Neuvokaa! Miten pääsen yli salaihastuksesta!
Neuvokaa noviisia. Mulla oli molemminpuolinen ihastus ihmiseen, joka oli varattu. Komea, ihana, mutta varattu. Emme tehneet mitään kiellettyä, emmekä koskaan keskustelleet tilanteesta, mutta viihdyimme hyvin yhdessä eri tilaisuuksissa ja kahden kesken.
En ole ollut niin vapautunut koskaan kenenkään seurassa. Nauroin paljon ja meillä oli hyviä keskusteluja.
En koskaan olisi itse tehnyt aloitetta pidemmälle - lähinnä olin hämmästynyt miten tässä näin kävi...
Loma teki kuitenkin tehtävänsä: alkoi oma avovaimo kiinnostaa ja pikkuhiljaa huomasin juttumme viilenevän.
Tuntuu pahalta vaikka ”mitään ei ole koskaan ollut”...
Huomaan kaipaavani tätä ihmistä. Haluaisin laittaa viestiä tai puhua asiat selväksi mutta siihen olen liian arka. Parempi vain antaa olla...
Miten pääsen tästä yli...
Kommentit (64)
Älä laita mitään viestiä, äläkä lähesty.
Jos saat jotain positiivista siitä, että päiväuneilet hänestä yksin omassa rauhassasi, tee se. Jos se haittaa elämääsi, yritä keksiä muuta tilalle.
Ajatusten suuntaaminen muualle auttaa olemaan ajattelematta miestä. Pikkuhiljaa ihastuskin laimenee, kun pystyt olla ajattelematta häntä ettekä ole tekemisissä. Anna ajan tehdä tehtävänsä.
Minua masentaa nämä ihastumiset joissa on mukana varattuja. 😞
^ Ei kukaan voi tunteilleen mitään. Tässähän ap ei kuitenkaan ole toiminut mitenkään
Vierailija kirjoitti:
^ Ei kukaan voi tunteilleen mitään. Tässähän ap ei kuitenkaan ole toiminut mitenkään
No vähän suunnitteli tekevänsä.
Itse olen tällä hetkellä täysin ihastunut ja rakastunut mieheen, josta en tiedä, onko varattu vai ei. Enkä missään tapauksessa aio yrittää mitään, jos selviää, että on varattu. Eiköhän se ihastuskin siitä sitten hiivu. Sillä välin otan irti kaiken kaunistumisen ja onnentunteen, minkä rakkaushormoneista saan.
Mullakin oli lapsellinen ihastus lääkäriin ja myöhemmin ymmärsin, että hän oli ainoa joka kuunteli minua niinä vaikeina aikoina, rahasta. Transferenssia ja silleen, unohdin. Ihan kiva kuitenkin todeta, että osaan vielä tunteakin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli lapsellinen ihastus lääkäriin ja myöhemmin ymmärsin, että hän oli ainoa joka kuunteli minua niinä vaikeina aikoina, rahasta. Transferenssia ja silleen, unohdin. Ihan kiva kuitenkin todeta, että osaan vielä tunteakin jotain.
Minustakin tuntuu mahtavalta, että mahasta kouraisee tai haluttaa tosissaan, kun välissä on liian monta vuotta ilman sellaista.
6
Vierailija kirjoitti:
Oho. Hyvä, ettet lähestynyt miestä sen enempää. Nää jutut menee tosi nopeasti todella sotkuisiksi ja jälkiä siivoillaan monta vuotta.
Nyt vaan jokin uusi ja kiva harrastus kehiin viemään ajatukset muualle! Aloita vaikka salsatunnit :-)
Ajatuksiaan voi yrittää muuttaa myös ihan tietoisesti. Aina kun huomaat ajattelevasi häntä, kijaise EI ja pakota itsesi ajattelemaan jotakin muuta.
Joitakuita auttaa myös rakkauslaulut ja oikein tunteessa vellominen. Itse en ole ihan varma, yllyttääkö vai rauhoittaako se tätä ihastusasiaa.
Mistä sä tuohon miehen repäsit? "alkoi oma avovaimo kiinnostaa"
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Ihastuminen on todella yleistä ja usein väistämätöntä. Kuuluu ihmisluonteeseen. Tässä tapauksessa ei edes tapahtunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Hyvä, ettet lähestynyt miestä sen enempää. Nää jutut menee tosi nopeasti todella sotkuisiksi ja jälkiä siivoillaan monta vuotta.
Nyt vaan jokin uusi ja kiva harrastus kehiin viemään ajatukset muualle! Aloita vaikka salsatunnit :-)
Ajatuksiaan voi yrittää muuttaa myös ihan tietoisesti. Aina kun huomaat ajattelevasi häntä, kijaise EI ja pakota itsesi ajattelemaan jotakin muuta.
Joitakuita auttaa myös rakkauslaulut ja oikein tunteessa vellominen. Itse en ole ihan varma, yllyttääkö vai rauhoittaako se tätä ihastusasiaa.
Sitä ihastusmiestä alkoi oma avovaimo taas kiinnostaa. Ei ap:ta.
Mieti millainen saalis olisi mies, joka pettäisi valittuaan.
Jos siihen ajatukseen ei kuole ihastus, niin sitten metta-meditaatiota että löytyy sellainen terve lähimmäisen rakkaus itseen ja tuohon mieheen ja ehkä ennen kaikkea tuon miehen vaimoon.
Se, että asettaa itselleen epärealistisia unelmia on enemmän itsevihaa kuin lempeyttä omaa itseä kohtaan, kutittamalla kiduttamista. Negatiivista tunnetta sekin, vaikka kihelmöi. Kanavoi se jännitys toisin. Salsatunnit oli kiva ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai tunteilleen voi! Ihmeellistä aina tämä, että silloin jos on pettynyt / pelkää / suree, niin uskotaan että terapeuttinen keskustelu auttaa. Mutta jos on ihastus niin "ei voi mitään, fantasioita vain kehiin!!!, nauttikaa siskot!! ihana fiilis".
Tunteet on aina vain viesti siitä, mikä on ajatus. Ihastuessa varattuun ajatus on "voisin pettää ja voisin hyväksyä että tuo toinen pettää minun takiani". Jos ajatusta ei muuta, tunne pysyy ja ehkä ajatuskin vahvistuu. Leikitään tulella ja valmistellaan tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihastusmiestä alkoi oma avovaimo taas kiinnostaa. Ei ap:ta.
Mullakin tuli ensin mieleen että ap:ta alkoi oma avovaimo kiinnostamaan.
Tosin voihan ap olla nainen jolla avovaimo.
Pitkästä aikaa tulin tsekkaamaan ketjun,
ja siis tarkoitin että miestä alkoi se hänen avovaimo jälleen kiinnostamaan lomalla...
Minä olen nainen, eikä minulla löydy avovaimoa, ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne parhaat/hyvät ovat "valitettavasti" kyllä varattuja, eikä se ole sattumaa.
Märehdit asiaa hetken, kunnes siirryt tuonne Lähetä terveiset kaipaamallesi -palstalle meidän muiden onnettomien joukkoon ja tuhlaat siellä tuhottoman paljon aikaa toivoen, että se kaipaamasi ihminen jollain ihmeellisellä tavalla on myös tuolla palstalla sinua kaipaamassa. Pyörit siellä vuosia etsien merkkiä, vihjettä tms. ja annat itsesi vaipua harhoihin kuvitellen, että jospa tämä viesti olikin minulle. Viesti, jossa kryptisesti ja etäisesti vihjataan johonkin tapahtumaan, nimeen tms. jolloin uskottelet itsellesi, että tämä viesti on pakko olla sydämesi valitulta. Sisälläsi kuitenkin velloo pieni epävarmuus, joten oikeassa elämässä et uskalla tehdä mitään. Niinpä tyydyt itse kalastelemaan osumia ja anelemaan tarkennuksia niihin viesteihin, joiden luulet tarkoittavan sinua. T: Palstasukkimies jo usemman vuoden ajan