Näkeekö narsismin silmistä?
Olen ainakin huomannut että näillä narsistisesti käyttäytyvillä ihmisillä on sellainen kuolleen pistävä katse vähän niinkuin psykopaateilla...
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut mäkin. Kannattaa googletellla murhaajia, sarjamurhaajia ja vertailla niiden silmiä. Eläinmaailmassakin petoeläimillä on pistävät "ilkeät" silmät.
Tuo on muuten totta. Kun peittää kädellä kuvan kasvojen alaosan se katse on tyhjää täynnä, kuin nuken vailla tunteita.
Jollain vaikeasti traumatisoituneillakin on usein tyhjä katse. 🤷♀️
Tai sellainen pelokkaan ja rääkätyn sähisevän kissan katse ☹️ ja pälyilevä. Olen töissä terv. huollossa.
Mulla oli just tällainen katse vaikean eron jälkeen. Erotuin jopa lehtikuvasta ainoana onnettomana iloisessa joukkotapahtumassa. Pelokas ja rääkätty katse. Tietyllä tapaa loputtoman väsynyt.
❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut mäkin. Kannattaa googletellla murhaajia, sarjamurhaajia ja vertailla niiden silmiä. Eläinmaailmassakin petoeläimillä on pistävät "ilkeät" silmät.
Mä taas olen törmännyt joihinkin narkkareiksi paljastuneisiin ihmisiin, joilla on kova ja ilkeä katse.
Kerran iltiksessä oli etsintäkuulutettujen kuvia. Arvuuttelin kuvista kuka oli tehnyt mitäkin. Seksuaalirikolliset ja tappajat, katse oli pistävin. Huumekauppias ja talousrikollinen näytti hyviltä verrattuina noihin, jotka haluaa suoraan tuhota muita ihmisiä.
Kyllä se pahuus näkyy.
Ei näe.
Sen näkee vain luonteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Kun peittää kädellä kuvan kasvojen alaosan se katse on tyhjää täynnä, kuin nuken vailla tunteita.
Jollain vaikeasti traumatisoituneillakin on usein tyhjä katse. 🤷♀️
Tai sellainen pelokkaan ja rääkätyn sähisevän kissan katse ☹️ ja pälyilevä. Olen töissä terv. huollossa.
Mulla oli just tällainen katse vaikean eron jälkeen. Erotuin jopa lehtikuvasta ainoana onnettomana iloisessa joukkotapahtumassa. Pelokas ja rääkätty katse. Tietyllä tapaa loputtoman väsynyt.
❤️
Kiitti. Nyt on jo hymyä silmissä asti, aina joskus.
Itse asiassa, se outo tyyppi ei ollut narsisti vaan sadisti.
Tsemppiä kaikille, jos on paha osunut kohdalle. Muistakaa että paras kosto on, ettei vajoa heidän tasolleen eikä vahingoiteta muita.
Hyyyyyi. Tuo tarkkaileva katse kun toisella epämukava olo! Hyi! Hyyyyi HYI! Että näkee toisella olevan paha olla niin se katse vaan porautuu syvemmin siihen ihmiseen. HYI
Tuhannen jaardin katse https://i.pinimg.com/236x/68/52/e1/6852e15115e26dfaeeb186dc8505ba98--ww…
Kuvien perusteella silmistä voi päätellä vain, että ihminen on kokenut äärimmäistä kärsimystä. Sotilas on tyhjakatseinen siinä missä sliipattu toimitusjohtaja. Eiköhän käyttäytyminen paljasta, kummasta on kyse...
Älkää ainakaan leimatko vakavasti traumatisoktuja narsisteiksi...
"The thousand-yard stare or two-thousand-yard stare is a phrase often used to describe the blank, unfocused gaze of soldiers who have become emotionally detached from the horrors around them. It is also sometimes used more generally to describe the look of dissociation among victims of other types of trauma."
Miten narsistinen elottomuus eroaisi traumatisoituneen dissosiaatiosta?
Moni ykkksilöurheilija on varmaaaasti narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Tuhannen jaardin katse https://i.pinimg.com/236x/68/52/e1/6852e15115e26dfaeeb186dc8505ba98--ww…
Kuvien perusteella silmistä voi päätellä vain, että ihminen on kokenut äärimmäistä kärsimystä. Sotilas on tyhjakatseinen siinä missä sliipattu toimitusjohtaja. Eiköhän käyttäytyminen paljasta, kummasta on kyse...
Ei tämä katse ole ainakaan minun kiusaajani katse. Ei sillä, en suosittele minkään persoonallisuushäiriön tai trauman mukadiagnosointia katseesta. Enkä pidä siitä, että narsistiksi nimitellään kaikkia eksiä ja puolta esimiehistä.
Kerroin kokemukseni oikeastaan vain siksi, että on pikkuruinen mahdollisuus, että joku vastaavassa tilanteessa kituva tunnistaa kuvauksen. Ja ehkä, ehkä hän uskoo sitä pientä ääntä, joka ainakin minussa kuiskasi, että en minä halua tässä olla. Ja jos hän lähtee, ei palaa, vaikka toinen tulisi millä Porschella tai helikopterilla hakemaan ja lupailisi seitsemän hyvää ja kahdeksan kaunista.
Minä palasin. Aikani.
/38
Kyllä siellä katseessa tietty ylimielisyys piilee.