Tyhmä, kuvittelet että sitä jäi oikeesti harmittaan. =D
Mutta jos tuo nainen halusi seksiä, niin tottakai kannatti ottaa se hyöty miehestä irti?
Itse ainakin koen jääväni plussan puolelle jos saan mieheltä kuitenkin seksiä, kuin että jos en olisi saanut.
Mieluummin sitä aina ottaa seksiä ja sydänsurut kuin sydänsurut ja ei seksiä
Mitä jos vaan jättäisit omaan arvoonsa, tuollaiset näpäyttämiset on jotenkin niin lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet ihmisen, joka ei välitä sinusta pätkääkään ja pitää vaan pelleilynä kärsivän jotenkin näpäytyksistäsi? Häntä kiinnostaa ainoastaan se, jos lankeat hänen lässytyksiin ja hänellä on varmasti paljon muitakin leikkikaluja sinun lisäksi... Ei tuollaiset ihmiset oikeasti välitä, vaikka tekisit mitä. Saattavat esittää loukkaantunutta, jotta saisi sinut pyytämään anteeksi... Paras olisi vain antaa olla eikä ottaa enää mitään yhteyttä eikä vastata mihinkään.
Ei kaikki tee sitä tunteettomuuttaan. Jotkut vaan on sekaisin oman elämänsä kanssa. Mä kerroin joskus eräälle miehelle mielipiteeni toiminnastaan aika julmin sanakääntein. Jälkeenpäin kuulin että oli oli osunut ja lujaa. No niihin kohtiinhan mä olin tähdännytkin.
Suurin osa tekee sitä nimenomaa vain pelaamisen ilosta. On kiva seurata miten naiset hyppii pillin mukaan ja taipuu jokaiseen suostutteluun. Todellisuudessa ei mukana ole mitään tunteita miehen puolelta. Jos naisella on itsekunnioitusta, niin hän todellakin jättää tuollaisen pelurit omaan arvoonsa eikä lähde mukaan pelleilyyn.
Tässä on se miehen ja naisen ero. Nainen luulee, että pelimiestä näpäyttämällä saa sen jotenkin yhtäkkiä ajattelemaan tai että se näpäytys tuntuu. Näin ei ole. Pelimies ei välitä tuon taivaallista palautteesta ja valitettavasti useat naiset lankeaa samaan ansaan eli uskovat olevansa poikkeus säännössä ja erilainen (parempi) kuin "ne kaikki muut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tuo nainen halusi seksiä, niin tottakai kannatti ottaa se hyöty miehestä irti?
Itse ainakin koen jääväni plussan puolelle jos saan mieheltä kuitenkin seksiä, kuin että jos en olisi saanut.
Ja mies halusi seksiä ja sai sitä. Sellanen näpäytys siis.
Nämä on tosi tulkinnanvaraisia juttuja. En nyt sano, että seuraava pätee ap:hen, mutta antaa varmaan vähän perspektiiviä kaikille.
Seurustelin muutama vuosi sitten mukavan miehen kanssa. Tutustuttiin kesälomareissulla ja loman aikana suhde syveni. Oli seksiä, oltiin paljon yhdessä, puhuttiin ja tehtiin asioita kimpassa.
Sitten alkoivat arki ja työt. Teen epäsäännöllistä vuorotyötä, jossa on pitkät työpäivät ja aika paljon myös työt valuvat vapaa-ajalle. Työpäivän aikana on usein tosi hankala vastailla puheluihin tai viesteihin. Kun keskityn työhön, keskityn siihen täpöillä.
Mies ei tätä ymmärtänyt. Viestittelyä oli pitkin päivää, aamusta iltaan. Koska siihen asti oltiin oltu irl yhteydessä, en ollut myöskään varautunut mihinkään leperteleviin teinityylisiin viesteihin tyyliä "aaaoo mulla on niin ikävä sua, oisitpa tässä rapsuteltavana, onx sullaki ikävä pusupusu xxxxx". Jos ihan suoraan sanon, niin kielenkäytön ammattilaisena minua vähän jopa ällötti, kasvotusten tuollaista lässytystä ei esiintynyt.
Ja ei, en ehtinyt jokaiseen viestiin vastata. Iltaisin panin kyllä viestin päivän kuulumisista - asiatyylillä, ei leperteleviä - ja vapaapäivinä luonnollisesti tavattiinkin aina, kun ehdittiin ja vapaat sopivat yhteen. Tapaamista oli kuitenkin luonnollisesti vähemmän kuin kesälomalla.
Mies kuitenkin loukkaantui ja pani suhteen poikki, koska en kuulemma välitäkään hänestä ja olen kylmäkiskoinen. Itse olisin mielelläni jatkanut suhdetta.
Eli pointtini tässä on: ei ole olemassa mitään yhteistä ja universaalia sääntöä sille, miten parisuhteessa pitää pitää yhteyttä.
Jos toinen vaikkapa on työtön, ja hänellä on sen vuoksi aikaa viestitellä, toisella ei ehkä ole aikaa tiiviiseen yhteydenpitoon. Toinen voi vaikuttaa ripustautujalta, toinen kylmältä pelurilta - ilman, että kyse on muusta kuin erilaisista odotuksista ja elämäntilanteista!
Kannattaa aina puhua suoraan ja selvästi ulos se, mitä toiselta odottaa. Ja etsiä kultaista keskitietä, joka toimii molemmille.
JOS toinen ei halua neuvotella tai ei muuta toimintaansa, niin sitten tietysti pitää ratkaista, tyydyttääkö vallitseva tilanne vai onko parempi erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sitä aina ottaa seksiä ja sydänsurut kuin sydänsurut ja ei seksiäJa mies halusi seksiä ja sai sitä. Sellanen näpäytys siis.
No olihan se mies huhuillut tuon jälkeen perään vielä useamman kerran, mutta nainen ei enää vastannut.
Se oli se näpäytys-osio, tuon seksin nainen nimenomaan OTTI kuten itse asian ilmaisi, eli omaksi iloksi oman halunsa tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on aika tyhmiä kun ne saa joillain sanoilla ja mielikuvilla ihastumaan. Mielikuvat on tärkeitä tarjoilla, sitten ne seuraa pitkään ja niiltä saa. Aika harva on kiinnostunut siitä mitä joku on oikeasti, sanat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se miehen ja naisen ero. Nainen luulee, että pelimiestä näpäyttämällä saa sen jotenkin yhtäkkiä ajattelemaan tai että se näpäytys tuntuu. Näin ei ole. Pelimies ei välitä tuon taivaallista palautteesta ja valitettavasti useat naiset lankeaa samaan ansaan eli uskovat olevansa poikkeus säännössä ja erilainen (parempi) kuin "ne kaikki muut".
Näillä "näpäytyksillä" nainen tekee itsensä vain naurunalaiseksi ja siitä ei todellakaan ole mitään hyötyä eikä peluri loukkaannu mistään, vaan vähät välittää.
Minä olen jo tovin seurannut erään kaverinaisen hölmöilyä, kun häntä viedään, kuin pässiä narussa... Sama mies on pompotellut häntä vuoden päivät tekemällä vaikka mitä törkeitä ohareita, pyöritellyt toisia naisia ja jopa tämän naisen kavereita. Aina tulee se sama virsi, että v*ttu nyt kostan tuolle k*sipäälle ja itkua, jopa itsariuhkailua, kun kukaan ei välitä, kun se teki niin ja näin ja kas kummaa viikon päästä ollaan taas niin in love, kun se mies sanoi olevansa "muuttunut", jotta pääsi sunnuntaina harrastamaan krapulaseksiä. Siis ihan järjen köyhyyttä ja tuo nainen vain tuhlaa omaa elämäänsä tuollaiseen ja on aivan sekaisin ja henkisesti romuna tuon miehen pelleilyn vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sitä aina ottaa seksiä ja sydänsurut kuin sydänsurut ja ei seksiäNaiset on aika tyhmiä kun ne saa joillain sanoilla ja mielikuvilla ihastumaan. Mielikuvat on tärkeitä tarjoilla, sitten ne seuraa pitkään ja niiltä saa. Aika harva on kiinnostunut siitä mitä joku on oikeasti, sanat riittää.
Niin no sillä muulla ei ole väliä siinä vaiheessa kun panettaa ja saa mitä haluaa eli seksiä.
Kuten sanoin; aina mieluummin seksiä kuin ei seksiä. Haavojakin paljon kivempi nuolla kun voi lohduttautua sillä, että sain sentään seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo tovin seurannut erään kaverinaisen hölmöilyä, kun häntä viedään, kuin pässiä narussa... Sama mies on pompotellut häntä vuoden päivät tekemällä vaikka mitä törkeitä ohareita, pyöritellyt toisia naisia ja jopa tämän naisen kavereita. Aina tulee se sama virsi, että v*ttu nyt kostan tuolle k*sipäälle ja itkua, jopa itsariuhkailua, kun kukaan ei välitä, kun se teki niin ja näin ja kas kummaa viikon päästä ollaan taas niin in love, kun se mies sanoi olevansa "muuttunut", jotta pääsi sunnuntaina harrastamaan krapulaseksiä. Siis ihan järjen köyhyyttä ja tuo nainen vain tuhlaa omaa elämäänsä tuollaiseen ja on aivan sekaisin ja henkisesti romuna tuon miehen pelleilyn vuoksi!
Näihin on vain yksi keino: kasvattaa tyttäret kunnolla, eli rakastaa omanarvontuntoisiksi ja vahvoiksi ihmisiksi joille ei tulisi mieleenkään nöyryyttää itseään noin.
Pojille taas täytyy opettaa oikein todella korostuneesti empatiaa, sillä poikalapset ovat jostain syystä luonnostaan keskimäärin aika epäempaattisia.
Empatiaa voi onneksi opettaa kasvattamalla, mutta etenkin ennen poikien kasvatus ruokki jopa päinvastaista eikä ollut ollenkaan empaattista ja poikia saatettiin käskeä olemaan esimerkiksi itkemättä jos sattui tai nauraa jos poika osoitti herkkiä tunteitaan, ja niistä pojista kasvoikin sitten hirviömäisiä miehiä.
Maailmassa on aivan liikaa hirviömäosiä miehiä ja heidän aiheuttamaa pahuutta, ja se on pääosin p*skan kasvatuksen ja kulttuurillisten asenteiden tulos.
Toivottavasti nykyiset pikkupojat kasvatetaan paremmin ja luultavasti kasvatetaankin, kun jo -95 jälkeen syntyneet nuoret miehet on selkeästi parempia ja empaattisia kuin milleniaalit saati sitä vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin on vain yksi keino: kasvattaa tyttäret kunnolla, eli rakastaa omanarvontuntoisiksi ja vahvoiksi ihmisiksi joille ei tulisi mieleenkään nöyryyttää itseään noin.
Pojille taas täytyy opettaa oikein todella korostuneesti empatiaa, sillä poikalapset ovat jostain syystä luonnostaan keskimäärin aika epäempaattisia.
Empatiaa voi onneksi opettaa kasvattamalla, mutta etenkin ennen poikien kasvatus ruokki jopa päinvastaista eikä ollut ollenkaan empaattista ja poikia saatettiin käskeä olemaan esimerkiksi itkemättä jos sattui tai nauraa jos poika osoitti herkkiä tunteitaan, ja niistä pojista kasvoikin sitten hirviömäisiä miehiä.
Maailmassa on aivan liikaa hirviömäosiä miehiä ja heidän aiheuttamaa pahuutta, ja se on pääosin p*skan kasvatuksen ja kulttuurillisten asenteiden tulos.
Toivottavasti nykyiset pikkupojat kasvatetaan paremmin ja luultavasti kasvatetaankin, kun jo -95 jälkeen syntyneet nuoret miehet on selkeästi parempia ja empaattisia kuin milleniaalit saati sitä vanhemmat.
Nää, ei ne sen empaattisempia nykyäänkään ole, eivät vaan kehtaa iäkkäälle naiselle osoittaa oikeaa karvaansa...
Miehet ovat epäempaattisenpia pitkälti biologisista syistä. Empaattisuus yleisestikin kehittyy vielä pitkälle parikymppisenä, aivot eivät ole siinä suhteessa valmiit vielä täysi-ikäisyyden koittaessa. Miehillä aivojen kehitys vie hiukan vielä pidempään kuin naisilla keskimäärin.
Miehillä evoluutio on myös suosinut riskinottoa ja impulsiivisuutta, naisilla taas jälkeläisistä huolehtimista ja empaattisuutta.
Mutta olen samaa mieltä toki siinä, että ympäristölläkin on merkitystä, ja kaikkia lapsia pitää kannustaa empatiaan. Oma esimerkki on tärkein! Se, että äiti tuntee empatiaa lapsiaan kohtaan on ehdottoman tärkeää, mutta myös lapsilta pitää edellyttää muiden huomioimista.
Sanon sen vaan ,että kyllä kaikki järjestyy puhumalla.Tältä sivulta ei kannata neuvoja pyytää,koska ne näyttää olevan aika eriskummallisia ja muutenkin asiottomia kommentteja .
Sano suoraan asiasi ja unohda mies sen jälkeen. Eipähän jää ihmettelemään että mikä sulle nyt tuli.
Neuvoisin sua kertomaan hänelle rehellisesti, miltä sinusta tuntuu. Suhde on tuhoon tuomittu, jos sitä viedään eteenpäin pelaamalla pelejä ja näpäyttelemällä puolin ja toisin. Ennen pitkää teillä saattaa olla käynnissä kilpailu, kumpi satuttaa kipeimmin. Älä lähde sille tielle.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä juuri tuollaisia huonoitsetuntoisia, läheisriippuvaisia naisia on nykyään paljon. On kyllä järkyttävää, jos elämä pyörii vain sen miehen etsinnän ympärillä ja tehdään mitä typerämpiä riman alituksia jonkun pelurin vuoksi! "Hyvässä" lykyssä jopa oma työnteko kärsii ja kaverisuhteet kärsii, kun pitää vaan itkeä vollottaa ja hyppiä jonkun typerän äijän perässä!
”Älä näytä että satutti”
👍