Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistathan, että sali- ja jumppatrikoita sekä lenkkareita käytetään salilla, jumpassa ja lenkillä?

Vierailija
14.08.2019 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka kävisikin esim. kaupassa juoksutrikoot päällä? Itseäni ei ainakaan kiinnosta mitä muilla on päällä. Kaikilla on oma tyylinsä ja hyvä niin.

Vierailija
22/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkalla, jonka kuljen kävelle tai pyörällä, käytän kyllä lenkkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salitrikoissa ei kannata pyöräillä. Näkyy nimittäin kaikki läpi.

Juu niin näkyy & useimmiten vielä stringit

Vierailija
24/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiset stringit, NAMI-NAMI...!

Vierailija
25/59 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa ja muistakaa!

T. AP

Vierailija
26/59 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoista kannattaa huomioida, että niiden läpi näkyy alkkarit.

Vierailija
27/59 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset on metsäkansaa, pukeudutaan kaupungissa edelleenkin kuin oltais menossa mökille keskelle metsää, oikein hävettää kun katsoo noita tyylittömiä urpoja

Vierailija
28/59 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja pidän trikoita mieluusti julkisella paikalla. Oikein nautin siitä, kun miehuuteni näkyy kaikille ja ihmiset sitä katsovat.

Vierailija
29/59 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota että muistakaa että näkyy sitten stringit ja kaikki läpi.. Niin? Sitten? En minä sokea ole. Ja käyn kaupassa treenien jälkeen hikisissä stringeissäni, siinähän tuijotatte.

Vierailija
30/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota että muistakaa että näkyy sitten stringit ja kaikki läpi.. Niin? Sitten? En minä sokea ole. Ja käyn kaupassa treenien jälkeen hikisissä stringeissäni, siinähän tuijotatte.

Tyypillinen salimimmi & ikää varmaan 25v

Vierailija
31/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän ihan neutraalisti; salitrikoot jalassa ei kannata pyöräillä. En mene yksityiskohtiin.

Vierailija
32/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän ihan neutraalisti; salitrikoot jalassa kannata pyöräillä. En mene yksityiskohtiin.[/

Tottakai kannattaa, sanoo takana pyöräilevä setämies ylämäessä.

Vierailija
33/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha pulikoida muotteja ja trendejä vastaan. Voipi olla, että kohta tulee taas se 90-luvun rintsikka-muoti uudestaan. Sitten ihmetellään alusvaatteita päällivaatteena. Tai Johan ne stringit taas saa näkyä eli sitä voi sit kauhistella

Olen kyllä fiksun pukeutumisen kannalla. Mutta joku tanssipaikka ei ole mikään ihmeen pukeutumispaikka. Siellä voi revitellä millä vain, toisin kuin oopperan ensiesityksensä tai linnan juhlissa.

Vierailija
34/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän trikoita pyöräillessä ja kaupassa käydessä :).Jos jotain häiritsee,niin laita silmät kiinni :D :D.

Vierailija
35/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja mua ei enää haittaa mikään. Kukin saa olla sellainen kuin on ja pukeutua ihan miten haluaa.

Vierailija
36/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pyllyä pitää voida esitellä joka paikassa pyllyhousut jalassa. Sitähän varten on salilla vietetty kaikki vapaa-aika. Turhaa se oli jos ei kukaan näe tuloksia.

Vierailija
37/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja melkein missä tahansa muuallakin, t. Hyväkroppainen nainen

Vierailija
38/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen alussa oli alle parikymppinen kundi. Kävin salilla tekemässä penkkiä farkut jalassa. Hyvin onnistui. Ei siinä penkillä pötköttäessä haitannut yhtään mitkä housut oli jalassa.

Vierailija
39/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen saanut itseni kuntoon, niin todellakin käytän. Miehet katsoo ja ylipainoinen vaimo vieressä myrtsinä. 😂

Vierailija
40/59 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kauniita trikoissaan. Vain pelkästään silmäniloa, mikäs siinä. Parempia kuin jotkut kamalat tunikat ym mummuvaatteet.