Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
3561/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustiakaan ei olisi pitänyt ottaa ohjelmaan. No, hauskaa viihdettähän hän tuo ohjelmaan, mutta ajatusmaailmansa ei sovi formaattiin.

Vierailija
3562/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusasiat ei ole kunnossa jos esiintyy televisiossa seuranhakuohjelmassa kaikissa kohtauksissa sen näköisenä kuin olisi lähdössä sinne koirankusetuslenkille. Mutta tästä on turha enää järmätä, koska ihmisillä on niin eriävät mielipiteet.

Älä sitten jänkkää, älä ainakaan tässä ketjussa, koska ohjelmassa kukaan ei ole esiintynyt sellaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ulkomaalainen mies. Miksi suomalainen nainen ei huolehdi ulkonäöstä? 

Koska tämä on tasa-arvoinen vapaa länsimaa, jossa naisten ei tarvi keikistellä vilkkusilmägigoloiden mieliksi. Ehei tänne ole pakko kenenkään tulla, ja täältä pääsee pois koska vaan ulkonäkökeskeisemmille pintavesille.

Jokaisella on mahdollisuus saada ilmainen koulutus ja ammatti. Naisen käsi ei tarvi käydä miehen lompakolla.

Vierailija
3564/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani Sanna saa maalata vaikka koko naamansa mustaksi. En ole sitä kieltämässä. Kerroin siitä vain oman mielipiteeni. Tämä on keskustelupalsta ja keskustelussa on tarkoitus kertoa mielipiteitä. Jos se sinua häiritsee, älä kiinnitä huomioita. Anna kuitenkin muiden kommentoida, jos haluavat. 

Niin, mielenkiintoisen keskustelun ja toisen ulkonäön/tyylivalintojen arvostelun välillä vaan on aika iso ero.

Rauhoituhan nyt. Ei se ole arvostelua, jos toteaa, että "minun mielestäni Sannalla on liian tumma silmämeikki". Se olisi arvostelua, jos sanoisi, että "Sannalla on ihan kamala meikki".

Eihän Sannalla edes ole paljon silmämeikkiä, ripsaria, meikkivoidetta ja vähän huulipunaa. Sanna on sopivasti huoliteltu.

Ei ole minun makuuni. Liian tummaksi värjätty tukka ja suu kuin seitsemän leivän uuni.

Voi kun kauniisti sanottu. Tuliko hyvä mieli, kun sait tämän kerrottua? Oletko ollut koulussa kiusaaja?

Vierailija
3565/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanukin Mansen nainen bongattu Helsingissä! Oon 95 % varma.

Vierailija
3566/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus Stefanosta:

Muistatteko kun "maajussit" ja naiset näkivät kaikki toisensa ensimmäisen kerran Levillä. Silloin Stefano näki Maaritin, elämänsä rakkauden ja rakastui ikihyviksi. Mutta voi voi surkeutta, voi voi tätä pulaa, Maarit ei ollutkaan Stefanon nainen (vielä). Stefanolle kirjoittaneet naiset eivät tietenkään kiinnostaneet Stefanoa enää pätkääkään, olihan hän nähnyt kauneimmain olennon, mitä maa päällään kantaa, Maaritin. Stefanon sydämeen koski, mutta vielä olisi toivoa! Maarit ja Stefanohan olivat molemmat vielä Levillä. Stefano piti syvällä sydämessään yllä toivoa, että joskus jossain, hän näkisi Maaritin. Ja ehkä, Maaritkin näkisi hänet. Mutta voi voi, Mustafan ketku se ketkuili, ja liehitteli Maaritin lähtemään Alanyaan. Stefanon sydän itki, hän ei enää sanktioidenkaan uhalla jatkaisi tässä tvshowssa, joka salli Mustafan viedä Maaritin. Stefanolle kirjoittaneet naiset lähtekööt kotiinsa. Stefanon naiset toki itsekin halusivat lähteä kotiin, koska Stefano oli jok'ikisillä treffeillä tuijottanut vain Maaritin instaa ja kuvannut itseään, koska oli yrittänyt omilla instakuvillaan herättää Maaritin huomion. Mutta niin Maarit lähti Alanyaan, ja Stefano Beirutiin, mutta sekuntiakaan ei mennyt, etteikö hän olisi ajatellut Maaritia. "Minun täytyy löytää Maarit", Stefano ajatteli, ja lähti kiertämään maailmaa.

Vierailija
3567/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pialla taus olla hiukset aika sekasin kunnolivat Sannan kans rikkatuohoha kitkemässä,ei ollu peiliin katellu pahemmin

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen totuushan on se, että miehet viehättyvät kauniista naisista. Ehkä puolisoksi voidaan valita joku vaatimattomampi, mutta aika monella miehellä värähtelee, kun viehättävä nainen on lähellä. Huomaahan ohjelmasta senkin, että Sannan ja Royn välillä on ollut kiusoittelua. Vaikka monen mielestä Sannan luonne ei ole yhtä kiva kuin muilla naisilla. Matt on tykästynyt Jenniin, joka on porukasta viehättävin. Musti Piian. Piia on porukan nuorin ja hoikin. Jos nämä asiat haluaa kieltää, niin kyllä siinä valehtelee vähän jo itselleenkin.

Kaunis voi olla ilman meikkiäkin. Ja mitä tuolla marketeissa perheitä katselee, niin suurin osa on valinnut puolisokseen ihan tavallisen naisen, ei mitään pakkelikuningatarta. 

Ainoa joka puhuu pakkelikuningattarista olet sinä. Suurin osa on täällä puhunut ihan arkisemmasta laittautumisesta.

Eipä nuo marketeissa nähtävät rouvat ole laittautuneet mitenkään. Ja selkeästi on värähdellyt, kun lapsiakin on siunaantunut. Normaali ihminen ei valitse puolisoa pelkän laittautumisen perusteella. Se sisältö on huomattavasti tärkeämpää kuin ulkokuori. Ulkokuori voi muuttua vaikka miten, mutta sisältö harvemmin muuttuu. 

Voi hyvänen aika. Etkö nyt tajua eroa arkipukeutumisen ja treffipukeutumisen välillä? 99% niistä markettiäideistä on laittanut itsensä viimeisen päälle silloin kun kävivät esim. ensimmäisen kerran ulkona syömässä (nyt en puhu sitten Hesestä). Täällä jollain on pakkomielle siitä että jos nainen vähänkin laittaa itseään niin on heti pinnallinen pakkelikuningatar. Kukaan ei täällä ole vaatinut mitään sentin pakkelikerrosta, on keskusteltu siitä että tukan voisi pestä ja laittaa ja päälle jotain muuta kuin se vanha koirankusetustakki. Kukaan ei ole edes puhunut että pitäisi olla kaunis, se on kaikki vain omassa päässäsi. Sinun mielestäsi ”syvällisyyden” edellytyksenä on ettei ole meikkiä, tukka pitää olla likainen ja sekaisin ja vaatteet vanhoja rääsyjä.

Kenelläkään ohjelman naisista ei ole ollut tukka likainen ja sekaisin tai vaatteet vanhoja rääsyjä. Ihan puhtaita, siistejä ja ennen kaikkea tilanteeseen (talvinen kylmä Kanada) sopiva vaatetus on ollut kaikilla. Se, miten joku kirjoittaja pukeutuu, ei liity tähän ketjuun mitenkään. 

Vierailija
3568/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo Mustafan pieni tumma nainen on kotoisin?

Murteesta kuulee.

Jostain itä-suomesta...

Vierailija
3569/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla ohjelmaan voisi hommata jonkun komean italialaisen viinitilallisen.

Vierailija
3570/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin viimeisimmän jakson netistä. Musti kertoo, että ei halua enää (ilmeisesti toista kertaa) naimisiin. On kuitenkin Maajussille Morsian-ohjelmaan hakenut.

Vierailija
3571/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄÄh tämä vastakkainasettelu: pakkelikuningattaret ja harmaahiirulaiset. Ihan turhaa, etenkin kun suurin osa on siltä väliltä. Lisäksi monet naiset, joita miehet (miksei jotkut naisetkin), pitävät luonnonkauniina ja meikittöminä, ovat oikeasti meikattuja mutta hyvin hillitysti. Esim. primer, meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, highlight, contour, kevyt rajaus, rispsiväri, kulmaväri, kevyt luomiväri ja huulikiilto. Mulla esimerkiksi nuo ja monesti ihmiset ihailee, kun en käytä meikkiä ja olen silti niin kaunis. Joo, on toki taito meikata niin ettei näytä "pakkelikuningattarelta" vaan siistiltä, kauniilta ja huolitellulta. 

Miksei tämä ole pakollinen aine peruskoulussa??? En meikkaa mutta perjantaina nauratti työkaverin naama joka oli ihan ruskea ja kaula aivan maidonvalkoinen. Ei ole helppoa tehdä tuota tasaista sävyä iholle kun tuotteita reformuloidaan ja uudistetaan ja jatkuvasti saa olla etsimässä oikeita värejä. Ei vaan jaksa.

Menee ihan ot, mutta tosiaan, ehkä terveystietoon vai mikä oppiaineen nimi onkaan, voisi liittää pienen opastuksen meikkaukseen.

Ootpa idiootti 😃 meikkauksella ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa, korkeintaan huonontaa esim. Ihon terveyttä

Vierailija
3572/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siis?

Vierailija
3573/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

loparit

Vierailija kirjoitti:

ÄÄh tämä vastakkainasettelu: pakkelikuningattaret ja harmaahiirulaiset. Ihan turhaa, etenkin kun suurin osa on siltä väliltä. Lisäksi monet naiset, joita miehet (miksei jotkut naisetkin), pitävät luonnonkauniina ja meikittöminä, ovat oikeasti meikattuja mutta hyvin hillitysti. Esim. primer, meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, highlight, contour, kevyt rajaus, rispsiväri, kulmaväri, kevyt luomiväri ja huulikiilto. Mulla esimerkiksi nuo ja monesti ihmiset ihailee, kun en käytä meikkiä ja olen silti niin kaunis. Joo, on toki taito meikata niin ettei näytä "pakkelikuningattarelta" vaan siistiltä, kauniilta ja huolitellulta. 

Miksei tämä ole pakollinen aine peruskoulussa??? En meikkaa mutta perjantaina nauratti työkaverin naama joka oli ihan ruskea ja kaula aivan maidonvalkoinen. Ei ole helppoa tehdä tuota tasaista sävyä iholle kun tuotteita reformuloidaan ja uudistetaan ja jatkuvasti saa olla etsimässä oikeita värejä. Ei vaan jaksa.

Menee ihan ot, mutta tosiaan, ehkä terveystietoon vai mikä oppiaineen nimi onkaan, voisi liittää pienen opastuksen meikkaukseen.

Ootpa idiootti 😃 meikkauksella ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa, korkeintaan huonontaa esim. Ihon terveyttä

Taidat olla itse idiootti. Meikki suojaa ihoa.

Vierailija
3574/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siis?

Joka oli sillä videolla.

Vierailija
3575/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ylipainoisia naisia sanassa ohjelmassa. Suomi lihoo!

Vierailija
3576/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

loparit

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse idiootti. Meikki suojaa ihoa.

Feikkifirmojen propagandan mukaan. Parantaa 'thutkitusti' pärstäsi 666%. Yksinkertaisemmat lankeavat.

Vierailija
3577/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani Sanna saa maalata vaikka koko naamansa mustaksi. En ole sitä kieltämässä. Kerroin siitä vain oman mielipiteeni. Tämä on keskustelupalsta ja keskustelussa on tarkoitus kertoa mielipiteitä. Jos se sinua häiritsee, älä kiinnitä huomioita. Anna kuitenkin muiden kommentoida, jos haluavat. 

Niin, mielenkiintoisen keskustelun ja toisen ulkonäön/tyylivalintojen arvostelun välillä vaan on aika iso ero.

Rauhoituhan nyt. Ei se ole arvostelua, jos toteaa, että "minun mielestäni Sannalla on liian tumma silmämeikki". Se olisi arvostelua, jos sanoisi, että "Sannalla on ihan kamala meikki".

Eihän Sannalla edes ole paljon silmämeikkiä, ripsaria, meikkivoidetta ja vähän huulipunaa. Sanna on sopivasti huoliteltu.

Ei ole minun makuuni. Liian tummaksi värjätty tukka ja suu kuin seitsemän leivän uuni.

Voi kun kauniisti sanottu. Tuliko hyvä mieli, kun sait tämän kerrottua? Oletko ollut koulussa kiusaaja?

Väsynyttä korttien viskontaa. Muun kuin ihanaaihanaa -mielipiteen omaajat ovat kaikki vihapuhekiusaajia.

Vierailija
3578/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsynyttä korttien viskontaa. Muun kuin ihanaaihanaa -mielipiteen omaajat ovat kaikki vihapuhekiusaajia.

Juu ja tämä jankkaaja ei tajua, että syyllistyy itse samaan, mistä syyttää muita. Esimerkkejä löytyy aiemmilta sivuilta.

Vierailija
3579/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ulkomaalainen mies. Miksi suomalainen nainen ei huolehdi ulkonäöstä? 

Koska tämä on tasa-arvoinen vapaa länsimaa, jossa naisten ei tarvi keikistellä vilkkusilmägigoloiden mieliksi. Ehei tänne ole pakko kenenkään tulla, ja täältä pääsee pois koska vaan ulkonäkökeskeisemmille pintavesille.

Jokaisella on mahdollisuus saada ilmainen koulutus ja ammatti. Naisen käsi ei tarvi käydä miehen lompakolla.

Ja tämäkös kismetyttää sellaisia vätys"miehiä", jotka eivät saisi naista kuin ostamalla alistetun kotiseksiorjan.

Vierailija
3580/5944 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan pelkkää aurinkorasvaa kesällä, palan. Jos laitan meikkiä, en pala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi