Milloin viimeksi seksiä?
Itse sain sitä lajia viimeksi heinäkuussa-17, sitäkin kertaa edelsi 1v5kk tauko ja muistaakseni sitäkin vuoden tauko.
Avioliitossa elän, mies haluton.
N40
Kommentit (121)
Jos nämä seksin puutteessa riutuvat naiset jotenkin tunnistaisi joukosta, niin ehkä lähestyminen olisi helpompaa. Itse olen eronnut, pitkä,hyväkroppainen ja kaikin puolin fiksu mies. Naisten lähestyminen vaan on liian työlästä, kun vastaansa saa milloin mitäkin kiukunpuuskaa. Tinderiin en mene ja ravintolassa hyppääminenkään ei enää viisikymppisenä innosta.
Kyllä se oli toissailtana ja nyt jo panettaa niiin pirusti. Mutta uuden vuoden aattona viimeistään uusiksi. Vähän yli 2v vielä niin ollut seksiä vaimon kanssa 50v putkeen käytännössä joka viikko. On siinä naitu eräskin kerta ja pillua nuoltu.
Aamulla viimeksi, ollaan vielä lomalla, arkena riittää noin 2 krt/vko, enemmänkin kyllä kelpais. N43
se aina vähän riippuu..
kysy itseltä: mitä mieltä olet pidätkö seksissä kun seksi tapahtuu huomaamatta extempo vai pidätkö seksissä kun seksi aina on hyvin suunniteltua?
..siitä se riippuu aina vähän.
Eilen sain ja sitä ennen torstaina. Sama mies molemmilla kerroilla.
Sinkkunainen
Jouluaattoyönä. Seuraavan kerran varmaan kun ollaan taas ylihuomenna saman katon alla.
Vappuna 2021
Haluja olis joka päivä mutta eipä kukaan innostu kaveriksi
Vaimon kanssa n 15v sitten. Kaikin puolin muuten hyvä 30v avioliitto, mutta vaimo ei halua seksiä... ainakaan minun kanssa. Olen siis urheilullinen ja vaikka 54v niin ikäistäni huomattavasta nuorekkaampi. Seuraa olisi tarjolla jatkuvasti työmatkoilla ja työpaikalla
Noin kuukausi sitten. Kohta on tarkoitus nussia. Vaimo juo ensin aamukahvit lukee lehden ja tulee sohvalle. Tunti sitten otin erektiolääkkeen ja koko ajan seisokki päällä. Tulis jo. Haluaisin nuolla pillun, mutta todennäköisesti haluaa heti sisään. Hieroo liukkarilla kyrvän ja käskyttää sisään. Pallit turvoksissa, olen ollut runkkaamatta lähes koko kuukauden. Tarkoittaa myös sitä, että nopeasti laukean vaikken heti haluaisi. Tulis jo.
Alkaa kohta 2vk olemaan aikaa, seuraavaa kertaa ei näytä olevan ihan heti näköpiirissä.
M49
Eilen yöllä, pitkä esileikki ja sitten lyhyt kiihkeä pano lähärissä.
tänään noin klo 19.
katottiin jotain sarjaa ja sitten jaksojen 4 ja 5 välissä nussittiin.
Sain vaimon kiinni pettämisestä vuosi sitten. Sovittiin, että saa olla muitakin partnereita, muttei se oikein ole minun juttuni. Vaimon kanssa viimeksi seksiä heinäkuussa, toisen naisen kanssa syyskuussa. Yhden naisen kanssa on tarkoitus sekstailla parin viikon päästä. Talvea vasten en viitsi lähteä, ajattelin että jäiden sulettua muutan mökille ja laitan avioeropaperit vetämään. Sääli lapsia, muttei tämä ollut minun valintani.
Kuusi päivää sitten, saa nähdä, saako vielä tämän vuoden puolella nauttia vaimon ihanasta pillusta.
Ei kyllä millään malttaisi odottaa, toisaalta ei haluaisi hyvää kiimaa omalla kädelläänkään helpottaa!