Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko vetovoiman laki meni pois muodista?

Vierailija
14.08.2019 |

Ei kuule enää edes entisten tosiuskovien suusta vetovoima-asioita. :(

Kommentit (540)

Vierailija
141/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman lain toimivuudesta kertoo se ettei kukaan maailman älyköistä, keksijöistä, suurista humanisteista, hyväntekijöistä, poliitikoista tai työllään oikeasti rikastuneista nakkaa p a s k a a k a a n tästä humpuukista.

Outoa etteivät ketjun kirjoittajat halua myöntää tätä tosiasiaa.

Vierailija
142/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman lakia käsittelevissä kirjoissa on ongelma, minkä takia ne eivät toimi: tässäkin ketjussa mainittua alitajuntaa ja sen käsittelyä ei oteta huomioon metodeissa joita neuvotaan. 

Apua ongelmaan voi löytyä esim. tutustumalla kaaosmagiaan. Siinähän perus metafysiikka on hyvin samanlaista kuin Vetovoiman laissa: että todellisuus jonka näemme ei niinkään ole mikään ulkoinen kiinteä juttu vaan jonkinlainen kaoottinen kvanttikenttä, josta ihminen itse luo näkemänsä ja kokemansa maailman. Koska tämä koettu maailma on ihmisten luomus (kollektiivisesti ja itse) siihen voi vaikuttaa "maagisesti".

Esim. sigilisaatio joka on eräs kaaosmagian tekniikka on juuri suoraan tekniikka siihen, miten intention (eli sen manifestoitavan asian) saa uppoamaan alitajuntaan. Siinä miessä Vetovoiman laki kirja sanoo vaan, että jos haluat vaikka auton, visualisoi auto ja höpötä kiitos kiitos kuin olisit jo saanut sen auton, niin kaaosmagia myöntää, että useimpien ihmisten mieli (alitajunta) ei noin helposti ota vastaan toivetta. Täytyy saavuttaa tietty tietoisuuden tila jossa alitajunta on yleensä vastaanottavainen, ja tähän neuvotaan menetelmiä, ja sitten kun tila on oikea, laukaista sigil joka sisältää sen mitä manifestoidaan. Sitten unohtaa, koska taika on jo tehty, asia on hoidettu. 

Kappas.

Lisättäköön tähän vielä että:

Loitsun vaikutus tapahtuman todennäköisyyteen = P + (1 - P) potenssiin Ψ potenssiin 1/P

-

P = "luonnollinen" todennäköisyys

-

Ψ = GLSB

jossa

G = Gnosis

L = magical Link

S = Subliminialistation

B = Belief

Herran jumala ei ole todellista! :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jopa luterilaisen kristinuskon tieteilijä-tutkijat myöntävät sen mahdollisuuden että jumala=kvanttikenttä ja kosminen tietoisuus. Monet asian tutkijat kirjoittavat asiasta todella kauniisti, siis esim. ”on havaittavissa, että kosminen, universaali neuroverkko on uskomattan laaja ja viisas tietoisuus, joka pystyy paitsi ylimaallisiin suorituksiin, on myös rakastava, hyväntahtoinen ja alati kiinnostunut pienestäkin ihmisyksilöstä”. Tämä nyt ulkomuistista heitetty lainaus jostain Dispenzan kirjasta.

Alan epäillä (tai siis uskoa) samaa. En koskaan pitänyt Jumalaa ihmishahmoisena partaukkelina enkö varsinkaan pelottavana ja tuomitsevana, vaan olen aina ollut hänen kanssaan keskusteluyhteydessä suoraan. Olen todistanut kokemuksellisesti kvanttiluomisen ihmeitä, saanut rakkaudellista tukea ja apua, kokenut niin suurta rakkautta että se ylittää normaalin ihmisrakkauden kokemukset moninkertaisesti.

En tiedä, enkä pysty tätä tietellisesti mallintamaan. Mun pitäisi ehkä pttaa yhteyttä Esko Valtaojaan ja ehdottaa hänelle asian tutkimista. Hänen jumalan olemassaoloa koskevat kirjat (kirjeenvaihto uskontotieteilijän kanssa) olivat todella mielenkiintoiset ja Eskokin ehkä itse rivien välistä tunnustaa universaalin tietoisuuden olemasaolon, vaikka sellaisen perinteisen vihaisen partaäijä-jumaln kiistääkin.

Vierailija
144/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman lain toimivuudesta kertoo se ettei kukaan maailman älyköistä, keksijöistä, suurista humanisteista, hyväntekijöistä, poliitikoista tai työllään oikeasti rikastuneista nakkaa p a s k a a k a a n tästä humpuukista.

Manifestoikaa itsellenne aivot!

Vierailija
145/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän ja olen monesti sanonut että vetovoiman laki ja salaisuus-kirja on toimimatonta hömppää. T. Kvanttitutkija

Vierailija
146/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä joku kvanttimaakari ajattelee ihmisestä, jolla elämä on mennyt päin per:settä?

Kvanttitutkija tässä. Perseelleen menevä elämä on osin sattumaa ja huonoa tuuria (kaikki kohtalot eivät vain voi olla aina hyviä ja onnellisia) mutta jatkuessaan kurjuus alkaa olemaan kvanttikentästä ”tilattua” kurjuutta.

Älä nyt ymmärrä väärin ja luule että olisin hyväosainen helpon elämän saanut. Mun oma elämä meni ensimmäiset 25 v päin persettä. Synnyin huonoon kotiin, alkkikset mt-ongelmaiset vanhemmat, hakkasivat ja kaltoinkohtelivat, kotelivat aivan törkeästi lapsiaan ja lopulta heittivät lapsensa pihalle (toinen 16 ja toinen 18v silloin).

Huono tuuri ja jatkuvat vastoiinkäymiset jatkuivat, tuli tapaturmaa, onnettomuutta, rahattomuutta, kailkea kurjaa. Silloin jotenkin tajusin että nyt tämä ei enää mene huonon lapsuuden piikkiin vaan joku ”kirous” vaivaa tai joku muu paska tuuri, ja tajusin silloin että vain itse tämä tästä kääntyy, kukaan muu maailmassa ei minua puolusta, auta, tue eikä välitä.

Elämä alkoi luistamaan kun pääsin viimein kolmannella yrityksellä yliopistoon, ja siellä löytyi aineksia ja ihmisiä siihen että henkinen herääminen alkoi. Olen joogannut, opiskellut teosofiaa, buddhismia, energiahoitoa ja viimen yliopistossa sitten löysin kvanttimekaniikan! (Käytän tarkoituksella sanaa kvanttimekaniikka, eläi kvanttifysiikka).

Nyt voim jo hallita elämäni olisuhteita mutta ennen kaikkea MIELTÄNI. Keho ei ole enää stressihormonien valtaama, en reagoi tunteella, en raivostu/ahdistu, vanha menneisyys ei kaiherra. Olen tyyni ja luottavainen ja pystyn johtamaan omaa elämääni (enkä ole toisten armoilla riepoteltavana niinkuin lapsuudessani).

Joten, kaikkea ”perseelleen menoa” et voi aina estää mutta isoon osaan voit vaikuttaa ja ohjata asioita sinulle parempaan suuntaan.

Voisit tietysti kertoa, miksi kutsut kvanttifysiikkaa kvanttimekaniikaksi, käymäsi kvanttifysiikaan liittyvät kurssit ja niiden opettajat sekä kurssimateriaalin. Asia on helppo tarkistaa.

Voit ihan itse tarkistaa tämän, johtavien tutkijoiden mielestä kvanttimekaniikka on parempi termi. Muitenkin huono ärsytysyritys - en kiihdy enkä agitoidu tällaisista. Saat ihan vapaasti olla skeptinen ja olla uskomatta, asia ei kuulu minulle muuta kuin epäsuorasti siten, että ilmennät ajatuksiasi kollektiiviseen ihmiskunnan tietoisuuden verkkoon. Osaan olla poimimatta niitä.

Eiköhän viimeistään tämä paljastanut, että puhut pelkkää pskaa. Ehkä nämä keksimäsi tarinat lohduttavat sinua ja tuntuvat vähemmän pelottavilta kuin todellisuus eli ymmärrän toki hätäsi ja avuttomuutesi. Toivottavasti kasvat vielä aikuiseksi.

Vähän ohis mutta sivusta vaan kommentoin että multiversumi, rinnakkaistodellisuus ja kvanttikaaoskenttä on yleisesti tunnettuja tieteellisiä käsitteitä ja tutkittavia ilmiöitä, joita käytetään fysiikan lisäksi erityisesti neurotieteissä. Keksittyjä satuja nuo ovat varmaan kouluja käymättömän av-mamman silmissä. Kun muusta ei tiedä kuin kauniit ja rohkeat tv-sarja...

Itse vasta nuori opiskelija ja nyt olen vaihtamassa pääaineen neuro-puolelle opinnoissani.

:D :D :D Tieteen periaatteet täysin hukassa ja neuropuolella menossa. Vai tarkoititko neuropolia?

No tarkennan: neurotieteen maisteriohjelma, Helsingin yliopisto. Pitäisin laadukkaampana tuntkontona kuin tämän jankkaaja-inttäjän tutkintoa joka on ”av-mamma, elämäm kolun opisto”.

Et ole todellisuudessa opiskellut mitään kovaa tiedettä, koska silloin pystyisit debunkkaamaan vetovoimahöpöpuheet itsekin.

Et taida ymmärtää lukemaasi? Olen monessa viestissä sanonut että salaisuus-manifestaatio EI TOIMI ja kirja on enimmäkseen humpuukia.

Ikävää että jankuttavat ja tahallaan väärin ymmärtävät trollit pilasivat nyt hyvän ketjun. Ehkäpä metafyysikot, alkemistit ja esoteerikot löytäisimme jostain muualta paremman foorumin keskustella?

Et ole tarjonnut tilalle muuta kuin lisää samaa hömppää. Ylimielinen omahyväisyytesi on huvittavaa.

Mene jo pois .Tässä keskustelussa muut kirjoittajat on huomattavan fiksuja, täällä on kirjoitelleet yhtä lailla esim. jumalaan uskovat ja uskomattomat ja uuspakanat sulassa sovussa, eikä kukaan ole alkanut vängätä jos joku on maininnut vaikka Jumalan, että se on satuolento tms vaikka varmasti osa ei itse uskokaan sellaiseen. On pikemminkin etsitty yhteistä esoteerista perustaa opillisten erojen takana. Ja nyt tänne tulee joku öyhöttäjä pilkkaamaan :(

Olet hukassa niin kauan kuin hössätät esoterioistasi ja pakanaharhoistasi ja tiedät sen itsekin, muuten ei vastareaktio olisi näin voimakas.

Jokin tässä kaikessa saa sinut niin vihaiseksi, että haluat uudelleen ja uudelleen opettaa meitä Anonyymejä Väärinajattelijoita(TM) tässäkin ketjussa. Tuskin kuitenkaan olet niin suuri Jeesus, että kiukkusi ja valtava vaivan näkösi kumpuaa huolesta heidän elämänsä laaadusta.

Miten olisi iso viileä tuopillinen rehellistä itsetutkiskelua omien tunteittesi suhteen? Edes joskus?

Vierailija
147/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmisyksilöiden tietoisuus on kollektiivinen ja jokaisella on omanlaisensa filtteri tietoisuudessaan, joka ratkaisee minkä tason tietoon pääsee käsiksi. Korkeat oppineet pääsevät luonnonmuistiin, ”kaikkeen tapahtuneeseen”, jotkut eivät pääse kuin riitelyn ja öyhöttämisen tasolle. Siksi on luonnonlaki että tällaisiin ketjuihin tulee inttävät jankuttajat ja riidanhaastajat. He ilmentävät kollektiivisen tietoisuuden sameaa tasoa. Ketjussa on niitäkin jotka ilmenvät korkeaa tasoa.

Haasteena olisikin nostaa koko ihmiskunnan tietoisuuden tasoa.

Olet ihmisiä, joilla ei ole sairaudentuntoa ja joita kutsutaan hoitoresinteteiksi. Satuilusi paikkaa ja peittää jotain, mikä elämässäsi on mennyt pieleen ja sinulla ei ollut aikuisempia keinoja käsitellä ongelmiasi.

Tuota... en nyt ajatellut kirjoittaa ketjuun ollenkaan, mutta avta pitkään seuranneena ja kaikki ”alan ketjut” lukeneena sanon että tunnistan tämän jankuttajan ja vähättelijän. Hän tulee aina tämäntyyppisiin ketjuihin riitelemään ja purkamaan sisäistä raivoaan ja turhautumistaan. On tunnistettavissa sekä kirjoitustyylistä että ”energiajäljestä”. Hänellä on oikeus kirjoittaa tottakai, mutta suosittelen vaan että ei kannata hänelle perustella tai selittää mitään. Ketjusta toiseen hän tulee jatkossakin toteuttamaan tätä perustehtäväänsä. Suosittelen viestien ingonaamista.

Ja aina kun on voima, on vastavoima. On päivä ja yö, on musta ja valkoinen. Tämän useimmat toki ymmärtävät sanomattakin.

Pystytkö ahtamaan yhtään enempää kliseitä sekaviin ja naiiveihin viesteihisi?  Nyt ne ovat 99% täynnä sitä itseään.

Kiitos, osoitit itse asian todeksi :)

Vierailija
148/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään jopa luterilaisen kristinuskon tieteilijä-tutkijat myöntävät sen mahdollisuuden että jumala=kvanttikenttä ja kosminen tietoisuus. Monet asian tutkijat kirjoittavat asiasta todella kauniisti, siis esim. ”on havaittavissa, että kosminen, universaali neuroverkko on uskomattan laaja ja viisas tietoisuus, joka pystyy paitsi ylimaallisiin suorituksiin, on myös rakastava, hyväntahtoinen ja alati kiinnostunut pienestäkin ihmisyksilöstä”. Tämä nyt ulkomuistista heitetty lainaus jostain Dispenzan kirjasta.

Alan epäillä (tai siis uskoa) samaa. En koskaan pitänyt Jumalaa ihmishahmoisena partaukkelina enkö varsinkaan pelottavana ja tuomitsevana, vaan olen aina ollut hänen kanssaan keskusteluyhteydessä suoraan. Olen todistanut kokemuksellisesti kvanttiluomisen ihmeitä, saanut rakkaudellista tukea ja apua, kokenut niin suurta rakkautta että se ylittää normaalin ihmisrakkauden kokemukset moninkertaisesti.

En tiedä, enkä pysty tätä tietellisesti mallintamaan. Mun pitäisi ehkä pttaa yhteyttä Esko Valtaojaan ja ehdottaa hänelle asian tutkimista. Hänen jumalan olemassaoloa koskevat kirjat (kirjeenvaihto uskontotieteilijän kanssa) olivat todella mielenkiintoiset ja Eskokin ehkä itse rivien välistä tunnustaa universaalin tietoisuuden olemasaolon, vaikka sellaisen perinteisen vihaisen partaäijä-jumaln kiistääkin.

Tässä viestissä meni kaikki väärin. Joseph Dispenza? Sama tunnettu huijari?

Vierailija
149/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä ilmentänyt tuon trollipeikon riehumaan ketjuun alitajuisesti?

Vierailija
150/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihmisyksilöiden tietoisuus on kollektiivinen ja jokaisella on omanlaisensa filtteri tietoisuudessaan, joka ratkaisee minkä tason tietoon pääsee käsiksi. Korkeat oppineet pääsevät luonnonmuistiin, ”kaikkeen tapahtuneeseen”, jotkut eivät pääse kuin riitelyn ja öyhöttämisen tasolle. Siksi on luonnonlaki että tällaisiin ketjuihin tulee inttävät jankuttajat ja riidanhaastajat. He ilmentävät kollektiivisen tietoisuuden sameaa tasoa. Ketjussa on niitäkin jotka ilmenvät korkeaa tasoa.

Haasteena olisikin nostaa koko ihmiskunnan tietoisuuden tasoa.

Olet ihmisiä, joilla ei ole sairaudentuntoa ja joita kutsutaan hoitoresinteteiksi. Satuilusi paikkaa ja peittää jotain, mikä elämässäsi on mennyt pieleen ja sinulla ei ollut aikuisempia keinoja käsitellä ongelmiasi.

Tuota... en nyt ajatellut kirjoittaa ketjuun ollenkaan, mutta avta pitkään seuranneena ja kaikki ”alan ketjut” lukeneena sanon että tunnistan tämän jankuttajan ja vähättelijän. Hän tulee aina tämäntyyppisiin ketjuihin riitelemään ja purkamaan sisäistä raivoaan ja turhautumistaan. On tunnistettavissa sekä kirjoitustyylistä että ”energiajäljestä”. Hänellä on oikeus kirjoittaa tottakai, mutta suosittelen vaan että ei kannata hänelle perustella tai selittää mitään. Ketjusta toiseen hän tulee jatkossakin toteuttamaan tätä perustehtäväänsä. Suosittelen viestien ingonaamista.

Ja aina kun on voima, on vastavoima. On päivä ja yö, on musta ja valkoinen. Tämän useimmat toki ymmärtävät sanomattakin.

Pystytkö ahtamaan yhtään enempää kliseitä sekaviin ja naiiveihin viesteihisi?  Nyt ne ovat 99% täynnä sitä itseään.

Kiitos, osoitit itse asian todeksi :)

Et pysty puolustautumaan ja tiedät sen itsekin niin tyydyt passiivis-aggressiiviseen hymiöön. :)

Vierailija
151/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi tietää onko tuo oikein vai väärin kun minäkään en tiedä, eikö tarkalleen ottaen kukaan tiedä. Jos noim varmasti tiedät niin olet ilmeisesri Jumala itse. Kellään muulla ei ole varaa sanoa tietävänsä mitään.

Vierailija
152/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehujan viestit ilmoitettu asiattomiksi.

Vierailija
153/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi tietää onko tuo oikein vai väärin kun minäkään en tiedä, eikö tarkalleen ottaen kukaan tiedä. Jos noim varmasti tiedät niin olet ilmeisesri Jumala itse. Kellään muulla ei ole varaa sanoa tietävänsä mitään.

Sitten taannutaan lapsen tasolle leprtelemään...

Vierailija
154/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riehujan viestit ilmoitettu asiattomiksi.

Miksi et pelkästän manifestoinut vaan piti ilmoittaa? Etkö usko siihen mitä saarnaat? Miksi et sano suoraan että haluat tulla huijatuksi?

Vierailija
155/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä :D. Harvoin pääsee edes täällä todistamaan tällaista riehumista. Kuka tuon teki, tunnustakaa :D.

Vierailija
156/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä :D. Harvoin pääsee edes täällä todistamaan tällaista riehumista. Kuka tuon teki, tunnustakaa :D.

Missä kvantit, siellä kaaos.

Vierailija
157/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatte varmaan että joissain ihmisissä iskee raivoisa viha, vastareaktio ja hyökkäystarve tilanteessa, jossa esitetään vaihtoehtoisia malleja olevaisuudelle.

Kehollisesti takertunut ihminen saa silloin rajun purskauksen aivokemikaaleja, stressihormoneja, adrenaliinia. Ja kokee itsensä uhatuksi jolloin limbinen aivojärjestelmä käskee valmistautua taisteluun elämästä ja kuolemasta. Ja silloin ajattelematta mitäön on pakko hyökätä, todistaa olevansa oikeassa, mitätöidä ns vastustajat (oletetut sellaiset) ja kaikin tavoin näyttää ja todistaa itselleen että olen oikeassa, olen oikeassa!

Mutta, on myös vaihtoehto suhtautua asiaan neutraalisti, meditoida ja tutkia omia uskomuksiaan ja niiden juuria - kuka ne minulle opetti, olivatko ne ylipäätään oikeita, olisiko niitä syytä tarkistaa.

Kehollisista reaktioista ja tunteiden vallasta kannattaa harjoitella eroon. Elämä helpottuu kummasti, ja yhteiselo kanssaihmisten kanssa on helpompaa ja mukavampaa.

Ja nyt, menee noin minuutti, ennekuin yksi tietty yksilöilmentymä vastaa tähän viestiin halveksuen ja vähätellen. Lasketaanpa kaikki yhdessä! 1, 2, 3....

Vierailija
158/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kvantit, siellä kaaos.

Just näin!

Vierailija
159/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatte varmaan että joissain ihmisissä iskee raivoisa viha, vastareaktio ja hyökkäystarve tilanteessa, jossa esitetään vaihtoehtoisia malleja olevaisuudelle.

Kehollisesti takertunut ihminen saa silloin rajun purskauksen aivokemikaaleja, stressihormoneja, adrenaliinia. Ja kokee itsensä uhatuksi jolloin limbinen aivojärjestelmä käskee valmistautua taisteluun elämästä ja kuolemasta. Ja silloin ajattelematta mitäön on pakko hyökätä, todistaa olevansa oikeassa, mitätöidä ns vastustajat (oletetut sellaiset) ja kaikin tavoin näyttää ja todistaa itselleen että olen oikeassa, olen oikeassa!

Mutta, on myös vaihtoehto suhtautua asiaan neutraalisti, meditoida ja tutkia omia uskomuksiaan ja niiden juuria - kuka ne minulle opetti, olivatko ne ylipäätään oikeita, olisiko niitä syytä tarkistaa.

Kehollisista reaktioista ja tunteiden vallasta kannattaa harjoitella eroon. Elämä helpottuu kummasti, ja yhteiselo kanssaihmisten kanssa on helpompaa ja mukavampaa.

Ja nyt, menee noin minuutti, ennekuin yksi tietty yksilöilmentymä vastaa tähän viestiin halveksuen ja vähätellen. Lasketaanpa kaikki yhdessä! 1, 2, 3....

"Lasketaanpa kaikki yhdessä". :D Nyt olet  jo sirkustirehtööri joka haluaa johtaa joukkoa. Niin kauan kuin väität, että 1+1 = -5, oikaisen harhojasi. Valinta on täysin sinun.

Vierailija
160/540 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lasketaanpa kaikki yhdessä". :D Nyt olet  jo sirkustirehtööri joka haluaa johtaa joukkoa. Niin kauan kuin väität, että 1+1 = -5, oikaisen harhojasi. Valinta on täysin sinun.

No sitkeyden puutteesta sinua ei voi syyttää. Ajattele mitä saisit aikaiseksi tuolla ahkeruus- ja tahtotasolla jos alkaisit kvantti-luomiseen!