Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUOLISO JA SYNTYMÄPÄIVÄ (TASAVUODET): loukkaantuisitko jos puoliso ei huomioi

Vierailija
17.08.2019 |

Jos puolisosi ei huomioisi syntymäpäivääsi (esim.30, 40 tai 50) muuten kuin halaamalla ja toivottamalla hyvää syntymäpäivää, loukkaantuisitko? Ei siis korttia, ei kukkia, ei mitään. Vain onnittelut. Oletko mies vai nainen? Miten teillä parisuhteessa tasavuodet on huomioitu?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen tässä galaksissa ei ole järjestänyt miehelle miehen mielen mukaisia syntymäpäiviä. Piste.

Toki tähänkin vastaa joku av-mamma että kylläpäs. Totuus, ette ole. 

Vierailija
42/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi naislapsi, joka odottaa mieheltä tiaraa, sirkushuveja, pariisin illallista. yksisarvista ja ilotulitusta.

Mitäpä jos märisemisen sijasta järjestäisit ihan itse ne "tärkeät" bileesi?

Onpa ikävää puhetta! Miksi väität normaalin huomioonottamisen ja arvostuksen olevan lapsellista? Eikö esim kukat ja kortti ole ihan helppoja toteuttaa, kertoo siitä et on ajatellut toista?

Olen miehenä järjestänyt ihan itse omat synttäribileeni 18-vuotispäivästäni alkaen, jolloin matkustimme kaveriporukalla Norjaan. Miksi naiset eivät kasva koskaan aikuisiksi? 

Itkette joka halvatun juhlapäivästä kuinka olette uhreja. Viiimeisimmän syntymäpäiväni olin työkomennuksella ja minulle riitti vallan mainiosti tekstareina saamani onnittelut tärkeimmiltä ihmisiltäni.

Sinun pitää saada ilmapalloja ja lahjavuori sänkyyn, koska olet nainen ja "niin erityinen!"?

Kyllä mun kumppani on mulle erityinen. Tulen iloiseksi jos pystyn yllättämään hänet vaikka kivalla lahjalla. Toki myös toivon että olen kumppanilleni erityinen. Jos en olisi niin miksi meidän täytyisi olla yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen tässä galaksissa ei ole järjestänyt miehelle miehen mielen mukaisia syntymäpäiviä. Piste.

Onpa kiva että itse Jumala tuli tänne palstailemaan meidän kanssa, kun noin näppärästi tietää kaikkien maailman ihmisten ajatukset :)

Vierailija
44/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kaikki palstan naiset naimissa tai avoliitossa luuserimiesten kanssa?

Naiset kantavat ja synnyttävät lapset, jotka ensisijaisesti jatkavat miehen sukua.

Silti nainen. äiti, aviopuoliso, ei ole edes sen arvoinen, että hänelle kannattaisi keittää aamukahvit merkkipäivän aamuna. Puhumattakaan kukkakimpusta ja pienestä lahjamuistamisesta.

Mun omassa lapsuudess tuollainen käytös oli vierasta. Isäni muisti äitiäni aina äiteinpäivänä ja syntymäpäivänä ja nimipäivinäkin.  Suurina tasavuosina molemmilla vanhemmillani oli suuret juhlat kotona.

Minulla on onneksi ollut suuri ilo ja onni saada elämänkumppani kaltaisteni ihmisten piiristä.

Olen onnellinen siitä.

Mitä sinä miesvihaaja olet ikinä tehnyt yhdenkään miehen eteen? 

Vierailija
45/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin. Jos noin kävisi olisi se jo vakavan keskustelun paikka. Ei juhlien ym. takia vaan kunnioituksen, toisen huomioimisen.

Olemme jo pitkälti aikuinen, lapseton, mutta vissiin vähän ”lapsellinen” pari ja juhlimme kaikkia juhlia ja pidämme keskenämme perinteitä yllä. Kun olimme seurustelun alussa yhdessä ensimmäisen syntymäpäiväni aikaan, niin mies kutsui luokseen, niin oli ilmapallot ja serpentiinit, pöydällä kukkia ja lahja sekä hienohko illallinen itseleipoman kakun kera. Tätä perinnettä pidetään edelleen yllä :) Siis kumpikin! Mies on meillä se leipuri/ruuanlaittaja, mutta yritän itsekin saada miehelle aina erityisen synttäripäivän tavalla tai toisella.

Pyöreitä täyttäessäni järkkäsin itselleni isot juhlat. Mies auttoi (teki aivan valtavasti kaikkea) koko ajan suunnittelun alusta juhlien loppuun. Kun mies täytti pari vuotta minun jälkeeni, järjestin hänelle yllätysjuhlat. Hän jos kuka ne ansaitsi. Kun juhlat paljastuivat, ensimmäinen kommentti oli: ”olisit kertonut, oisin voinu auttaa!”. Mulla on ihana mies.

Vierailija
46/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään muistaisi? No sitten on turha valittaa. Tyypillisesti puoliso ei edes muista ikääsi, saatika että onnittelisi. 

Vierailija
47/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva että itse Jumala tuli tänne palstailemaan meidän kanssa, kun noin näppärästi tietää kaikkien maailman ihmisten ajatukset :)

Montako kertaa sinä olet maksanut miehellesi matkan Oktoberfesteille?

Tai tarjonnut edes ravintolaillallisen ihan omista rahoistasi? 

Vierailija
48/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä vastaan.

- 40 v lahjaksi kustansin meidät 4 pariskuntaa risteilylle. Tilasin ja maksoin etukäteen myös toiveiden mukaisen illallisen laivalla. Tallinnassa sitten kevyttä aktiviteettia koko porukalle

- 50v lahjaksi järjestin 3 parin kesken matkan Skotlantiin. illallisineen ja tislaamovierailuinern. Lisäksi aiheeseen liittynyt lahja. Mieheni harrastaa viskejä.

Pari muuta ei-pyöreiden vuosien lahjoja: vierailu Cognacin alueen yhteen kuuluisimmista tislaamoista oman perheen kesken omistajaperheen vieraaksi

Maranellossa päivä Ferrareita ihaillen ja niillä ajellen (malli 599:llä).

Uskon että monelle kelpaisi

Vierailija
49/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä vastaan.

- 40 v lahjaksi kustansin meidät 4 pariskuntaa risteilylle. Tilasin ja maksoin etukäteen myös toiveiden mukaisen illallisen laivalla. Tallinnassa sitten kevyttä aktiviteettia koko porukalle

- 50v lahjaksi järjestin 3 parin kesken matkan Skotlantiin. illallisineen ja tislaamovierailuinern. Lisäksi aiheeseen liittynyt lahja. Mieheni harrastaa viskejä.

Pari muuta ei-pyöreiden vuosien lahjoja: vierailu Cognacin alueen yhteen kuuluisimmista tislaamoista oman perheen kesken omistajaperheen vieraaksi

Minulle nuo matkat olisivat painajaisia. Hyi.

Vierailija
50/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä vastaan.

Totuus on varmasti toinen, mutta olihan se kivaa hieman revitellä edes ajatuksissa! :)

Vierailija
51/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa sinä olet maksanut miehellesi matkan Oktoberfesteille?

Tai tarjonnut edes ravintolaillallisen ihan omista rahoistasi? 

Ai kaikki maailman miehet haluavat nimenomaan matkat oktoberfesteille? Tottakai olen maksanut ties kuinka monta kertaa hänen ruokansa ja ostanut lahjoja joita hän on toivonut. Siis eikö se ole ihan normaalia? :D

Vierailija
52/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena ihmisenä ajattelen, että synttärit ovat lasten juhlia. En pidä omia synttäreitä. Vanhemmat muistavat syntymäpäivänä, mutta mitään isoja juhlia ei tule.

Vierailija
53/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän pyöreistä vuosipäivistä nyt puhutaan. Kuulostaa 10-vuotiaan kinuamiselta, mutta ehkä olen väärässä ja kyse on 20-vuotispäivistä. Aivan todella outoa. Minusta viiskymppiset voi huomioida, mutta ei nyt sen alle.

Vierailija
54/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä vastaan.

Totuus on varmasti toinen, mutta olihan se kivaa hieman revitellä edes ajatuksissa! :)

Kateus on kurja tauti;)

Vierailija
55/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi sillä en tykkää mistään huomionosoituksista. Olen vaan hyvilläni jos kukaan ei muista. Kun oppii tuntemaan toisen pitää kunnioittaa toisen tahtoa, eikä pidä onnitella tms.

Vierailija
56/59 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä vastaan.

Minulle nuo matkat olisivat painajaisia. Hyi.

Kuka tykkää mistäkin. Mun mieheni rakasti noita reissuja , ferrarikuvakin hänestä kuskina ollut kännykän taustakuvana nyt vuosia.

Vierailija
57/59 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes kukkia toisi kun täytän 40 tai 50 niin en tiedä mitä ajattelisin. Varmasti aika syvä pohdinta olisi paikallaan siinä kohtaa. Lahjan ei todellakaan tarvitse olla iso tai kallis, mutta jollain tavalla pitäisi tuollaiset merkkipäivät muistaa.

Vierailija
58/59 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa naisten on tajuta kaksi asiaa?

-miehet eivät ole ajatustenlukijoita

-kuinka vaikeaa teidän on itse avata se suunne? "mulla on ens viikolla ne synttärit, mentäiskö vaikka syömään"?

Mutta ei, parutaan ja märistään av-palstalla kuin pikkulapset.

Sama koskee jokaista turhanpäiväistä juhlapäiväänne josta jaksatte itkeä. 

Vierailija
59/59 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti nro 60 on varmaan sellaisem ihmisen joka ei puolisoaan ole ikinä muistanut eikä koskaan sano mitään kaunista/ystävällistä puolisolleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi