Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa! Miten pääsen yli salaihastuksesta!

Vierailija
16.08.2019 |

Neuvokaa noviisia. Mulla oli molemminpuolinen ihastus ihmiseen, joka oli varattu. Komea, ihana, mutta varattu. Emme tehneet mitään kiellettyä, emmekä koskaan keskustelleet tilanteesta, mutta viihdyimme hyvin yhdessä eri tilaisuuksissa ja kahden kesken.
En ole ollut niin vapautunut koskaan kenenkään seurassa. Nauroin paljon ja meillä oli hyviä keskusteluja.

En koskaan olisi itse tehnyt aloitetta pidemmälle - lähinnä olin hämmästynyt miten tässä näin kävi...

Loma teki kuitenkin tehtävänsä: alkoi oma avovaimo kiinnostaa ja pikkuhiljaa huomasin juttumme viilenevän.

Tuntuu pahalta vaikka ”mitään ei ole koskaan ollut”...
Huomaan kaipaavani tätä ihmistä. Haluaisin laittaa viestiä tai puhua asiat selväksi mutta siihen olen liian arka. Parempi vain antaa olla...

Miten pääsen tästä yli...

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisesta pääsee yli katkeroitumatta? Jos tulee hylätyksi: ”olen kakkosvaihtoehto, en kelpaakaan” -tunteita on paljon...

Samat tunteet on sillä petetyllä vaimollakin.

Ei se tiedä siitä? Jos ei tiedä, ei satu.

Vierailija
62/64 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisesta pääsee yli katkeroitumatta? Jos tulee hylätyksi: ”olen kakkosvaihtoehto, en kelpaakaan” -tunteita on paljon...

Samat tunteet on sillä petetyllä vaimollakin.

Ei se tiedä siitä? Jos ei tiedä, ei satu.

Tietenkin tietää tai ainakin saa tietää. Valheella ja petoksella on lyhyet jäljet.

Vierailija
64/64 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossakin tapauksessa siitä ihastuksesta mennään yleensä yli (ainakin niissä tapauksissa, jotka minä tunnen). On vain eri asia käykö se tarpeeksi aikaisin ja kuinka paljon siinä vaiheessa on jo rikottu. Aika usein se on se petetty osapuoli, joka ei uskotonta puolisoaan lopulta enää huoli. Luulet nyt haluavasi vielä hänet, mutta et voi tietää vielä mitkä tunteesi tulevat olemaan.

Toivon sinulle paljon voimia!! Suosittelen, että hankkisit itsellesi jonkun hyvän, ratkaisukeskeisen terapeutin. Käyt läpi tilannetta, joka on todella rankka.

Kiitoksia. Voimia tosiaan tarvitaan. Kun on ollut puolisonsa kanssa yhdessä liki puolet elämästä, on tämän pettäminen aika kova isku.

Terapia voisi kyllä olla hyväksi. Olisikohan pariterapialla mahdollista saada suhde vielä toimimaan?[/

Kyllä on! Tiedän kokemuksesta. Tapahtuneesta nyt aikaa reilu 15 vuotta ja avioliitto muuttui terapian (oli kyllä raskasta) jälkeen paremmaksi kuin ikinä. Elämä tarjoaa aina haasteita (esim. menetyksiä, sairautta ja aikuistuneiden lasten muuton pois kotoa), mutta me olemme puolison kanssa olleet enemmän tiimi kuin koskaan aiemmin. Rakkaus on molemminpuolista ja tuntuu niin hyvälle. Aina näin ei tietenkään käy. Vain kokeilemalla selviää, ja sillä että kumpikin on valmis tekemään kovasti töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi