Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on pari kertaa sanonut että nähnyt unta että teen itsemurhan

Vierailija
12.02.2025 |

Siis unessa oon tehnyt itsarin. Miksi kertoa tuollaista masennusta sairastavalle? Mksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kaveri heti.

Vierailija
2/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on lapsellinen. Pelkää ehkä oikeasti, että menettää sinut. Se sitten purkautuu varsin urpolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö edes nähnyt, kunhan manipuloi siitä saatavan nautinnon vuoksi.

Vierailija
4/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttuile sille vähän. Sano, että näit unta, että kaveri oppi mitä empatia on. Mutta se oli vain unta ja täyttä utopiaa.

Vierailija
5/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän EI ole sinun kaverisi, saati ystäväsi. Hän on VIHOLLINEN.

Vierailija
6/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieneekö edes nähnyt, kunhan manipuloi siitä saatavan nautinnon vuoksi.

Epäilen tätä. Ja unessa kuolema yleensä ei tarkoita konkreettista kuolemista. Joten jos tuollaisen unen on nähnyt se lähinnä tarkoittaa sitä, että välit katkeaa ap:n kanssa. Mitä tämä henkilö oikeasti haluaa ja siksi puhuu tuollaisia.

Vierailija
7/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholainen haluaa että riistät henkesi. Ehkä tämä sysää sinut takaisin elämään. Käännä sivua, lähde liikkeelle ja löydä kivempia kavereita. Tsemppiä! 

Vierailija
8/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaverisi on tunnetajuton ja ajattelematon ja sanoo asioita ilman filtteriä omasta huoli/pelkotilastaan käsin (siis että hän stressaa että tekisit ja aihe tulee hänen uniin) tai sitten hän on ilkeilevä ja pahansuopa ja leikittelee ajatuksella. 

Mitä sun kannattaa tehdä ? Mene juttelemaan kanssaan ja kysy suoraan, MIKSI hän kertoo tollaista triggeröivää settiä sinulle, jolla on masennus ja sellaisia ajatuksia välillä ollut mielessä? Jos hän ei ymmärrä ja ole heti aidosti ok ja tue sinua, vaan jankkaa miksei ja muuta, niin ei kannata pitää yhteyksiä - hän ei arvosta tunteitasi ja hyvinvointiasi. Jos hän on autisti, niin voit selittää että sellainen on triggeröivää, järkkyä ja aiheuttaa mielipahaa, jos ei tajua, ei yhteyksiin. 

Hyvinvointi on tärkeää, ystävä on sellainen jolle sinun hyvinvointi on tärkeää, sama toisinpäin. Ystävät pitävät hyvinä toisiaan. Ystävät eivät ole vihamiehiä.

Vierailija
9/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä näen unia missä itse teen itsemurhan.

Vierailija
10/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä näen unia missä itse teen itsemurhan.

Jatkuuko ne unet siitä? Käytkö omissa hautajaisissa? Creepyä :(

Vierailija
11/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloi. Testaa josko toimisi. Älä pidä yhteyttä, on luonnehäiriöinen. 

Vierailija
12/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut jo pari kk sitten. 

Vierailija
13/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei sanota kaverille. Enintään kysyisin erityisesti kuuntelemaan pysähtyen, että onko sulla kaikki hyvin, kun näin unta jossa ei ollut. 

Vierailija
14/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin viime yönä unen jossa käytin huumeita. En käytä huumeita. Mielenkiintoista.

Vierailija
15/15 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin unta jossa etäinen kaveri haisteli vieraiden henkilöiden käytettyjä pikkuhousuja. En kehdannut kertoa hänelle edes, mutta tulee kylläkin hänestä sellaiset vibat että ehkä oikeasti saisi kiksit tuollaisista jutuista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä