Mies kommentoi alkoholin käyttöäni.
Olen juonut 3 päivänä peräkkäin ruuankanssa ison lasin viiniä.
Mies: kiskotko multa salaa alkoa?
Näki mut kaupungilla salaatilla
En ole juonut yhtään 2 viikkoon.
Olen sairastunut ja työssä siksi raskasta.
Myönnän että nyt lipes.
Miksi ärsyynnyn kun puhutaan alkon kiskomisesta?
Kommentit (27)
Juurihan sinä eilen väitit uuden naisystäväsi valittaneen, kun olit juonut vaan 9 olutta.
Keksipä jotain uskottavampaa.
Kohta pitäisi mennä siivoomaan koti.
Ahdistaa ja itkettää.
Mies lähti vihaisena menemään.ap
Yleensä se on aika huono merkki jos läheisiltä pitää juomista salata. Oletko itsellesikään aivan rehellinen?
Mies väitti että juon häneltä salaa
Myönnetään
Syön myös salaa suklaata.
Mies tarkkailee painoani.ap
Yleisessä tiedossa on, että jos joku huomauttaa alkoholinkäytöstä, se kannattaa ottaa vakavasti. Kun kumppanini mainitsi parin vuoden sisällä kolmannen kerran asiasta, tein siltä istumalta sen päätöksen, että nyt loppui se runsas kertajuopottelu tähän paikkaan. - Sinun kokonaiskäyttöäsi pitkällä juoksulla en tietenkään tiedä, mutta nuo mainitsemasi määrät eivät ole mielestäni vielä mitään huolestuttavia.
Ehkä haluaa rangaista huonosta taloudenhoidosta. Siis tarkoitan nyt kodinhoitoa. Toki varmaan myös huolissaan jos pistät liikaa rahaa alkoon, varsinkaan jos ei itse kuluta mihinkään erityiseen.
Olet alkoholisti, koska
A) yrität piilotella juomistasi
B) yrität perustella raskaalla työllä ja ahdistuksella, että sinulla on oikeus juoda rentoutuaksesi ja sinun on pakko juoda, koska työ on niin raskasta ja sairaus ahdistaa
C) hermostut, jos sinulta kysytään juomisesta
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on aika huono merkki jos läheisiltä pitää juomista salata. Oletko itsellesikään aivan rehellinen?
En kai.
Halusi viinilasin.
Juon kuitenkin harvoin.
Olen sairastunut suolistosairauteen.
Se näkyy ulospäin vain väsymyksenä.
Olen kiukkuinen ja itkettää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet alkoholisti, koska
A) yrität piilotella juomistasi
B) yrität perustella raskaalla työllä ja ahdistuksella, että sinulla on oikeus juoda rentoutuaksesi ja sinun on pakko juoda, koska työ on niin raskasta ja sairaus ahdistaa
C) hermostut, jos sinulta kysytään juomisesta
Juoko alkoholisti max 4 lasia viiniä/kk ?ap
Vierailija kirjoitti:
Yleisessä tiedossa on, että jos joku huomauttaa alkoholinkäytöstä, se kannattaa ottaa vakavasti. Kun kumppanini mainitsi parin vuoden sisällä kolmannen kerran asiasta, tein siltä istumalta sen päätöksen, että nyt loppui se runsas kertajuopottelu tähän paikkaan. - Sinun kokonaiskäyttöäsi pitkällä juoksulla en tietenkään tiedä, mutta nuo mainitsemasi määrät eivät ole mielestäni vielä mitään huolestuttavia.
Minä juon lasin viiniä ruuan kanssa?
Olen siis juoppo?
Menen tämän jälkeen kotiin ja siivoan sen katosta lattiaan.
Sairauteni laukaisi ahdistuksen jota viinilasin piti rauhoittaa.ap
Jollekin voi olla ongelma sekin, jos kumppani juo lasin viiniä kerran vuodessa.
Tarkoittaako se että kumppani on alkoholisti?
Ehkä yliteagoin
Olen vain niin väsynyt kun ruoka ei imeydy.
Olen aikuinen.
Minua holhotaan.ap
Itse olen aikuinen nainen, vaikka kyllä aviossa, mutta teen itse omat juoma ja ruoka valintani silloin kuin minua huvittaa.
Jos lasi viiniä on mainitsemisen arvoinen asia miehellesi, miehelläsi on isompi ongelma kuin edes itse käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin voi olla ongelma sekin, jos kumppani juo lasin viiniä kerran vuodessa.
Tarkoittaako se että kumppani on alkoholisti?
Mies meni eilen baariin ja joi 2 tuoppia.
Ei ilmoittanut minulle
En soitellut perään
En kyylää miestäni.ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aikuinen nainen, vaikka kyllä aviossa, mutta teen itse omat juoma ja ruoka valintani silloin kuin minua huvittaa.
Jos lasi viiniä on mainitsemisen arvoinen asia miehellesi, miehelläsi on isompi ongelma kuin edes itse käsittää.
Kiitos
Ajattelen: olenko tullut hulluksi , kun ajattelen , että miehen ei ois tarvinnu reagoida.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon lasin viiniä ruuan kanssa?
Olen siis juoppo?
Menen tämän jälkeen kotiin ja siivoan sen katosta lattiaan.
Sairauteni laukaisi ahdistuksen jota viinilasin piti rauhoittaa.ap
Tietenkin tuon huomauttelun pitää perustua todelliseen uhkaan ja huoleen (kuten omalla kohdallani) eikä siihen, että kumppani ei vain periaatteesta siedä sitä, että juot edes sen yhden lasillisen. Toisen aiheettomaan ja mielivaltaiseen määräysvaltaan ei tietenkään kenenkään pidä alistua.
En siis juo sen lasin lisäksi mitään.
Sairauteni ahdistaa...alkoholi hiukan rentouttaa.
En juo itseäni humalaan.
Mies ei huomaisi mitään, mutta nyt siis näki.