Milloin viimeksi seksiä?
Itse sain sitä lajia viimeksi heinäkuussa-17, sitäkin kertaa edelsi 1v5kk tauko ja muistaakseni sitäkin vuoden tauko.
Avioliitossa elän, mies haluton.
N40
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut selibaatissa 3 vuotta. Mieheni ei ole seksuaalinen tyyppi. Aluksi oli minun mieliksi.
Tyydytän siis itseäni harva se päivä. Olen hyvännäköinen, seksikäs, hyväkroppainen (173cm/65kg 94(80 DD)-62-91cm) lapseton nainen.
t. N41
Miksi olet parisuhteessa kyseisen miehen kanssa jos hän ei halua sinua seksuaalisesti? Kauniita ja ulkoisesti viehättäviäkin naisia voidaan olla haluamatta, ei kauneus tee välttämättä seksistä haluttavaa. Siis sellaista, jota miehesi haluaisi. Sinä taas et välttämättä edes pystyisi/suostuisi toteuttamaan hänen toiveitaan vaikka olisitkin ulkoisesti viehättävä nelikymppinen nainen. Ja lapsettomuus ei liity asiaan kyllä mitenkään.
Miksi olet tuossa suhteessa? Tehän olette kuin sisko ja veli. Etkö halua muuta? Tuo ei nimittäin tuosta parane.
Miehen mielestä minä olen "liian hyvännäköinen ja täydellinen" hänelle kaikin puolin, pelkää ettei pysty tyydyttämään minua kaikilla osa-alueilla, joten emme puhu asiasta. Hänellä ei ole toiveita, minulla olisi.
En ole varma, joko viime syksynä tai ehkä alkuvuodesta. Tämä on ihan tyypillistä, meillä ei ole koskaan ollut tapana harrastaa seksiä erityisemmin, sitä on kerran tai pari vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut selibaatissa 3 vuotta. Mieheni ei ole seksuaalinen tyyppi. Aluksi oli minun mieliksi.
Tyydytän siis itseäni harva se päivä. Olen hyvännäköinen, seksikäs, hyväkroppainen (173cm/65kg 94(80 DD)-62-91cm) lapseton nainen.
t. N41
Tällasta tää elämä on. Halut ei kohtaa. Minulla täsmälleen sama tilanne ja olen mies. Kumpa törmäisimme toisiimme jossain ja meillä synkkaisi niin pääsisimme kummatkin ongelmastamme eroon. Mutta tuskin asumme edes samassa kaupungissa joten omin käsin onneen saa jatkua loppuelämän.
Asutko pääkaupunkiseudulla?
Vaimon kanssa viimeksi vuonna 2017
M39
En saa nykyiseltä mieheltäni koska hän on aseksuaali, joten minulla salasuhde kännyssä.
Yli 10 vuotta sitten petin erään miehen kanssa edellistä miestäni, hän petti minun kanssa vaimoaan josta tuli myös hänen exänsä.
Emme päätyneet tuolloin yhteen. Emme osaa sanoa miksi. Vetovoimamme oli sanoin kuvaamatonta, aivan tajutonta.
Nyt olemme jälleen olleet yhteyksissä, ja lähettelemme seksitekstareita ja seksikkäitä kuvia itsestämme toisillemme. Noin kolmen kuukauden ajan. Asumme melkein viiden sadan kilsan päässä toisistamme.
Viimeksi eilen illalla leikimme tekstarein ja kuvin.
Tänään aamuyöllä. Tekisi vain jo mieli lisää.
Tänä aamuna vaimo herätti runkkaamalla pippeliä..
Kun olin herännyt hän rasvasi pyllyn vaon ja työnsi sormen anukseen
Lauantaiaamuna, eli viimeksi kun miesystävän viereltä heräsin. Taidan pyytää huomenna jälleen yökylään, ei oikein huvita odottaa viikonloppuun...
N40
Sain koko viikonlopun varattua naista. Lapset oli hoidossa ja puolisot omilla teillään. Edellisestä yhteisestä kerrasta oli 11 vuotta. Tiukat paikat kaksi lasta synnyttäneellä naisella. Onneksi oli liukastetta mukana mökkireissulla. M52
2.5kk sitten kun oli vielä lämmin kesäyö. Seuraavankerran varmaan jouluna taas innostuu. Parikymmentä vuotta tässä oltu ja vauhti sen kuin hiipuu.
En edes muista. Erosin tänä vuonna.
En ole saanut koskaan. Kukaan nainen ei ole edes halunnut halata tai pitää kädestä kiinni. m42
Tänä aamuna herättyämme kun oli taas aika hyvä aamuerektio. Aloin tavan mukaan hiukan hivellä vaimoa vieressä ja hän oli tavan mukaan valmis taas rakastelemaan. Edellinen kerta oli perjantaiaamulla ja sitä edellinen tiistaina jne..pari -kolme kertaa viikossa. Ollaan pian eläkkeellä ja naimisissa nelisenkymmentä vuotta. Sildenafiilia otan pienen palan jos tarvitaan. Kumpikin saa orgasmin yleensä aina, vaimo ensin
Viimeksi heinäkuussa v. 2009. Yhdessä 32 vuotta. Seksi on vaimon mielestä tarpeetonta ajan haaskaamista..
Vierailija wrote:
Viimeksi heinäkuussa v. 2009. Yhdessä 32 vuotta. Seksi on vaimon mielestä tarpeetonta ajan haaskaamista..
Jos vaimoni olisi tuollainen, niin hänen kanssaan oleminen olisi ajanhaaskausta. Tuskin tykkäisi, jos toisin daamin kotiin, joten olisi vain tiellä häiritsemässä.
Puuhasteltiin päivemmällä kun lapset lähtivät ulos leikkimään. Kesken jäi, joten kohta osa 2.
tänään aamulla viimeksi, mies työntyi sisään koputtamatta tai edes soittamatta kelloa. sitä ennen eilen illalla tosin pitkällä esarilla ja sit rajua painamista jolloin räjähtävää orgasmia oli tarjolla ilmaiseksi.