Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö sun puoliso sua hyvänä ja hellii

Vierailija
18.08.2019 |

esim sohvalla sipsi-iltojen aikaan, silittelee hiuksia ja hyväilee niskasta, hieroo hartioita tai reittä, ottaa kainaloon oma-aloitteisesti?
Miten teillä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan seksimielessä

Kun olisi edes sitä. ;-(

Vierailija
42/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että mun tekee mieli sipsejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, että mun tekee mieli sipsejä!

Mulla on soinut koko ketjun lukemisen ajan Amy Winehousen Love is a Losing Game päässä...

Vierailija
44/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä te joilla ei ole mitään hellimistä? Tuntuu kun täällä lukee näitä ketjuja, että ihan hirveää vain on parisuhde-elämä :(

29 yhdessä, ollaan oltu liian kauan vaan kavereita - mutta parempi sekin kun ei mitään.

Miehen perhe ei mitenkään koskettele toisiaan tai vieraitakaan koskaan millään lailla, joten en ihmettele siksi mitään.

Vierailija
45/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin tuon hellimisen sinä saman päivänä kun nalkutus alkoi.

Raamattu halveksii nalkutusta - se on syntiä.

Oppikaa oloihinne tyytymään ja olkaa kiitollisia elämästänne, niin saatte siunausta elämäänne. Sellaista ihmistä Jumalakin lähestyy helpommin ja ottaa huomaansa.

Vierailija
46/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin tuon hellimisen sinä saman päivänä kun nalkutus alkoi.

Raamattu halveksii nalkutusta - se on syntiä.

Oppikaa oloihinne tyytymään ja olkaa kiitollisia elämästänne, niin saatte siunausta elämäänne. Sellaista ihmistä Jumalakin lähestyy helpommin ja ottaa huomaansa.

Joku sexgod kelpais kyllä :P

Vierailija
47/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, päivittäin. Minulle se on myös yhtä tärkeää kuin seksi. Ollaan lähekkäin ja mies silittelee pyyteettömästi :) joskus aamuisin herään siihen että mies hivelee kasvojani ja kun avaan silmäni niin ensimmäisenä näen hänen hymyilevät kasvonsa. Täydellinen suhde mulle. Historiamme sai alkunsa jo 10v sitten eli alkuhuumasta ei ole kyse.

Vierailija
48/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mokoma, kun olen sinkku😆

Vierailija
49/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hyvänä,silittelee,pusuttelee,halii...yhdessä kuukautta vajaa 20 vuotta oltu,et ei mene ihan alkuhuuman piikkiin enää 😂

Vierailija
50/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, päivittäin. Minulle se on myös yhtä tärkeää kuin seksi. Ollaan lähekkäin ja mies silittelee pyyteettömästi :) joskus aamuisin herään siihen että mies hivelee kasvojani ja kun avaan silmäni niin ensimmäisenä näen hänen hymyilevät kasvonsa. Täydellinen suhde mulle. Historiamme sai alkunsa jo 10v sitten eli alkuhuumasta ei ole kyse.

Hiuksia silittävä mies oli kävelevä unelma.

Vierailija
51/51 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuksia silittävä mies oli kävelevä unelma.

Siis oliSI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan