Kaveri on pari kertaa sanonut että nähnyt unta että teen itsemurhan
Siis unessa oon tehnyt itsarin. Miksi kertoa tuollaista masennusta sairastavalle? Mksi?
Kommentit (15)
Kaveri on lapsellinen. Pelkää ehkä oikeasti, että menettää sinut. Se sitten purkautuu varsin urpolla tavalla.
Lieneekö edes nähnyt, kunhan manipuloi siitä saatavan nautinnon vuoksi.
Vttuile sille vähän. Sano, että näit unta, että kaveri oppi mitä empatia on. Mutta se oli vain unta ja täyttä utopiaa.
Hän EI ole sinun kaverisi, saati ystäväsi. Hän on VIHOLLINEN.
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö edes nähnyt, kunhan manipuloi siitä saatavan nautinnon vuoksi.
Epäilen tätä. Ja unessa kuolema yleensä ei tarkoita konkreettista kuolemista. Joten jos tuollaisen unen on nähnyt se lähinnä tarkoittaa sitä, että välit katkeaa ap:n kanssa. Mitä tämä henkilö oikeasti haluaa ja siksi puhuu tuollaisia.
Paholainen haluaa että riistät henkesi. Ehkä tämä sysää sinut takaisin elämään. Käännä sivua, lähde liikkeelle ja löydä kivempia kavereita. Tsemppiä!
Joko kaverisi on tunnetajuton ja ajattelematon ja sanoo asioita ilman filtteriä omasta huoli/pelkotilastaan käsin (siis että hän stressaa että tekisit ja aihe tulee hänen uniin) tai sitten hän on ilkeilevä ja pahansuopa ja leikittelee ajatuksella.
Mitä sun kannattaa tehdä ? Mene juttelemaan kanssaan ja kysy suoraan, MIKSI hän kertoo tollaista triggeröivää settiä sinulle, jolla on masennus ja sellaisia ajatuksia välillä ollut mielessä? Jos hän ei ymmärrä ja ole heti aidosti ok ja tue sinua, vaan jankkaa miksei ja muuta, niin ei kannata pitää yhteyksiä - hän ei arvosta tunteitasi ja hyvinvointiasi. Jos hän on autisti, niin voit selittää että sellainen on triggeröivää, järkkyä ja aiheuttaa mielipahaa, jos ei tajua, ei yhteyksiin.
Hyvinvointi on tärkeää, ystävä on sellainen jolle sinun hyvinvointi on tärkeää, sama toisinpäin. Ystävät pitävät hyvinä toisiaan. Ystävät eivät ole vihamiehiä.
MInä näen unia missä itse teen itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
MInä näen unia missä itse teen itsemurhan.
Jatkuuko ne unet siitä? Käytkö omissa hautajaisissa? Creepyä :(
Manipuloi. Testaa josko toimisi. Älä pidä yhteyttä, on luonnehäiriöinen.
Olen katkaissut jo pari kk sitten.
Tuollaista ei sanota kaverille. Enintään kysyisin erityisesti kuuntelemaan pysähtyen, että onko sulla kaikki hyvin, kun näin unta jossa ei ollut.
Itse näin viime yönä unen jossa käytin huumeita. En käytä huumeita. Mielenkiintoista.
Itse näin unta jossa etäinen kaveri haisteli vieraiden henkilöiden käytettyjä pikkuhousuja. En kehdannut kertoa hänelle edes, mutta tulee kylläkin hänestä sellaiset vibat että ehkä oikeasti saisi kiksit tuollaisista jutuista
Jätä se kaveri heti.