Muistathan, että sali- ja jumppatrikoita sekä lenkkareita käytetään salilla, jumpassa ja lenkillä?
Kommentit (59)
Työmatkalla, jonka kuljen kävelle tai pyörällä, käytän kyllä lenkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Salitrikoissa ei kannata pyöräillä. Näkyy nimittäin kaikki läpi.
Juu niin näkyy & useimmiten vielä stringit
Trikoista kannattaa huomioida, että niiden läpi näkyy alkkarit.
suomalaiset on metsäkansaa, pukeudutaan kaupungissa edelleenkin kuin oltais menossa mökille keskelle metsää, oikein hävettää kun katsoo noita tyylittömiä urpoja
Minä olen mies ja pidän trikoita mieluusti julkisella paikalla. Oikein nautin siitä, kun miehuuteni näkyy kaikille ja ihmiset sitä katsovat.
En ymmärrä tuota että muistakaa että näkyy sitten stringit ja kaikki läpi.. Niin? Sitten? En minä sokea ole. Ja käyn kaupassa treenien jälkeen hikisissä stringeissäni, siinähän tuijotatte.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota että muistakaa että näkyy sitten stringit ja kaikki läpi.. Niin? Sitten? En minä sokea ole. Ja käyn kaupassa treenien jälkeen hikisissä stringeissäni, siinähän tuijotatte.
Tyypillinen salimimmi & ikää varmaan 25v
Sanon tämän ihan neutraalisti; salitrikoot jalassa ei kannata pyöräillä. En mene yksityiskohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän ihan neutraalisti; salitrikoot jalassa kannata pyöräillä. En mene yksityiskohtiin.[/
Tottakai kannattaa, sanoo takana pyöräilevä setämies ylämäessä.
Turha pulikoida muotteja ja trendejä vastaan. Voipi olla, että kohta tulee taas se 90-luvun rintsikka-muoti uudestaan. Sitten ihmetellään alusvaatteita päällivaatteena. Tai Johan ne stringit taas saa näkyä eli sitä voi sit kauhistella
Olen kyllä fiksun pukeutumisen kannalla. Mutta joku tanssipaikka ei ole mikään ihmeen pukeutumispaikka. Siellä voi revitellä millä vain, toisin kuin oopperan ensiesityksensä tai linnan juhlissa.
Mä käytän trikoita pyöräillessä ja kaupassa käydessä :).Jos jotain häiritsee,niin laita silmät kiinni :D :D.
Olen 48 ja mua ei enää haittaa mikään. Kukin saa olla sellainen kuin on ja pukeutua ihan miten haluaa.
Tottakai pyllyä pitää voida esitellä joka paikassa pyllyhousut jalassa. Sitähän varten on salilla vietetty kaikki vapaa-aika. Turhaa se oli jos ei kukaan näe tuloksia.
Ja melkein missä tahansa muuallakin, t. Hyväkroppainen nainen
Vuosituhannen alussa oli alle parikymppinen kundi. Kävin salilla tekemässä penkkiä farkut jalassa. Hyvin onnistui. Ei siinä penkillä pötköttäessä haitannut yhtään mitkä housut oli jalassa.
Nyt kun olen saanut itseni kuntoon, niin todellakin käytän. Miehet katsoo ja ylipainoinen vaimo vieressä myrtsinä. 😂
Naiset on kauniita trikoissaan. Vain pelkästään silmäniloa, mikäs siinä. Parempia kuin jotkut kamalat tunikat ym mummuvaatteet.
Mitä väliä vaikka kävisikin esim. kaupassa juoksutrikoot päällä? Itseäni ei ainakaan kiinnosta mitä muilla on päällä. Kaikilla on oma tyylinsä ja hyvä niin.