Muistathan, että sali- ja jumppatrikoita sekä lenkkareita käytetään salilla, jumpassa ja lenkillä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen saanut itseni kuntoon, niin todellakin käytän. Miehet katsoo ja ylipainoinen vaimo vieressä myrtsinä. 😂
Seuraavaksi sitten muokkaamaan luonnetta kuntoon. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen saanut itseni kuntoon, niin todellakin käytän. Miehet katsoo ja ylipainoinen vaimo vieressä myrtsinä. 😂
Seuraavaksi sitten muokkaamaan luonnetta kuntoon. 🤣
Kesyä. Menkääs talleilta suoraan kauppaan niine vaatteineen ja saappaissa.
Puen mitä vain haluan minne vain haluan😃
T. Treenattu nainen
Joku käveli edessäni sukkahousuissa. Oli kyllä alkkarit alla :D
Sain syöpään kuolleen siskon vanhat addut ja kyllä olen kävellyt sohviksena addutrikoissa kauppaan. Ei ole yhtään mun tyyliä, mutta siskon muiston kunniaksi ja mukavatkin ovat :)
On se niin hirveetä. Ajatteleppa, kun minä käyn lenkillä lenkkarit jalassa ja tulomatkalla piipahdan aina lähikaupassa ostamassa ruokia. Ihan kamalaa .
Minäpä ostin Intersportista salipaidan ihan tarkoituksella toimistopaidaksi. Oli hirveä hellekesä ja toimistossa olematon ilmastointi. Puuvillaiset T-paidat olivat hetkessä hiestä märkinä ja märkinä pysyivätkin koko päivän. Salipaidalla sai hiota ihan vapaasti ja hetken päästä oli ihan miellyttävä olo. Sitä paitsi paita oli ihan peruspaitamallia, eli tuskin kukaan työkaveri oli edes huomannut, että olin salipaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Salitrikoissa ei kannata pyöräillä. Näkyy nimittäin kaikki läpi.
Jospa se on tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
On se niin hirveetä. Ajatteleppa, kun minä käyn lenkillä lenkkarit jalassa ja tulomatkalla piipahdan aina lähikaupassa ostamassa ruokia. Ihan kamalaa .
On se, kävin eilen Helsingissä ja kyllä sielläkin 90% väestä käytti lenkkareita. Paksupohjaisia, valkoisia lenkkareita, sen lisäksi todella monella oli trikoot jalassa. Että kyllä stadilaiset on NIIIIIN tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen kyllä lenkkitossuilla oopperaankiin. Hyvin on sujunut.
Kultaisella 1980-luvulla edes ravintolaan ei päässyt lenkkareita jalassa, vaan portsarit pitivät huolen siitä että miehillä oli vähintäänkin kävelykengät ja ehjät ja siistit farkut.
Vierailija kirjoitti:
Trikoista kannattaa huomioida, että niiden läpi näkyy alkkarit.
Sekoitatko nyt leggingsit ja salitrikoot? Mun salitrikoista ei kyllä näy mitään läpi pyllistelin sitten kaupassa tai pyörän selässä.
Tässä kunnolliset salitrikoot:
http://www.tomerecords.com/images/173/N1241E0C5-N11_87982.jpg
Ja tässä leggingsit:
https://st2.depositphotos.com/3811801/10943/i/950/depositphotos_1094353…
Musta on jännittävää aina ajatella, mikä mahtaa olla päräyttävin asia mitä ap:n kaltaiset ihmiset ovat elämässään tehneet. Joskus hurjassa nuoruudessa ENNEN pääruokaa syöty jälkkäri ehkäpä? Autiossa kaupungissa hajonnutta ikipunaista päin kävely? Meikkituotteen väärinkäyttö, poskipunaa silmäluomiin/toiste päin?
Miltä heistä tuntui? Kaduttaako vieläkin? Hajosiko universumista jotain peruuttamattomasti?
Jännää.
Vierailija kirjoitti:
Ja moni tanssii näissä urheilu vetimisssä tanssilavoilla ! Minusta on järkyn näköstä kun naiset tanssii joku hame päällä ja jotkut lenkkitossut jalassa. Mennyt ihan överiksi tämä tanssilava kulttuuri. Ei ollut ennen tanssilavat näiden ihme veivaajien esityspaikkoja! Ja kävely humpat jne on tosi typerän näköistä. Kyllä on ikävä kunnon tansseja/lavoja ja oikeita asuja tansseihin.
Kiitos tästä kommentista!! Olen täsmälleen samaa mieltä.
Muistakaa, että naiset käyttää hameita. Kai ymmärrätte, että hoisut paljastaa irstaasti jalkojen muodot!
Ja että miehellä tulee olla ulkona hattu, muutenhan pää näkyy!
Mitä siitä tulisi, jos tietäisimme miltä ihminen näyttää vaatteiden alla??? Pidettäköön se mysteerinä ja arvaillaan vaan josko naapurin Sirkalla olisi kolmas jalka tai Pekalla kasvaisi nenä päälaella.
Eiköhän nosteta tämä keskustelu taas ylös sunnuntain kunniaksi😊😉👌👍🔝XXL myyjillä on 2XU trikoot päällä töissä niin niistä ei ainakaan näy läpi. Sopivat hyvin urheilukaupan myyjille.
Miksi häpeät muita ja itseäsi? No Suomessahan me ollaan joten ei yllätä.