Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ainainen kenkäongelma

Vierailija
15.08.2019 |

Mun pukeutuminen tyssää aina kenkiin. Paitsi kesäisin, kun voi käyttää sandaaleja, tennareita ja balleriinoja.
Mutta muina vuodenaikoina mun on tosi vaikea keksiä millaiset kengät laitan. Pukeutumisella en tarkoita farkkuja ja neuletta, silloin mulla on joko saappaat tai jodhpurit.
Usein pukeudun viimeisen päälle tehdessäni lähtöä johonkin mutta kengät saa koko asun näyttämään ihan tyhmältä ja vaihdan päälle neulee ja farkut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuinka harmi juttu. Laita kengät joista tykkäät, sinähän niissä kuljet, ei kukaan muu.

Vierailija
2/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja voi käyttää tennareiden, maihareiden, melkeen minkä vaan kanssa. Pätee myös muihin vaatteisiin.

Testaile ja laita mikä itestä hyvälle tuntuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon aina lenkkarit. Pääsee nopeasti eteenpäin.

Vierailija
4/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät housut ja nilkkurit, tai hame ja nilkkurit, samaa väriä?

Vierailija
5/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa kukaan ei sano: "Sulla on kivat kengät".

Vierailija
6/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä vaikuttaa mun jalkatraumani.

Olen koko lapsuuteni kuullut nälvimistä isoista jaloistani, käytän nykyään raskauksien jälkeen kokoa 41 tai 42. 

traumatisoitunut ap =)

Vierailija
7/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennommassa tyylissä suosin nahkatennareita. Siistit ei urheilutennarit on muodikkaat ja julkkikset käyttävät jopa iltapuvun kanssa. Unohda kuitenkin perus tennarit ja juoksukengät siistimmin pukeutuessa. Astetta siistimmässä nahkaiset n. 5 cm korolliset kävelykengät, joilla pärjää vaikka koko päivän jaloillaan lestin ansiosta. Sitten vielä niitä vimpan päälle ulkonäkö edellä kenkiä korkealla korolla eri vuoden aikoihin.

Vierailija
8/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. 

Kivoja vaatteita löytyy ja näytän ihan hyvältä, mutta kengät... 

Korkeat näyttävät hyviltä, mutta en pysty kymmentä metriä enempää sellaisissa kävelemään. Matalat näyttävät lähinnä kajakki kakkosilta tai Hessu Hopon loafereilta. 

Minulla ei ole edes erityisen iso jalka pituuteeni nähden. Kolmeysi ja 170 cm. Mutta mulla on ihan älyttömän kapeat nilkat, joten kontrasti tekee jalastani jättimäisen. 

Vierailija
9/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennommassa tyylissä suosin nahkatennareita. Siistit ei urheilutennarit on muodikkaat ja julkkikset käyttävät jopa iltapuvun kanssa. Unohda kuitenkin perus tennarit ja juoksukengät siistimmin pukeutuessa. Astetta siistimmässä nahkaiset n. 5 cm korolliset kävelykengät, joilla pärjää vaikka koko päivän jaloillaan lestin ansiosta. Sitten vielä niitä vimpan päälle ulkonäkö edellä kenkiä korkealla korolla eri vuoden aikoihin.

Nahkatennareissa menen niin pitkälle kuin kelit sallii mutta en ole niin teini että sellaisissa kulkisin kovin kylmällä.  

Nahkaiset korolliset kävelykengät kyllä kuulostaa todella tätimäiseltä,  joten ei sellaisia kiitos. 

Ulkonäkö edellä korkeat korot ei taas sovi mun jaloilleni, ne ei tykkää vaikka kuinka kauniit olisi.

Vierailija
10/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. 

Kivoja vaatteita löytyy ja näytän ihan hyvältä, mutta kengät... 

Korkeat näyttävät hyviltä, mutta en pysty kymmentä metriä enempää sellaisissa kävelemään. Matalat näyttävät lähinnä kajakki kakkosilta tai Hessu Hopon loafereilta. 

Minulla ei ole edes erityisen iso jalka pituuteeni nähden. Kolmeysi ja 170 cm. Mutta mulla on ihan älyttömän kapeat nilkat, joten kontrasti tekee jalastani jättimäisen. 

41 ja 165cm =)

Korkkareissa tunnen itseni drag queeniksi, ehkä koska tunnen olevani liian sporttinen korkkareihin. Kaikki yritykset sirouteen näyttää mulla jotenkin niin naurettavilta vaikka luulen etti kukaan kiinnitä asiaan mitään huomiota =)

Vierailija
11/11 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko martensit, joka toisella oli kuulemma flowssa!