Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla oli kaikki mitä halusin, mutta menetin ne

Vierailija
17.08.2019 |

Elämäni oli niin hyvää. Minulla oli ihan hyvä parisuhde, ihan kiva koti ja ihan ok työ. Juuri niitä asioita mitä olin elämältä toivonut ja minkä eteen olin tehnyt töitä.

Kävi kuitenkin niin että mieheni petti minua. Humalassa tyhmä virhe. Nyt parisuhteeni on pilalla (mieheni ei haluaisi erota). Vihaan työtäni ja kotiani ja elämääni. Ero tekisi elämästäni vielä huonomman mutta yhdessäkään en enää voi olla.
Olen hakenut ammattiapua, siitä ei ole ollut apua. Elämälläni ei ole enää mitään merkitystä minulle. En pysty itselleni mitään tekemään kuitenkaan.
Olen n. 40v eli elämästä paljon jo tiedän.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa sitä miestäsi. Sulla on paljon edelleen vaikka eroaisittekin.

Vierailija
2/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ehdit vielä vaikka mitä. Työ pysyy ja lapset, ukko vaan vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä luulisi. Minulla ei ole enää mitään, millä olisi merkitystä. Kuukausia on kulunut eikä mikään muutu paremmaksi. Ap

Vierailija
4/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se miehen yksi kännipano sai työnkin muuttumaan paskaksi? Et sinä ole kaikkia menettänyt, sano vasta sitten kun sairastut vakavasti ja potkutkin tulee.

Vierailija
5/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Herraan Jeesukseen niin olet pelastuva.

Vierailija
6/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi. Minulla ei ole enää mitään, millä olisi merkitystä. Kuukausia on kulunut eikä mikään muutu paremmaksi. Ap

Kuukausia? Vaikeat jaksot elämässä voi kestää ihan vuosia, jopa vuosikymmeniä. Toivot nyt jotain pikaratkaisua asiaan johon tepsii ainoastaan ”mennään päivä kerrallaan” asenne. Tsemppii ja päivitähän tätä ketjua vuoden päästä, niin saattaa ollakin ihan eri fiilikset :)

Vierailija
7/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mies petti?

Vierailija
8/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaa sitä miestäsi. Sulla on paljon edelleen vaikka eroaisittekin.

Etkä vihaa vaan annat anteeksi .

Vierailija
9/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi itse.

Olen menettänyt kiinnostuksen kaikkeen. En nauti mistään. Vihaan työtäni. Vihaan elämääni.

Olen käynyt terapiassa. En ole masentunut. Minua ei voi kukaan auttaa sanoi terapeuttini. Näinkin voi käydä. Ap

Vierailija
10/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat kieriskellä itsesäälissä. Katkeroidu vaan ihan rauhassa. 

Vierailija
11/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi antaa anteeksi sen että mies halusi toista naista ja harrasti tämän kanssa seksiä? Ap

Vierailija
12/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ero olisi ihan kiva ratkaisu? Se ihana vapauden tunne kun ekaa kertaa painat oman asunnon oven kiinni ja saat siellä hengähtää. Sun elämä, ilman sitä miestä.

Sit fiilistelet jonkun aikaa mihin suuntaan lähdet. Ehkä palaatte yhteen jos se joskus tuntuu oikealta, ehkä ette.

Sä olet nyt kriisitilanteessa. On normaalia tuntea että kaikki on pilalla ja arvotonta, se on vaihe joka on käytävä läpi. Joku aamu sä vielä koet että odotat jotain, haaveilet jostain, haluat jotain. Eli on joku syy jatkaa. Ja siitä se sitten lähtee vähitellen kirkastumaan.

Jos olisin sä niin varmaan jättäisin heti miehen, jättäisin kaiken, en haikailisi minkään sohvan tai korun perään. Mutta ihmiset ja suhteet on erilaisia, ei sillä oikeesti oo väliä mitä minä tekisin

Vierailija
13/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastat kieriskellä itsesäälissä. Katkeroidu vaan ihan rauhassa. 

Itse asiassa en tunne itsesääliä vaan olen hyväksynyt tilanteen. Enkä odota sääliä muilta

Halusin vain kertoa etteivät kaikki pääse pettämisestä yli. Mieluummin olisin onnellinen mutta kun en ole. Ap

Vierailija
14/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinainen siinä ulisee.

Vierailija
15/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö ero olisi ihan kiva ratkaisu? Se ihana vapauden tunne kun ekaa kertaa painat oman asunnon oven kiinni ja saat siellä hengähtää. Sun elämä, ilman sitä miestä.

Sit fiilistelet jonkun aikaa mihin suuntaan lähdet. Ehkä palaatte yhteen jos se joskus tuntuu oikealta, ehkä ette.

Sä olet nyt kriisitilanteessa. On normaalia tuntea että kaikki on pilalla ja arvotonta, se on vaihe joka on käytävä läpi. Joku aamu sä vielä koet että odotat jotain, haaveilet jostain, haluat jotain. Eli on joku syy jatkaa. Ja siitä se sitten lähtee vähitellen kirkastumaan.

Jos olisin sä niin varmaan jättäisin heti miehen, jättäisin kaiken, en haikailisi minkään sohvan tai korun perään. Mutta ihmiset ja suhteet on erilaisia, ei sillä oikeesti oo väliä mitä minä tekisin

En todellakaan kaipaa sitä vapauden tunnetta. Olen elänyt sen enkä silloinkaan siitä nauttinut. Ap

Vierailija
16/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tajunnut joskus vähän syväkurkulla yllättää miestäsi? Eipäs tule yllätyksenä pettäminen.

Vierailija
17/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Jos olisin samassa tilanteessa, vetäisin itseni köysikiikkuun. Työtäni vihaan, lähisukulaiset ovat kuolleet, sisaruksia ja ystäviä ei ole. Mikään ei olisi minkään arvoista. Perhe ja mies on minulle kaikki. Jos niitä ei ole, ei ole mitään.

Vierailija
18/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaa pihalle pöytä, telkkari ja pari tuolia. Laita päähän suojalasit ja hakkaa pesismailalla kaikki tavarat täydin pskaksi. Kilju, karju, päästä tunteen valloilleen.

Älä kivety ja vedä tunteita sisääsi. Räjähdä! Suutu! Jos et tee sitä nyt niin jäät tunteeseen kiinni ja katkeroidut.

Kun oot saanut huudettua kuin raivokas eläin, päästä irti.

Vierailija
19/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tajunnut joskus vähän syväkurkulla yllättää miestäsi? Eipäs tule yllätyksenä pettäminen.

Seksi ei ollut pettämiseen syynä, se meillä oli hyvää myös mieheni mielestä. Ap

Vierailija
20/66 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvitsekaan miehelle antaa anteeksi. Mutta älä nyt anna tämän pilata sun koko elämää. Onko teillä lapsia? Oman vaikean eroni aikana lapset ja heidän tarpeensa pitivät minut pinnalla kun oli vaan pakko huolehtia heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi