Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Musti ja Sanna ovat friendzonella, eikä siihen syy ole varmaan ainoastaan ulkonäkö vaan se, että Sanna on niin topakka ja kipakka että antaa kyllä kuulua oman mielipiteensä ja tekee myös mitä haluaa. Kumpikin tajuaa että se ei lainkaan käy yhteen Mustin näkemysten kanssa ( nainen ei saa liikkua vapaasti).
Täällä on haukuttu kaikkein näteimmät naiset( Jennin hiukset ja tyyli, Sannan ääni ja hymy), nyt sitten aletaan jo parjata Sannaa jonka näköinen istuu lähes joka kirjastossa. Ja hyvin usein on ihan onnellisesti naimisissakin vielä.
Nuorempi parempi kirjoitti:
Lisään vielä miksi miehen pitää olla nuorempi. Monet kaljunevat ja ulkoisesti vanhenevat naisia aikaisemmin ja myös elinikä on odotetusti lyhyempi.
Mikä on kaljuneva, onko se suo il an heinää?
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi parempi kirjoitti:
Lisään vielä miksi miehen pitää olla nuorempi. Monet kaljunevat ja ulkoisesti vanhenevat naisia aikaisemmin ja myös elinikä on odotetusti lyhyempi.
Mikä on kaljuneva, onko se suo il an heinää?
Siis -ilman-
Sannan lihavuus on sitä kaikkein vaarallisinta tyyppiä. Paljon rasvaa sisäelinten ympärillä. Miksi sitä ei saisi sanoa ääneen. Lisäksi luonne karkottaa loput 10 % miehistä. Minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Sannan lihavuus on sitä kaikkein vaarallisinta tyyppiä. Paljon rasvaa sisäelinten ympärillä. Miksi sitä ei saisi sanoa ääneen. Lisäksi luonne karkottaa loput 10 % miehistä. Minkäs teet.
Voi hyvä luoja, mitä mielen köyhyyttä. Itselleni ei ole kertaakaan ohjelmaa seuratessa tullut mieleen kenenkään paino tai ”irvistävät hymyt”. Olisi kiva, kun täältä löytyisi kevyttä analyyttistä keskustelua ja veikkauksia valinnoista, mutta ei.
Todennäköisesti sinäkin opetat lapsillesi, että kiusata ei saa? Mitä nyt äiti käy vähän läskittelemässä telkkarissa näkyviä tavisnaisia somessa. Ilmoitatko kadullakin vastaavan mielipiteen ääneen? Tämä ei ole missikisa tai laihdutusohjelma.
Kommentoidaan vielä itse ohjelmaa, Roysta on tosiaan vaikea saada otetta. On superkohtelias ja ystävällinen, ja on sitä kaikille kolmelle. Luulin jo, että Sanna on suosikki, kun sujautti sen lapun hänelle, mutta tottahan sekin piti tehdä tasapuolisesti kaikille. Olisiko valinta sitten kuitenkin Terhi? 🙂 Olisi R nyt vähän voinut avata ajatuksiaan edes kameroille. Luisteli pois minkä kerkesi, kun illallisvieras Anna-Kaisa uskalsi ystävällisesti nostaa kissan pöydälle ja kysellä, miten voit tehdä valinnan näistä naisista. Morsiankandidaatitkin odottivat Royn kommentteja selvästi.
Sutun käytökselle treffeillä loksahti kyllä leuka auki.
Upeita, rohkeita, avoimia naisia kaikki mukanaolevat! Miettikää miten paljon vaatii lähteä mukaan tällaiseen tuotantoon ja altistaa itsensä kaiken kansan arvosteltavaksi.
Nämä naiset ovat näyttäneet, että kyllä suomalainen "tavisnainen" kelpaa ja pärjää missä vaan. Maalaisjärkisiä naisia!
Vierailija kirjoitti:
Sannan lihavuus on sitä kaikkein vaarallisinta tyyppiä. Paljon rasvaa sisäelinten ympärillä. Miksi sitä ei saisi sanoa ääneen.
Koska ne ovat Sannan sisäelimet, eivät sinun.
Mikäs siinä nyt niin loksautti?
Terhi kertoi, että on ollut kiva porukka yhdessä olla toisten naistenkin kanssa. Etenkin Katin. Jotenkin rivien välistä oli luettavissa, että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustin Sanna näyttäisi hoikistuneen farmiviikon aikana. Herkutellut hyvillä hedelmillä ilmeisesti:)
Onkohan? Mutta jossain vaiheessa kroppa on muodostunut sellaiseksi, ettei sitä saa enää millään korjattua. Mun mies sanoi, että pahin mahdollinen on just tuollainen naisella. Päänuppi ja sen alla pyöreä pallo, josta lähtee tikkujalat.
Ehdoton turn off.Varo sitten vaan lihomasta vaihdevuosiin tullessasi, muutenhan sun miehesi hylkää sut ensimmäisen hoikan naaraan nähtyää. Ähäskutti.
Kiitos piikistä, mutta ei osunut. Olen jo lähellä 60v ja olemme olleet yhdessä pian 25v. En ole tyyppiä, jolla vatsa pullistuu lihoessa vaan kilot kertyvät tasaisesti ympäri kroppaa. Muutama lisäkilo on kertynyt mutta ei haittaa. Kuntoilun avulla olen pysynyt kunnossa. Mukavaa kevättä!
Kohta alkaa appelsiinipuutarhan kyntöaika. Siihen ei päivä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä tavalla säälittää nämä ihmiset, jotka täälläkin jankkaavat toisten painosta, pallomahoista ja tikkujaloista. Ne eivät määritä ihmistä millään tavalla. Moni upea tyyppi jää kyllä tutustumatta, jos antaa ulkomuodon noin kovasti vaikuttaa.
Niinpä. Mies kipataan yli laidan heti noilla ominaisuuksilla. Menkää itseenne naiset ja tunnustakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustin Sanna näyttäisi hoikistuneen farmiviikon aikana. Herkutellut hyvillä hedelmillä ilmeisesti:)
Onkohan? Mutta jossain vaiheessa kroppa on muodostunut sellaiseksi, ettei sitä saa enää millään korjattua. Mun mies sanoi, että pahin mahdollinen on just tuollainen naisella. Päänuppi ja sen alla pyöreä pallo, josta lähtee tikkujalat.
Ehdoton turn off.Varo sitten vaan lihomasta vaihdevuosiin tullessasi, muutenhan sun miehesi hylkää sut ensimmäisen hoikan naaraan nähtyää. Ähäskutti.
Kiitos piikistä, mutta ei osunut. Olen jo lähellä 60v ja olemme olleet yhdessä pian 25v. En ole tyyppiä, jolla vatsa pullistuu lihoessa vaan kilot kertyvät tasaisesti ympäri kroppaa. Muutama lisäkilo on kertynyt mutta ei haittaa. Kuntoilun avulla olen pysynyt kunnossa. Mukavaa kevättä!
Ihmettelen myös tuollaista pallomahavartalotyyppiä joka on Suomessa muotia. Pallomahat kehuvat upeilla säärillään ja reiteviä.pilkataan. ei ymmärretä että naisella reisiin ja takapuoleen kertyvä rasva on terveellistä rasvaa ja ollaan ylpeitä tikkujaloista ja kehutaan muodukkuudellaan... Minulla on kapea vyötärö, suuret rinnat, takapuoli ja pulleat reidet, vatsa littana. Pallomahat ovat minua arvostelleet aina.
Vierailija kirjoitti:
Royn Sannan pitäisi ottaa vauva-palstan haukut kohteliaisuutena. Täällä kehutaan vaan tosi arkisen näköiset naiset ja kaikki vähänkin meikkiä käyttävät ja normaalipainoiset saa kamalat haukut. Näin on esim. ensitreffeissä ja muissa reality-sarjoissa.
Se suu vaan on outo...ei pelasta meikit tms. Kiinnitin huomion jo ekassa jaksossa asiaan ja ilmeisesti puhetapansa perusteella luulee olevansa hyvännnäköinen? Vaikka olen heteronainen en voi olla kuvittelematta millaista olisi miehenä suudella tuollaisen suun kanssa, joka on pelkkää hammasta.
Matthewin treffit sekä Tarun että Jennin kanssa olivat mukavia ja lämminhenkisiä. Vaikuttivat viihtyvän toistensa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royn Sannan pitäisi ottaa vauva-palstan haukut kohteliaisuutena. Täällä kehutaan vaan tosi arkisen näköiset naiset ja kaikki vähänkin meikkiä käyttävät ja normaalipainoiset saa kamalat haukut. Näin on esim. ensitreffeissä ja muissa reality-sarjoissa.
Se suu vaan on outo...ei pelasta meikit tms. Kiinnitin huomion jo ekassa jaksossa asiaan ja ilmeisesti puhetapansa perusteella luulee olevansa hyvännnäköinen? Vaikka olen heteronainen en voi olla kuvittelematta millaista olisi miehenä suudella tuollaisen suun kanssa, joka on pelkkää hammasta.
Puhetapansa perusteella luulee olevansa hyvännäköinen?? 😂😂 Mitä ihmettä?
Itse en ole hänen suussaan huomannut mitään vikaa. Nätti nainen, näyttävin noista kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton turn off.Minulle noin pinnallinen mies olisi ehdoton turn off. Mutta makunsa kullakin.
Mitä mieltä olet siitä, että miehellä on samanmoinen kroppa? Eli pallomaha ja tikkujalat? Olet itsekin pinnallinen jos et sellasta hyväksy miehellä? Miten on?
On eri asia hyväksyä yleisesti, elää omaa elämäänsä puuttumasta toisten elämään eli antaa muidenkin elää heidän omaa omannäköistä elämäänsä kuin kumppanin valinnassa. Ensimmäisen pitäisi olla selviö.
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä tavalla säälittää nämä ihmiset, jotka täälläkin jankkaavat toisten painosta, pallomahoista ja tikkujaloista. Ne eivät määritä ihmistä millään tavalla. Moni upea tyyppi jää kyllä tutustumatta, jos antaa ulkomuodon noin kovasti vaikuttaa.
Niin ja kaikkia potentiaalisesti myös romanttisestikin kiinnostavia ei voine silti haalia kumppanihaaremiinsa.
Pahinta on tyhmyys, järjenköyhyys, pienimielisyys, juoruilu, muiden asioihin puuttuminen/niistä tylyttäminen.
En ymmärrä kuinka kukaan haluaisi muuttaa tuonne Mattin tilalle, jossa ei ole mitään. Myöskään lähistöllä ei ole hirveästi mitään tekemistä tai töitä, kaupunkeja. Kuka haluaa oikeasti jättää kaiken ja muuttaa ihan korpeen?
Mitä mieltä olet siitä, että miehellä on samanmoinen kroppa? Eli pallomaha ja tikkujalat? Olet itsekin pinnallinen jos et sellasta hyväksy miehellä? Miten on?