Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Roy:sta ei oikein saa selkoa. On hyväkäytöksinen ja supliikki. Kaikkien naisten suosikki. Mutta millainen hän oikeasti on? Onko sympaattinen, kovatahtoinen, määräilevä, toista huomioiva, sosiaalinen, introvertti pohjimmiltaan vai mikä?
Äitihän sanoi yhdessä jaksossa, että pienenä Roy oli hiljainen ja leikki itsekseen, tai jotain sen tapaista. Veikkaan, että pohjimmiltaan introvertti, mutta hänellä on kuitenkin kulttuurin tuoma small talk -taito ja hyvät käytöstavat. Vaikea sanoa millainen Roy olisi, kun paremmin tutustuu. Onko pinnan alla mukava ja rento herrasmies, vai jäykkä, ikäistään vanhemman oloinen nuivake? Treffeistä on näytetty niin pieniä, tarkoin valittuja paloja, että katsojalle jää aika epäselväksi, onko aitoa kemiaa kenenkään kanssa.
Miehen on parempi olla nuorempi myös siksi että heidän elinkaari noin yleisesti ottaen on lyhyempi, eli vanhenevat aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roy:sta ei oikein saa selkoa. On hyväkäytöksinen ja supliikki. Kaikkien naisten suosikki. Mutta millainen hän oikeasti on? Onko sympaattinen, kovatahtoinen, määräilevä, toista huomioiva, sosiaalinen, introvertti pohjimmiltaan vai mikä?
Äitihän sanoi yhdessä jaksossa, että pienenä Roy oli hiljainen ja leikki itsekseen, tai jotain sen tapaista. Veikkaan, että pohjimmiltaan introvertti, mutta hänellä on kuitenkin kulttuurin tuoma small talk -taito ja hyvät käytöstavat. Vaikea sanoa millainen Roy olisi, kun paremmin tutustuu. Onko pinnan alla mukava ja rento herrasmies, vai jäykkä, ikäistään vanhemman oloinen nuivake? Treffeistä on näytetty niin pieniä, tarkoin valittuja paloja, että katsojalle jää aika epäselväksi, onko aitoa kemiaa kenenkään kanssa.
On viettänyt ruhtinaallisen yhden päivän tuon viikon aikana jokaisen naisen kanssa erikseen ja sekin vielä kamera nenän edessä, ei siinä mistään kemioista saa selvää edes kohde henkilöt itse. Paitsi tietysti nyt nainen joka ihastuu yhdestä hymystä näkee kemiaa vaikka ei ihmistä tunnekaan.
Nuorempi parempi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kirjoitti:
Mua ihmetyttää miksi Roylle ei kelpaisi samanikäinen nainen? Kuka nuorempi nainen oikeasti lähtisi tavismiehen, harmaahapsen matkaan? Näin niinkuin realistisesti, jos omanikäisiäkin on tarjolla.
Katso vähän ympärillesi. Hyvin yleistä että mies on ainakin 10 vuotta naista vanhempi. Vanhemmassa miehessä viehättää kokemus ja miehisyys. Harmaat ovat monella vain plussaa ellei nainen nyt ole ihan parikymppinen.
Ei muo ainakaan viehätä paljon minua vanhemmat ja kaikki treffikumppanini on aina ollut nuorempia ja olen nainen. Voisin sanoa samaa, että nuoremmissa on enemmän elämän iloa ja virtaa ja itse elän niin etten ole koskaan kaavoihin kangistunut ja en koskaan ole elänyt oravanpyörässä.
Eikö sekin ole jonkinlaista kaavoihin kangistumista, että ei voisi seurustella itseään vanhemman kanssa ja kaikki treffikumppanit ovat olleet nuorempia.
Jotkut ihmiset hakevat itselelen ja persoonalleen sopivaa ja jos natsaa hyvin, voivat unohtaa sellaiset seikat kuin ikä, hiustenväri, pituus, paksuus yms.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tuli mieleen että olisi kiinnostava sellainen tv sarja jossa Maarit ja Sanna tai sen tyyppiset tavalliset naiset seikkailisivat maailmalla ja vaikka ilman kielitaitoa. Nyt kaikki matkailuohjelmat ovat niitä joissa ammattilainen matkustelee. Virkistävää olisi nähdä tavallisten pullliaisten matkoja ja kommelluksia.
Kyllähän sellainen ohjelma taisi olla. En muista nimeä, mutta suomalaiskaksikko, joista ainakaan toinen ei ollut koskaan matkustellut, lähetettiin ulkomaille. Matkakohde oli joku pakettimatkakohde ja saivat varmaan tuotannolta sen avun mitä tarvitsivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kirjoitti:
Mua ihmetyttää miksi Roylle ei kelpaisi samanikäinen nainen? Kuka nuorempi nainen oikeasti lähtisi tavismiehen, harmaahapsen matkaan? Näin niinkuin realistisesti, jos omanikäisiäkin on tarjolla.
Katso vähän ympärillesi. Hyvin yleistä että mies on ainakin 10 vuotta naista vanhempi. Vanhemmassa miehessä viehättää kokemus ja miehisyys. Harmaat ovat monella vain plussaa ellei nainen nyt ole ihan parikymppinen.
Ei muo ainakaan viehätä paljon minua vanhemmat ja kaikki treffikumppanini on aina ollut nuorempia ja olen nainen. Voisin sanoa samaa, että nuoremmissa on enemmän elämän iloa ja virtaa ja itse elän niin etten ole koskaan kaavoihin kangistunut ja en koskaan ole elänyt oravanpyörässä.
Eikö sekin ole jonkinlaista kaavoihin kangistumista, että ei voisi seurustella itseään vanhemman kanssa ja kaikki treffikumppanit ovat olleet nuorempia.
Jotkut ihmiset hakevat itselelen ja persoonalleen sopivaa ja jos natsaa hyvin, voivat unohtaa sellaiset seikat kuin ikä, hiustenväri, pituus, paksuus yms.
No ei se ole mitenkään suunniteltu juttu ole ollut että ovat olleet nuorempia, niin on vain käynyt. Minulla on myös paljon nuorempia ystäviä mutta on myös vanhempia ettei sinällänsä ikä merkitse mutta 10 vuoden ikä ero on omaan makuuni liikaa koska kyllä sukupolvien välillä on eroja. Vuosi pari sinne tänne on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tuli mieleen että olisi kiinnostava sellainen tv sarja jossa Maarit ja Sanna tai sen tyyppiset tavalliset naiset seikkailisivat maailmalla ja vaikka ilman kielitaitoa. Nyt kaikki matkailuohjelmat ovat niitä joissa ammattilainen matkustelee. Virkistävää olisi nähdä tavallisten pullliaisten matkoja ja kommelluksia.
Kyllähän sellainen ohjelma taisi olla. En muista nimeä, mutta suomalaiskaksikko, joista ainakaan toinen ei ollut koskaan matkustellut, lähetettiin ulkomaille. Matkakohde oli joku pakettimatkakohde ja saivat varmaan tuotannolta sen avun mitä tarvitsivat.
Ummikot ulkomailla. Se oli tylsä ohjelma, koska oli liian käsikirjoitettu. Sellainen rennompi matkusteluohjelma, missä matkaajille ei laiteta sanoja suuhun olisi kiinnostavampi.
Mielummin nuorempi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K kirjoitti:
No ei se ole mitenkään suunniteltu juttu ole ollut että ovat olleet nuorempia, niin on vain käynyt. Minulla on myös paljon nuorempia ystäviä mutta on myös vanhempia ettei sinällänsä ikä merkitse mutta 10 vuoden ikä ero on omaan makuuni liikaa koska kyllä sukupolvien välillä on eroja. Vuosi pari sinne tänne on ok.
Lisään vielä että 10 vuoden ikäero kumpaankin suuntaan on minusta liikaa. En halua olla mikään äitihahmo myöskään kenellekään kumppanille.
Matt onkyllä jäätävän flegmaattinen mies, ihan täysin perässävedettävä joka ei saaa mitään aikaiseksi jos joku ei sano mitä tehdään, naisen kuuluu myös keksiä puheenaiheita tai hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roysta ei oikeen ota selvää. Terhin kanssa vietetyn treffien jälkeen totesi, että Terhi on ehdottomasti jatkossa ja sitten samaan hengenvetoon, kuten kaksi muutakin. HÄ!?
Toivon kuitenkin, että valitsee Terhin, eikä sitä tyrkkyä.Kanadalaista kohteliaisuutta. Ei voinut suoraan sanoa, että Terhi on suosikki niin kiemurteli tuolla tavalla.
Roy ei olisi voinut kertoa, vaikka olisi ollut jo päättänyt. Jotenkin arvelen myös, että valitsee Terhin. Mutta onko tässä joukossa se, josta tulisi pitkäaikainen kumppani, on toinen asia. Jos on, niin hurja onnenkantamoinen on käynyt.
On tainnut onnenkantamoinen iskeä, kun Roylla on ISOJA uutisia kerrottavana viimeisessä jaksossa.
Taitaa vain ilmoittaa, että muuttaa joksikin aikaa Suomeen. Tai sit on löytänyt jonkun ohjelman ulkopuolelta tai palannut yhteen exänsä kanssa. Tuskin kuitenkaan pariutuu ainakaan pidemmän päälle kenenkään ohjelmaan osallistuneen kanssa.
Ehkä löysi ohjelman ulkopuolelta Suomessa ollessaan naisen . Se muuttaako Suomeen, tuskin jo siksi että hänellä poika Usassa.
Mitäs se puhe oli pojan menosta Suomen armeijaan? Siis v. 2021. Jos tämä on totta, Roy on hyvinkin saattanut piipahtaa Suomessa järjestelemässä asioita jo viime vuonna, ehkä tarkoituksena asua täällä pojan inttiaika.
En kyllä minäkään ymmärrä, miten poika pääsisi suorittamaan asepalvelusta; täytyy olla kaksoiskansalaisuus (kolmois-?). Onhan voineet hakea semmoisen pojallekin.Millä perusteella noita kansalaisuuksia voi hakea? Riittääkö, että esim. toinen vanhempi on Suomen kansalainen, kun hakee Suomen kansalaisuutta?
Olisit voinut tämän itsekin googlata, mutta autetaan nyt vähän:
Eikö se ole hyvä, että joku täällä kyselee eikä googlettele itsekseen. Kyselemellä ja vastaamalla se tieto leviää.
Vierailija kirjoitti:
Matt onkyllä jäätävän flegmaattinen mies, ihan täysin perässävedettävä joka ei saaa mitään aikaiseksi jos joku ei sano mitä tehdään, naisen kuuluu myös keksiä puheenaiheita tai hiljaista on.
Mut sai se jotain aikaan kun haki ohjelmaan ja rohkeasti matkusti Suomeen naisia tapaamaan. Tai voihan olla että ystävät ilmoittivat mukaan... tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo keksi puheenaiheita Tarun ja Jennin kanssa. Sutu ei edes yrittänyt jutella, joten paha siinä on keskustelua herätellä.
Sannan rinnat painaa jo varmaan 20kg/kipale hirvee paino taakka hartioille...Kukas sen "runkoa" on niin tarkoin nähny ohjelmassa,aika löysät vaatteet on ollu päällä...
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musti on varmaan nuorempana ollut kunnon gigolo Alanyan yössä. Näkee ettei ole eilisen teeren poika naisten kanssa.
Noita mahtuun tusina 100.
Toivottavasti suomalaiset miehet ottaisivat nyt oppia Mustista. 200-kiloisen naisen voi ottaa reppuselkään ja sanoa, että hän painaa 50-kiloa. Vain, että nainen tulisi siitä onnelliseksi :)
Musti <3
Ei tämä kirjastonainen kyllä 200 kg paina... Ehkä 80 kg?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se kun ne kaksi muuta naista aina joutuu tekemään jotain paskahommia sillä aikaa kun maajussi vie yhden treffeille. Pahin oli se maatilalla olleen järkyttävän likaisen lehmien juomakaukalon puhdistus. Ihan järkyttävää! Kukaan muu kuin suomityttö ei kyllä noita juttuja suostuisi tekemään, mutta pisteet heille kuitenkin reippaudesta ja asenteesta. Mulla tosin menisi maku koko maajussiin siitä, että laittaisi tuollaisia töitä tekemään.
Miksi se SINUA ärsyttää ??? Maajussille vaimoa siellä haetaan, eikä mitään pikku pissistä. Maatilan työt ovat monesti lannan hajuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän tuo keksi puheenaiheita Tarun ja Jennin kanssa. Sutu ei edes yrittänyt jutella, joten paha siinä on keskustelua herätellä.
Mahdotonta keskustella älyllisesti älyllisistä aiheista tyhjän pään "The-time-has-went-a-lot-sucker"in kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mustin Sanna näyttäisi hoikistuneen farmiviikon aikana. Herkutellut hyvillä hedelmillä ilmeisesti:)
Onkohan? Mutta jossain vaiheessa kroppa on muodostunut sellaiseksi, ettei sitä saa enää millään korjattua. Mun mies sanoi, että pahin mahdollinen on just tuollainen naisella. Päänuppi ja sen alla pyöreä pallo, josta lähtee tikkujalat.
Ehdoton turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustin Sanna näyttäisi hoikistuneen farmiviikon aikana. Herkutellut hyvillä hedelmillä ilmeisesti:)
Onkohan? Mutta jossain vaiheessa kroppa on muodostunut sellaiseksi, ettei sitä saa enää millään korjattua. Mun mies sanoi, että pahin mahdollinen on just tuollainen naisella. Päänuppi ja sen alla pyöreä pallo, josta lähtee tikkujalat.
Ehdoton turn off.
Minulle noin pinnallinen mies olisi ehdoton turn off. Mutta makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta keskustella älyllisesti älyllisistä aiheista tyhjän pään "The-time-has-went-a-lot-sucker"in kanssa.
Mahdotonta keskustella älyllisesti ja syvällisesti, kun ei osaa kieltä.
Mustin Sannahan on just loistotyyppi! Ikävää arvostella toisen ulkonäköä tai painoa. Mutta onneksi Sannan karisma, älykkyys ja huumori säkenöivät yli kaikenlaisen p-puheen.
Lisään vielä miksi miehen pitää olla nuorempi. Monet kaljunevat ja ulkoisesti vanhenevat naisia aikaisemmin ja myös elinikä on odotetusti lyhyempi.