Milloin viimeksi seksiä?
Itse sain sitä lajia viimeksi heinäkuussa-17, sitäkin kertaa edelsi 1v5kk tauko ja muistaakseni sitäkin vuoden tauko.
Avioliitossa elän, mies haluton.
N40
Kommentit (121)
Yli kolme vuotta sitten. Vaimoa ei kiinnosta ollenkaan.
Omin käsin on tehtävä.
2020 syksyllä parisuhteen päätyttyä. Näin tulee jatkumaankin, koska olen liian ujo ja arka yrittääkseni saada naista sänkyyni.
M38
Tasan viikko vierähtänyt edellisestä kerrasta. Utopistinen toiveeni on, että vaimo olisi aamulla halukkaalla päällä. Todennäköisesti kuitenkin käy niin, että menee vielä ainakin toinen viikko oman käden avulla.
Uni oli taas täydellinen loppuunvienti ja heräsin tyytyväisenä.
Onko teillä unessa orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Yli kolme vuotta sitten. Vaimoa ei kiinnosta ollenkaan.
Omin käsin on tehtävä.
No missä? Ettei kukaan näe, ei ole kaunista katseltavaa, vaikka itse on tyytyväinen. Vaan ei sille mitään voi sama naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Tasan viikko vierähtänyt edellisestä kerrasta. Utopistinen toiveeni on, että vaimo olisi aamulla halukkaalla päällä. Todennäköisesti kuitenkin käy niin, että menee vielä ainakin toinen viikko oman käden avulla.
Niinhän siinä sitten kävi, että sain aamulla kaksi kertaa. Sain pyytää - ja sain olla ilman.
Eli tänä iltana taidan purkaa paineet omin käsin, sitten toiveikkaana odottamaan seuraavaa viikonloppua... Sitä vaaraa ei nimittäin ole, että viikolla jotain tapahtuisi.
Pari iltaa sitten vierasta, baarista lähdin naimisissa olevan mukaan. Oisipa ollut järki mukana ts oisimpa jättänyt väliin. Täysin mitäänsanomaton akti.
Helposti voin kuvitella miehetkin seksiä harrastelemassa ilman mitään tunteita tai edes himoa tuon kokemuksen jälkeen. Jotenkin vielä baarissa se tuntu hyvältä idealta, mutta ei sitä ollut. Ja pienikin vielä..
N40+ naimisissa
Koko meneillään oleva viikonloppu menee kyllä nyt naidessa. Puolisolla on joku ihme kiima päällä. Kaluakin halusi imeä samanaikaisesti kun oltiin aamukahvilla. No, pitihän se pillukin sitten nuolla. Kerran tai pari olisi tänään vielä jaksettava.....
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla herätessä oli hyvä aamuerektio ja halutti tosissaan saada seksiä. Siispä aloin hiljakseen hyväillä vaimoa vieressäni eikä hän yhtään vastustellut, päinvastoin antoi minulle käsihoitoa. Siispä pikaiselle pesulle ja takaisin sänkyyn.Hyvin lämmiteltynä vaimo voihki allani tavallista enemmän ja laukesi pian ja aika pitkään, minä sitten lopuksi. .Olipa ihana herätys ennen aamupalaa ja töitä. Yli kuusikymppisiä ollaan ja pari tai kolme kertaa viikossa yhdytään.
Aamulla viimeksi heätessä. Viimeisen viikon aikana kolme kertaa on rakasteltu , keskiviikkona aamulla ja torstaina päivällä oli edelliset kerrat. Ihanaa saada aina oikeastaan yhdyntää kun himottaa ja kumpikin laukeaa aina.
Toissapäivänä...ja nyt näyttää, ettei ole, kauhea riita ja aiheestakin.
Aika lailla tunti sitten. Mies tuli töistä ja alkoi heti hiplata mua, kun tein omia töitä koneella. Siihen lattialle kellahdettiin ja suuseksin kautta tulin takaa päin otetuksin. Työt jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla tunti sitten. Mies tuli töistä ja alkoi heti hiplata mua, kun tein omia töitä koneella. Siihen lattialle kellahdettiin ja suuseksin kautta tulin takaa päin otetuksin. Työt jatkuu
Tulit otetuksi? No kiva että mies sai..
Tarkoitin, että ensin meillä oli suuseksiä puolin ja toisin, sitten hän tuli minuun takaa päin ja molemmat saimme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla herätessä oli hyvä aamuerektio ja halutti tosissaan saada seksiä. Siispä aloin hiljakseen hyväillä vaimoa vieressäni eikä hän yhtään vastustellut, päinvastoin antoi minulle käsihoitoa. Siispä pikaiselle pesulle ja takaisin sänkyyn.Hyvin lämmiteltynä vaimo voihki allani tavallista enemmän ja laukesi pian ja aika pitkään, minä sitten lopuksi. .Olipa ihana herätys ennen aamupalaa ja töitä. Yli kuusikymppisiä ollaan ja pari tai kolme kertaa viikossa yhdytään.
Aamulla viimeksi heätessä. Viimeisen viikon aikana kolme kertaa on rakasteltu , keskiviikkona aamulla ja torstaina päivällä oli edelliset kerrat. Ihanaa saada aina oikeastaan yhdyntää kun himottaa ja kumpikin laukeaa aina.
Te onnelliset! Mun tekis mieli rakastella useammin ku mun miehen. Nyt viimeksi kaksi viikkoa sitten. Sitten kun on se hetki, onkin halut huipussaan. Kaiki tuntuu vaan loppuvan sitten liian äkkiä.
Noin tunti sitten, mies sai mulle niin ihanan orgasmin aikaan jotta vieläkin värähtelen nautinnosta =)
N29
Eilen tuli kolme viikkoa täyteen ilman pillua. Piti sitten tänä aamuna herätessä purkaa omin käsin enimmät paineet.
Edellinen paussi kesti viisi viikkoa. Toivottavasti tällä kertaa jää lyhyemmäksi, ja loppuviikosta pääsisi taas nauttimaan vaimon ihanasta pillusta ja samalla sormettamaan tiukkaa peräaukkoa.
Tiedä, jospa pääsisi ihan kaluakin sinne sovittamaan. Siinäpä olisikin jotain, mitä vanhoilla päivillä muistella! No nyt lähti jo laukalle...
Aamulla oli tosi hyvä nainti, kummankin mielestä.
Kerran kuukaudessa. Vaimo on haluton ja minä en. Suhde muutenkin huonolla mallilla. Haluisin nussii enemmän. M35