Milloin viimeksi seksiä?
Itse sain sitä lajia viimeksi heinäkuussa-17, sitäkin kertaa edelsi 1v5kk tauko ja muistaakseni sitäkin vuoden tauko.
Avioliitossa elän, mies haluton.
N40
Kommentit (121)
Aloittajan kannattaa mennä sexpoon juttusille. Sieltä ohjeet suhteen avaamiseen ja polyamoriaan. Johan alkaa seksi luistaa pitkän tauon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen kerta antaa vielä odotuttaa itseään...
M25
Sama.
M41
Perjantaina kävin vakipanon luona saamassa kullia ja kieltä. Olen siis sinkkunainen.
Tänään aamulla herätessä oli hyvä aamuerektio ja halutti tosissaan saada seksiä. Siispä aloin hiljakseen hyväillä vaimoa vieressäni eikä hän yhtään vastustellut, päinvastoin antoi minulle käsihoitoa. Siispä pikaiselle pesulle ja takaisin sänkyyn.Hyvin lämmiteltynä vaimo voihki allani tavallista enemmän ja laukesi pian ja aika pitkään, minä sitten lopuksi. .Olipa ihana herätys ennen aamupalaa ja töitä. Yli kuusikymppisiä ollaan ja pari tai kolme kertaa viikossa yhdytään.
Viikko sitten, vaik vähän lässähti. Yleensä noin 5 kertaa viikossa, nähdään vain viikonloppuisin. Kunto koetuksella vanhalla äijällä tässä. Vaikka kunnossa olenkin, niin ei testot meinaa enää riittää innostuksen ylläpitoon.
Avioliitossa sitten kaksi viimeistä vuotta meni seksittömänä.
perinteistä penetraatioseksiä viikkositten ja eilen sain suuseksiä
ja jos sooloseksi lasketaan niin tällä viikolla kerran sitälaatua
N52
Oiskohan aikaa jotain melkein vuosi, itseä ei kiinnosta hirveesti eikä ilmeisesti miestäkään sitten, lapset on jo teinejä, mutta asunto on pieni
Vierailija kirjoitti:
14.7.2017 olen saanut viimeksi seksiä, eikä mitään hajua milloin saan seuraavaksi.
N26, sinkku
Minulla oli toisasapäivänä, soolona. Suosittelen kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen viimeksi runkkasin. Seksiähän sekin kai?
Kyllä tietenkin. Seksi on toimintaa, jonka tarkoituksena on seksuaalinen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
8:03, 12:15, 16:30, 20:20
Minä vuonna?
Yl 10 vuotta on viime kerrasta aikaa. Arvelin etten ala vonkaamaan, mutta osallistun kyllä jos vaimo seksiä ehdottaa.
Olen kieltämättä jo katsellut "aidan toiselle puolelle". Muille tuntuisin kelpaavan.
T. Mies 50v
Aamulla. Lähärissä ja viimeistely takaa päin.
Sinkkuna olen ja seksiä ollut viimeksi maaliskuussa eli 8 kk sitten. Huomenna onneksi vihdoin luvassa. Kuiva kausi on ollut vähän kidutusta.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan aikaa jotain melkein vuosi, itseä ei kiinnosta hirveesti eikä ilmeisesti miestäkään sitten, lapset on jo teinejä, mutta asunto on pieni
Onko teineillä parittelurauha?
Tänään iltapäivällä. Ja sitä ennen eilen kahdesti. Ja perjantaina kerran illalla töiden jälkeen. Nyt on aika hyvä fiilis! :)
Viikko sitten sunnuntaina. Vaimoa ei kiinnostanut, kun menkat olivat aluillaan, mutta levitti hyväntahtoisesti reitensä. Kieltämättä alkaa taas olla purkautumispaineita.
No onhan siitä jo aikaa
kohta 12h kun aamu avattiin rakastelulla
Kyllä kuuskymppinen nainen on vaan halukas :-)
ja ihanan estoton
M57v