Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säätö ei jaksa odottaa että olen taas (pano)kunnossa

Vierailija
19.08.2019 |

Mulla oli selkäleikkaus ja olen siis saikulla. Viikonloppuna lemmikkikanini kuoli. Säätö sanoi ettei jaksa odottaa että olen taas (pano)kunnossa vaan pistää nyt homman tauolle että voi tavata muita ja että katotaan uusiksi kun olen toipunut. Potkiiko elämä teitäkin päähän?

Kommentit (4)

1/4 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli selkäleikkaus ja olen siis saikulla. Viikonloppuna lemmikkikanini kuoli. Säätö sanoi ettei jaksa odottaa että olen taas (pano)kunnossa vaan pistää nyt homman tauolle että voi tavata muita ja että katotaan uusiksi kun olen toipunut. Potkiiko elämä teitäkin päähän?

hitto tollasten ihmisten kanssa!heti kun on estynyt saamasta ja vielä kun on olemassa hirveen hyvä syykin niin käyttäydytään kuin pienet lapset.kun mä en saa niin säkään et sitten saa ja lähdetään uutta etsimään.voiko oikeesti ihminen olla noin tyhmä ettei tajuu mitä selkäleikkaus merkitsee ja miten pitkään siitä menee toipuessa?eikö nyt muuta pysty näkemään kuin omat halunsa tollasessakaan tilanteessa?oikeen vihaksi pistää tollaset idiootit.itsekään en oo mikään penaalin terävin kynä mutta ymmärrän ihan heittämällä miksi et pysty panohommia tekemään vielä vähään aikaan.tsemppiä sulle ja heivaa tollanen typerys elämästäsi pois joka viis veisaa sun hyvinvoinnistasi.ei noin saa sua kohdella!

Vierailija
2/4 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätö? Anna mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätö ei ole rakastunut. Et menetä mitään. Ei muuta kuin etsimään sitä elämän miestä jonka kanssa voi rakastua ja rakastella loppuelämän.

Sulla kävi tuuri. Mies paljasti että muna vie, pää tulee jossakin perässä. Nämä tällaiset munan viemät miehet on sitä B-luokkaa.

Vierailija
4/4 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat suhteen ja olla yhdessä vain hänen kanssaan, etkä pelkkää säätöä, niin oletko kertonut siitä hänellekin? Ehdota treffejä ja yhdessäoloa vapaa-ajalla ja seurustelua, jos olet kiinnostunut enemmästä. Ehkä hänkin olisi, muttei tiedä, että sinäkin olisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme