Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö narsismin silmistä?

Vierailija
14.08.2019 |

Olen ainakin huomannut että näillä narsistisesti käyttäytyvillä ihmisillä on sellainen kuolleen pistävä katse vähän niinkuin psykopaateilla...

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀

Vierailija
82/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, autisti välttelee katsekontaktia, se on selvä, mutta voiko narsisti tehdä samaa? Tämä henkilö ei ole autistinen, vaan äärimmäisen ilkeä oman edun tavoittelija. 

Sitten pitää varmaan miettiä mikä on autisti ja mikä narsisti. Kummallakin voi olla yhtä kylmäkiskoista meininkiä.

Miten eroavat toisistaan? 

Siinäpä hyvä kysymys. Näin jälkeenpäin autistinen ex olisi hyvin saattanut olla myös narsisti koska kertoi kyllä tuntevansa syvästi mutta minun näkökulmastani ne tunteet vähän kuin pyörivät vain hänen itsensä ympärillä ja kun joku harmitti niin siitä tuli voimakkaat tunteet samoin kuin hyvästäkin olosta. Muttei hän oikeasti minua kohtaan tainnut tuntea mitään. Möläytteli myös kaikenlaista aika loukkaavaa mitä itse en olisi koskaan sanonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ovat hurmaavia, mutta henkisesti tyhjiä.

Narsisti on tyhjä kuori joka ei ole kiinnostunut kuin itsestään ja sosiaalisista peleistä ihailun hankkimiseksi itselleen. 

Vierailija
84/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa Minfon porukkaa tunnistaa narsistin, psykopaatin, pers.häiriöisen ja muut kuvan perusteella. Jep.

Vierailija
85/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa Minfon porukkaa tunnistaa narsistin, psykopaatin, pers.häiriöisen ja muut kuvan perusteella. Jep.

Linkkiä? 

Vierailija
86/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän näkee vain habituksen. 

Vierailija
87/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perceensilmästä sen näkee. Mitä ruskeampi niin sen narsistisempi.

Juuri näin.. tarkistaka hyvät ihmiset ensin perseensilmä.   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
88/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran iltiksessä oli etsintäkuulutettujen kuvia. Arvuuttelin kuvista kuka oli tehnyt mitäkin. Seksuaalirikolliset ja tappajat, katse oli pistävin. Huumekauppias ja talousrikollinen näytti hyviltä verrattuina noihin, jotka haluaa suoraan tuhota muita ihmisiä.

Kyllä se pahuus näkyy.

Nimenomaan seksuaalirikollisten katse ei erottautunut vaan oli hyvinkin tavanomainen.

Murhaaja. ja sadistin katseet erottautui.

Vierailija
89/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen voi oppia näkemään.

Itse olin liian monta vuosikymmentä kaveri lääkäriltä persoonallisuushäiriödiagnoosin saaneen naisen kanssa, ja nykyään tunnistan katseesta jos joku välittää todella ainoastaan itsestään eikä millään tavalla kenestäkään muusta. 

Sitä ei pysty kokematta edes kuvittelemaan, kuinka itsekeskeisiä ihmisiä voi olla olemassa. Ne eivät kusisi päällesi vaikka olisit tulessa ja olisit pitkäaikainen seurustelukumppani. Ne voivat matkia normaalia ja teeskennellä vaikka mitä, mutta jossain vaiheessa totuus paljastuu. 

Tuttava esimerkiksi harrasti seksiä muiden miesten kanssa vaikka kumppani oli viereisessä huoneessa ja näki huoneeseen menemiset. Myöhemmin nainen syyllisti kumppania siitä, miksi tämä ei estänyt häntä menemästä huoneeseen miesten perään. 

Katse on nimenomaan kylmä mutta ei vihainen vaan sellainen, että henkilö välittää vain ja ainoastaan itsestään. Muut ovat pelkkiä statisteja tai lavasteita hänen elämässään. 

Jösses! Kammottavaa. 

Terve mt läskihullu 🐖

Vierailija
90/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tietääkseni.Mieheni veli joka syntyi napanuora kurkun ympärillä on sellainen.Hän luulee olevansa sisarustensa päällikkö ja määräilee kuinka heidän pitäisi elää ja olla.Nyt perintö tulossa ja hän luulee omistavansa sen kaiken eikä suostu siihen mitä muut ovat mieltä .Hänen narsisminsa ja egonsa on hänen pimeässä päässään  ihan sairasta.Menköön vain hakkaamaan päätään lattiaan niin kuin lapsena jos vaikka sinne järkeä tulisi.

Vierailija
91/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä sen näkee että täyttää keskustelupalstat tällaisella negatiivisella roskalla.

Narsistit ovat äärimmäisen negatiivisia ja ilkeitä.

Niin olenkin. Olen ruma katkeroitunut mt läski joka en kelvannut kellekkään... AAszakin imiset pilkkasivat.

Vierailija
92/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ovat hurmaavia, mutta henkisesti tyhjiä.

Narsisti on tyhjä kuori joka ei ole kiinnostunut kuin itsestään ja sosiaalisista peleistä ihailun hankkimiseksi itselleen. 

Narsisti on tuon vuoksi myös tympeää seuraa kun mikään muu kuin oma itse ei kiinnosta. Ei narsisti pystyy kiinnostumaan aidosti oman itsen ulkopuolisistakin asioista ja löytämään niistä mielihyvää. Narsisti on oman itsensä vanki.

Vierailija
93/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noitavainot vaan käyntiin arvon av-mammat.

Haista 💩💩💩💩

Vierailija
94/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee käytöksestä ja puheista.

Vierailija
95/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin somessa yhden kaupan mainosvideoon, jossa yrittäjä itse kertoi tuotteista. Hän pälyili, ei katsonut kameraan juurikaan, vaan koko ajan muualle. Tiedän ko. yrittäjän olevan narsisti, mutta voiko tuollainen katsekontaktin välttely olla myös yksi merkki narsismista?

Autistit ja muut sosiaalisesti vammaiset ovat siis narsisteja.

...ja läskit alkolisoituneet rumat vanhanpiian,  Hyi heltat tärisee 🐖

Vierailija
96/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim vaikka passikuvan perusteella tehdään tulkintoja vaikka esim kadonneen kohdalla. Siis pelkän kuvan. Nämä minfon kaikkitietävät oman elämänsä sherlockit siis. 

Vierailija
97/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut narsistin kanssa, joka oli käsittääkseni korviaan myöten rakastunut minuun ja minä häneen. Hän ujosteli silmiin katsomista. Kun joskus onnistuin katsomaan häntä hempeilyn ja pussailun lomassa, ihmettelin kun hänen pupillinsa olivat laajentuneet, mutta eivät läheskään niin paljon kuin itselläni ja aiemmin exällä vaan värirengasta jäi selvästi näkyviin.

Itseasiassa myös kahdella muulla tuntemalla ei narsistilla esim. Pelko ei näkynyt silmistä, vaikka saattoivat tihrustaa itkua. Eivätkä aina muutkaan tunteet. Saattoivat näyttää tosi kylmiltä todella tunneperäisissä tilanteissa.

Vierailija
98/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on sama tulkinta. Seukkasin hetken miehen kanssa jolla oli erikoisia toimintatapoja. Minä en esitä diagnooseja, mutta jälkikäteen olen lueskellut, että esim. narsistiksi sanotuilla on juuri sellaisia tapoja.

Hänellä oli aina pienet pupillit ja pistävä, tarkkaileva katse. Kuin olisi aina arvioinut mua, miten pystyy minua pyörittämään. Älykäs hän oli myös. Älykkäin ihminen, jonka olen tavannut. Onneksi ei ole enää elämässäni. Olin koukussa häneen, hänen outoudestaan huolimatta. Ja hän pystyi jo yhdessä kuukaudessa vahingoittamaan mun sisintäni. Voi hurja!

Mulla on suuret pupillit, koska olen likinäköinen. Oiskohan +näöllä pienet?

Ei. Esim aidosti rakastuneelle tehtiin aikoinaan Hollywoodissa isot pupillit. Se on jokin aidon tunteen merkki.

Tosin pienipupillisuus voi kieliä vaikka heroiinin käytöstä?

Jos on valoherkät silmät pupillit ovat pienet.

Vierailija
99/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naristin silmät ovat hetteikkö josta katsoja saa poimia luvattua muurainsatoa silkkaa suokaasua  kourien. 

Vierailija
100/102 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin somessa yhden kaupan mainosvideoon, jossa yrittäjä itse kertoi tuotteista. Hän pälyili, ei katsonut kameraan juurikaan, vaan koko ajan muualle. Tiedän ko. yrittäjän olevan narsisti, mutta voiko tuollainen katsekontaktin välttely olla myös yksi merkki narsismista?

Autistit ja muut sosiaalisesti vammaiset ovat siis narsisteja.

...ja läskit alkolisoituneet rumat vanhanpiian,  Hyi heltat tärisee 🐖

Solvaa keskenäsi narsisti?