Pitääkö sun puoliso sua hyvänä ja hellii
esim sohvalla sipsi-iltojen aikaan, silittelee hiuksia ja hyväilee niskasta, hieroo hartioita tai reittä, ottaa kainaloon oma-aloitteisesti?
Miten teillä?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä hellimättömät mörähtelijät vältetään parinvalintatilanteessa?
Hellimätöntä mörähtelijää voi itse helliä.
Vittumaisempaa on huomata laittaneensa elämänsä likoon valehtelevan mielikuvitusmaailmassa elävän ihmisen vuoksi vaikka miten hellyyttä piisaisi.
Valehtelu, petetyksi tuleminen, lupausten pettäminen.. nämä ei parane hellyydellä. Suunnittelen tässä jo lähtemistä kunhan pääsen siitä vitutuksesta etukäteen yli, miten itselleen sokea puoliso uhriutuu erotilanteessa. Voisin kyllä perustaa hänen eksänsä kanssa jonkun kerhon, koska kaikki mitä hänen eksänsä puolisostani sanoi, on totta.
Siis ihan aina:) Mun mies on oikeasti niin käsittämättömän ihana. Ja yhdessä olemme olleet viisi, toinen toistaan onnellisempaa vuotta:)
No jonkun verran, aika kiireisiä ollaan valitettavasti. Mutta kyllä mies tuijottamisen, tökkimisen ja puristelun lisäksi silittelee, pussailee ja halailee päivittäin. Hänen on vaikea nukahtaa niin yleensä yöllä hieroo niskaani/selkää/lanteita samalla kun lukee. Aika paljon itseasissa hellii, olen kyllä tyytyväinen. Seksiä saisi olla vähän useammin, mutta eiköhän senkin aika tule.
-naimisissa 8 v
Ei koskaan. Halaa vain pyynnöstä n 10 sek
Mutta toisaalta hoitaa kotia mun rinnalla, tekeee ruokaa, hakee jäätelöä jos mun mieli tekee, lähtee kuskaamaan jos tarvitsen kyytiä vaikka keskellä yötä. Rakentanut meille 2 taloa. Muistaa joka päivä osoittaa rakkautta ja arvostusta
Sipsi-ilta! Anna mun kaikki kestää...
Kyllä pitää. En haluaisi olla suhteessa, jossa ei olisi fyysistä läheisyyttä.
On siis ihan hyvä jatkaa sinkkuna. Kiitos kun vahvistitte mietteeni :D
Huomionosoituksiin kykenemätöntä mörökölliä en elämääni kaipaa. Mieluummin omassa vapaassa seurassani.
Kyllä yleensä aika paljon hellii. Meillä on nyt 2 kk ikäinen vauva niin aika paljon meidän aika menee vauvan hoitamiseen :) monesti huomaa että koko päivänä ei toista ole huomioinut esim halaamalla. Toisaalta meillä myös muita lapsia joten tiedetään se että vauvan ollessa pieni sitä yhteistä aikaa on vähemmän, helliä ehtii myöhemminkin. Ehkä kun vauva nukkuu niin molemmat halutaan tällä hetkellä omaa tilaa että kukaan ei ole iholla :D
Pitkässä avioliitossani hellyys ja hyvänäpito jäi vuosien myötä kokonaan. Uudessa suhteessani, joka on kestänyt puoli vuotta, hellyyttä vielä riittää.
Kyllä hellii ja on jaksanut tätä jo 24 vuotta yhdessä. Olen aviossa parhaan ystäväni kanssa.
Sipsi-ilta nimi tälle ketjulle tuli palstan artikkelista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin tuon hellimisen sinä saman päivänä kun nalkutus alkoi.
Kuulostatte juuri sopivilta toisillenne! Kumpikaan teistä ei kuulu terveeseen parisuhteeseen.
Hiipunut pois. Yhdessä reilut 17 vuotta.
Pitää hyvänä ja hellii päivittäin. Yhdessä 40 v + 1 kk.
Hellii ja halailee. Kun kävelee ohi niin aina jollakin tavalla koskee. Pitää hyvänä ja saa minut tuntemaan olevani kaunis ja rakastettu vaikka peili kertoo muuta. Seksi on mahtavaa, hänelle tärkeintä olen minä. Huomioi myös muuten arjessa. Jos ei ole lähtenyt töihin kun herään, tekee aamupalan ja kahvin minulle. Muistaa hääpäivän, syntymäpäivät ja naistenpäivänä. Tekee kotitöitä, siisti, on mahtava kokki ja tykkää ruoanlaitosta.
Onnellisesti naimisissa 12 vuotta.
Niin miten vältetään tuollainen murahtelija? Käymällä ennustajalla. Mun mies oli hellä ja todella huomaavainen ensimmäiset viisi vuotta. Käveltiin käsikkäin. Nukuttiin sylikkäin, päällekkäin ja allekkain. Pussailtiin joka välissä, kesken ruuanlaiton, kesken saunomisen. Rakasteltiin paljon ja intohimolla.
Ollaan vaan livuttu toisista poispäin, kasvettu erilleen riitojen seurauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä hellimättömät mörähtelijät vältetään parinvalintatilanteessa?
Hellimätöntä mörähtelijää voi itse helliä.
Vittumaisempaa on huomata laittaneensa elämänsä likoon valehtelevan mielikuvitusmaailmassa elävän ihmisen vuoksi vaikka miten hellyyttä piisaisi.
Valehtelu, petetyksi tuleminen, lupausten pettäminen.. nämä ei parane hellyydellä. Suunnittelen tässä jo lähtemistä kunhan pääsen siitä vitutuksesta etukäteen yli, miten itselleen sokea puoliso uhriutuu erotilanteessa. Voisin kyllä perustaa hänen eksänsä kanssa jonkun kerhon, koska kaikki mitä hänen eksänsä puolisostani sanoi, on totta.
Tuo epärehellinen miestyyppi onkin tullut jo tutuksi, mutta huomaan toisen kannon kaskessa, nämä mörähtelijät. Jos ei helliminen hellimällä lisäänny, niin entäs sitten?
Reilut 2 vuotta yhdessä. Hellyyttä ja läheisyyttä ainoastaan jos haluaa seksiä.