Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustin Sanna näyttäisi hoikistuneen farmiviikon aikana. Herkutellut hyvillä hedelmillä ilmeisesti:)
Onkohan? Mutta jossain vaiheessa kroppa on muodostunut sellaiseksi, ettei sitä saa enää millään korjattua. Mun mies sanoi, että pahin mahdollinen on just tuollainen naisella. Päänuppi ja sen alla pyöreä pallo, josta lähtee tikkujalat.
Ehdoton turn off.Minulle noin pinnallinen mies olisi ehdoton turn off. Mutta makunsa kullakin.
Makunsa kullakin. Mutta ymmärrän ja minulle sama ominaisuus miehessä on kanssa ehdoton turn off.
Mies joka näyttää takaapäin olevan ihan ok mutta kun kääntyy, niin iso pallomaha rikkoo kokonaisuuden. Takaapäin näyttää sutjakalta pitkäjalkaiselta, mutta sivuprofiili ja näky edestä ei olekaan ilo silmälle.
Mutta makunsa kullakin. Enkä ole mielestäni pinnallinen vaan kykenen tarkastelemaan ja kohtaamaan miehen yksilönä ja painotan ihan muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman ohella on toisaalta ihan hauskaakin seurata, miten epätoivoisesti jotkut tuntuvat purkavan omaa katkeruuttaan ohjelmaan.
"Ei varmaan oo Reginassa ku yks traktorikauppa!"
Tosielämässä olen viimeksi ala-asteella törmännyt moisiin argumentteihin, siellä oli yksi likka, joka tunsi tarvetta perustella omaa olemassaoloaan etsimällä vikoja muista. Sittemminkin on toki tullut elämässä vastaan kaikenlaista, mutta ei nyt ihan noin katkerana ole kukaan kehdannut ainakaan julkisesti esiintyä.
Korona-ajan pahoinvoinnin oire vai ihan vain yleistä katkeruutta?
Ihan varmaan k•sipäisyyttä. Muutamia vuosia sitten olin työn puolesta koulutuksessa useamman viikon ja siellä eräs pätemisen ylipapitar kumosi kaikkien puheet sanomalla niitä mutu-tuntumaksi. Kaikilla pyydettiin kertomaan joistakin tapahtumista työpaikalla ja yhdessä ratkottiin niitä ongelmia. Mutta ei kun ”Maritan” piti päteä ja lytätä muiden kokemukset.
Royn Sannan pitäisi ottaa vauva-palstan haukut kohteliaisuutena. Täällä kehutaan vaan tosi arkisen näköiset naiset ja kaikki vähänkin meikkiä käyttävät ja normaalipainoiset saa kamalat haukut. Näin on esim. ensitreffeissä ja muissa reality-sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustin Sanna näyttäisi hoikistuneen farmiviikon aikana. Herkutellut hyvillä hedelmillä ilmeisesti:)
Onkohan? Mutta jossain vaiheessa kroppa on muodostunut sellaiseksi, ettei sitä saa enää millään korjattua. Mun mies sanoi, että pahin mahdollinen on just tuollainen naisella. Päänuppi ja sen alla pyöreä pallo, josta lähtee tikkujalat.
Ehdoton turn off.Minulle noin pinnallinen mies olisi ehdoton turn off. Mutta makunsa kullakin.
Makunsa kullakin. Mutta ymmärrän ja minulle sama ominaisuus miehessä on kanssa ehdoton turn off.
Mies joka näyttää takaapäin olevan ihan ok mutta kun kääntyy, niin iso pallomaha rikkoo kokonaisuuden. Takaapäin näyttää sutjakalta pitkäjalkaiselta, mutta sivuprofiili ja näky edestä ei olekaan ilo silmälle.
Mutta makunsa kullakin. Enkä ole mielestäni pinnallinen vaan kykenen tarkastelemaan ja kohtaamaan miehen yksilönä ja painotan ihan muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä.
Tämä aina jaksaa ihmetyttää tällä palstalla. Nainen saa sanoa jos ylipaino häiritsee miehessä, mutta mies ei saa sanoa jos ylipaino on turn-off? Painoon on kuitenkin mahdollista vaikuttaa ja se kertoo ihmisestä aika paljon, en ymmärrä miksi ei saa haluta ihmistä joka harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti?
jos täällä on kilopoliiseja niin niin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn off.
Miesmissisi silti saanut sut, vaikka mämämää offtopictollona yleinen turnoff numero 1. Vakka kantensa taas.
Onkohan kuvausten aikana tapahtunut mitään sutinaa, siis kiellettyjä leikkejä, joita ei tv:ssä näytetä?
"Onkohan kuvausten aikana tapahtunut mitään sutinaa, siis kiellettyjä leikkejä, joita ei tv:ssä näytetä?"
Ei voi tietää. Aikaihmisiä, joten ei tuo sutina mikään mahdottomuus olisi. Maailmassa tapahtuu koko ajan ihmeellisempiäkin asioita.
Juontaja ihmetteli jussien ennakkoluuloja suominaisista: kaikki sinisilmäisiä (tuplamerkitys) vaaleaverikköjä.
Itsekin tekovaaleana purkkibimboblondina vahvistaa ko. stereotypiaa, mutta sillä vivahde-erolla, että kaikki luonnostaan maantienharmaat hiirulaiset (mikä vika?) maalattu saman kapean muotin ja värisävyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn off.
On se vaan vaikea näiden minäminäminä-ääliöiden tajuta, että heidän naimatouhunsa evvk ja ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin harmittaa, ettei millään parilla ole kemiaa tai ihastumista. Tai Matt on selvästi ihastunut Jenniin, mutta Jenni ei taatusti Mattiin. Joku täällä kirjoittikin, että Roy varmasti haluaisi yhdistelmän kaikkia kolmea ehdokastaan. Sanna ulkoisesti, mutta Terhin rauhallisuuden ja Katin iloisuuden.
Mustin Sanna on niin hauska ja sopisi hyvin Mustin kanssa. En tajua miksi kaikki sanovat, että Musti valitsee sen mustatukkaisen. Vaikka en haluaisi ulkonäköasioita ruotia, niin ei Sanna nyt ainakaan ulkonäössä häviä ja luonne vie selvästi ohitse. Onko se oikeasti niin, että hoikka voittaa aina lihavan?!
Ei ole sellaista luonnetta joka sais viehättymään ulkonäöstä jos ylävartalo painaa 120 kg ja jalat 10 kg kappaleeltaan
Itse en ymmärrä mikäli Matti valitsee Jennin , yksinkertaisesti siitä syystä , että Jenni ei halua lapsia tai suhtautuu lapsen hankintaan hyvin harkitsevasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Stefanolle kuuluu? ❤
Burkan alle kurkkaamista Egyptissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä parinvalintaiässä tai tilanteessa, mutta ei se massupallukkakaan haittaa enää sitten vuosikymmenien yhteiselon jälkeen.
On niin paljon muutakin yhteisesti koettua,
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavia nuo ei-kanadalaiset ukkelit
Kyllä, oikeita "hurmaajia" muka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn off.
Varo sitten vaan lihomasta vaihdevuosiin tullessasi, muutenhan sun miehesi hylkää sut ensimmäisen hoikan naaraan nähtyää. Ähäskutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn off.Varo sitten vaan lihomasta vaihdevuosiin tullessasi, muutenhan sun miehesi hylkää sut ensimmäisen hoikan naaraan nähtyää. Ähäskutti.
Ei vaihdevuodet mitenkään automaattisesti lihota.
Tietyllä tavalla säälittää nämä ihmiset, jotka täälläkin jankkaavat toisten painosta, pallomahoista ja tikkujaloista. Ne eivät määritä ihmistä millään tavalla. Moni upea tyyppi jää kyllä tutustumatta, jos antaa ulkomuodon noin kovasti vaikuttaa.
Jotenkin harmittaa, ettei millään parilla ole kemiaa tai ihastumista. Tai Matt on selvästi ihastunut Jenniin, mutta Jenni ei taatusti Mattiin. Joku täällä kirjoittikin, että Roy varmasti haluaisi yhdistelmän kaikkia kolmea ehdokastaan. Sanna ulkoisesti, mutta Terhin rauhallisuuden ja Katin iloisuuden.
Mustin Sanna on niin hauska ja sopisi hyvin Mustin kanssa. En tajua miksi kaikki sanovat, että Musti valitsee sen mustatukkaisen. Vaikka en haluaisi ulkonäköasioita ruotia, niin ei Sanna nyt ainakaan ulkonäössä häviä ja luonne vie selvästi ohitse. Onko se oikeasti niin, että hoikka voittaa aina lihavan?!