Minulla oli kaikki mitä halusin, mutta menetin ne
Elämäni oli niin hyvää. Minulla oli ihan hyvä parisuhde, ihan kiva koti ja ihan ok työ. Juuri niitä asioita mitä olin elämältä toivonut ja minkä eteen olin tehnyt töitä.
Kävi kuitenkin niin että mieheni petti minua. Humalassa tyhmä virhe. Nyt parisuhteeni on pilalla (mieheni ei haluaisi erota). Vihaan työtäni ja kotiani ja elämääni. Ero tekisi elämästäni vielä huonomman mutta yhdessäkään en enää voi olla.
Olen hakenut ammattiapua, siitä ei ole ollut apua. Elämälläni ei ole enää mitään merkitystä minulle. En pysty itselleni mitään tekemään kuitenkaan.
Olen n. 40v eli elämästä paljon jo tiedän.
Kommentit (66)
Tällaiset asiat laittaa aina miettimään sitä, että onko parempi, että on elämässä kaikki mitä haluaa ja sitten menettää ne, vaiko se kun ei ole koskaan sitä mitä haluaa. Tavallaan on ikävää haaveilla niistä haluamistaan asioista, mutta toisaalta taas kirpaisee varmaan todella rankasti kun pääsee niitä haaveitaan "maistamaan" ja ne sitten viedäänkin nenän edestä pois.
Tsempit AP:lle. Vaikka kaikki menisikin, niin ainahan voi ajatella niin, että olet ne jo kertaalleen saavuttanut, joten miksipä se ei toistekin onnistuisi.
Terveisin Naispelko26
Tyhmä ukko kun tunnustaa vaimolle. Tärkeintä on nimenomaan ettei puhu mitään jos on käynyt vieraissa. Eikä tunnusta vaikka jäisi kiinni. Aina pitää kiistää niin vaimolla on jotainmahkuja hyväksyä tapahtumat.
Eli Älä ikinä kerro.
Et voi muuttaa toista ihmistä, vain itseäsi. Mitä voit itse tehdä saadaksesi sellaisen elämän jonka haluat. Älä eroa ihan vielä. Ota henkinen ero mieheesi. Tee uusia juttuja, hanki uusia ystäviä, muistele minkälainen olit nuorena, mitkä olivat intohimosi ja haaveesi. Etsi niitä uudelleen, löydät itsesi uudelleen.
Sitten tiedät suunnan elämällesi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ukko kun tunnustaa vaimolle. Tärkeintä on nimenomaan ettei puhu mitään jos on käynyt vieraissa. Eikä tunnusta vaikka jäisi kiinni. Aina pitää kiistää niin vaimolla on jotainmahkuja hyväksyä tapahtumat.
Eli Älä ikinä kerro.
Tai sitten ehkä kuitenkin; Älä ikinä petä.
Olet vielä nuori. Sinulla on reilusti yli puolet aikuiselämääsi jäljellä. Ehdit saamaan vielä hyvän uuden elämän. Olin 47 v, kun mieheni ja lasteni isä kuoli syöpään. Koko maailmani romahti, mutta paatin jättää murehtimisen ja suuntasin katseeni tulevaisuuteen. Nyt elämäni on oikein hyvää ja antoisaa, jopa parempaa kuin ennen.
Kannattaa käydä sukupuolitautitesteissä. Jos nainen lähtee jonkun baarissa tapaamansa mukaan, niin voi olla mitä tahansa tauteja. Kondomikaan ei kaikilta suojaa.