Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä se nukkejuttu Lordin showssa oli?

Vierailija
29.05.2006 |

Aiheesta on varmaan täällä puhuttukin, mutta en ole vähään aikaan päässyt tänne enkä löytänyt kys. ketjuja.

Luin lehdestä, että Lordi sytytti surkeasti parkuvan nukkevauvan tuleen? Minua ihan kauhistutti se, jos pitää paikkansa. Yleisön joukossa oli paljon pieniäkin lapsia, miten se on voinut vaikuttaa heihin?

En kyllä sinällään syytä Lordia, sillä hän vain varmaan vain esitti väkivaltaisen shownsa kuten ennenkin. Mutta ihmettelen niitä vanhempia, jotka veivät lapsensa paikalle. Ennen olisin ihmetellyt vielä enemmän, mutta täältä av-palstalta olen lukenut useita Lordia kritiikittömästi ylistäviä juttua, joissa väitetään bändiä lasten parhaaksi ystäväksi. Joko alkaa järki pelata edes vähän?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" voittobiisiä" . Radiosta voi kuunnella koko biisin. Kansanjuhla jäi lapselta katsomatta koska en näe mitään tarvetta näyttää sitä noin pienelle lapselle. Lordi on esiintyvä taiteilija ja mielestäni vastuu on vanhemman millaista viihdettä antaa lapsensa seurata.

Vierailija
42/46 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiköhän se ole vielä pahempaa katsottavaa lapsille, kun näkevät ihan oikeiden lasten olevan kaljapullo kädessään tuhannen kännissä siellä katsomossa kuin näkevät NUKEN nakattavan lattialle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, tajuatko edes kuinka epäloogista tuo on.

Mietitkö koskaan itse, että syyllistyt aikamoiseen pahuuteen mustamaalaamalla asioita, joista sinä et satu pitämään ja johon et vaivaudu perehtymään sen vertaa, että tietäisit mistä puhut. Sinulla on oikeus olla kuuntelematta, mutta tuollainen pahantahtoisuus on toinen juttu - levitätä pahuutta ympäristöösi.

Vierailija
44/46 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Lordin inhoaja alusta asti enkä show:ta katsonut, mutta tuo mitä siellä on tehty vahvistaa vain mielipidettäni! Joku sanoi ettei muka tuo kerro mistään mitään? Kai se nyt hel..... vieköön jotain merkitsee kun pitää tuollaista esittää. Vauva-nukke..? Uskomaton ja sairas porukka. Olkoon miten " symppis" ihmisenä tahansa.

Vierailija
45/46 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestunut siitä, miten vanhempien suhteellisuudentaju on mennyt ja he luulevat, että on ok näyttää lapselle tuollaisia kauhuelokuvien näkyjä. Ja minusta on myös ihan luonnollista kritisoida muutenkin sellaista showta, jossa sytytellään parkuvia vauvanukkeja tuleen. Kuka voi sellaista arvostaa?

Olenko saatanan tyhmä - siitä olen jäävi sanomaan mitään.

kaunisjalaiha:

ARGH, nämä jeesustelijat alkaa pikkuhiljaa ottamaan pattiin. Taitavat kyllä suurimmaksi osaksi provoilla vain, luulen? tai siis toivon ettette oikeasti ole noin saatanan tyhmiä.

.

Vierailija
46/46 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olenko saatanan tyhmä - siitä olen jäävi sanomaan mitään.