Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä tekee kiusaa lasten vaihdon yhteydessä

Vierailija
18.08.2019 |

Eksä tekee kiusaa lasten vaihdon yhteydessä ja lähettää uuden miehensä lapsia tuomaan tai ottamaan vastaan. Eksä selvästi välttelee näkemistäni. Voinko kieltäytyä luovuttamasta lapsia torspolle?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä ongelmaa. Exää ei ole pakko nähdä, kirjallinen kommunikointi on vain hyvä, koska siitä jää todisteet, mitä on sovittu. Lapset ei tykkää isäpuolestaan, no ei aina tykkää. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään randomerkki, johon eksäsi on tutustunut kaksi viikkoa sitten.

Ainoa, mitä voit tehdä, on kuunnella lapsiasi. Mulkkuus ei ole rikos, mutta jos mies on väkivaltainen tai muuta tulee ilmi lasten puheista ja käytöksestä, niin voit tehdä lasun, jossa pyydetään olosuhdeselvitystä exän kotiin.

Ei tule olosuhdeselvitystä, vaan palvelutarpeen arviointi. Se voi olla joko kotona, tai lastensuojelun toimistolla. Olosuhdeselvitys on todella kallis, pitkä prosessi, joka tulee kyseeseen vain jos mennään oikeuteen saakka ja pitkälle siellä.

n33

Sulla näkyykin olevan runsaasti kokemusta lastensuojeluviranomaisista...juu ei mitään syytä vältellä eksää...

Kyllä, olen alalla töissä. Lisäksi puolisoni väkivaltaisuuden ja alkoholismin vuoksi omaakin kokemusta lasusta.

n33

Etkö näe mitään ristiriitaa siinä, että olet lastensuojelussa töissä ja omasta perheestäsi on tehty lasu? Monessa muussa ammatissa olisit joutunut jääväämään itsesi monesta päätöksenteosta.

No en todellakaan näe. Olen eri kunnassa töissä. Ja itse tein omista lapsistani lasun exäni väkivaltaisuuden ja alkon käytön vuoksi. En tietenkään ole itse oma sosiaalityöntekijäni :D Et taida olla kovin älykäs, ap. Ei pahalla.

n33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi