Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin hyljeksitty etten jaksa

Vierailija
14.08.2019 |

Kukaan ei huomioi mua ikinä olen kaveriton ja vanhempani sanoo siihen etteivät he voi mua auttaa saamaan kavereita. Olen saanut selvitä kaikesta yksin ja masentunut olen. Paniikkihäiriö haittaa elämää vielä viikko pitäs jaksaa lääkäriin pääsyä jos saisin jonkun ahdistus lääkkeen.

Itken lähes joka päivä kun mua ei hyväksytä mihkään. Jotenkin tosi tyhmää elää ilman ketään kun synttäreilläkään ei onnitteluja tule. En saa ikinä kehuja jos vaihdan hiustenvärii vaan aletaan mollaamaan. Kun lukee muiden tyttöjen fb kuvien kehuja tyyliin sul on aina niin kiva tukka tulee olo et oon tosi ällö kun mua ei ikinä kehuta vaikka yritän muille sanoo jotain kivaa. Sori vaa huono kirjoitus mutta ahdistaa kun olen ilmaa jopa vanhemmille

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miehet kohtelee paskasti myös...ajattelee että tuolta irtoaa helppoa kun on niin vihattu.

Itse olen mies joka *ei* hae "helppoa" vaan pitkäaikaista kumppania. Usein laitoin viestiä kaltaisillesi (samanikäisille) naisille.

Useimmiten sieltä tuli aika tulekivenkatkuista palautetta vaikka oli miten yksinäisyydestä valittava nainen. En väitä että sinä olisit vihamielinen, kunhan sanon mitä minä ja moni muu mies on kokenut tässä tilanteessa.

Ei niitä aloitteitakaan tai edes juttelujakaan jaksa loputtomiin tehdä jos toinen tekee heti kättelyssä selväksi että olet liian "paska" tälle naiselle.

Ja tämä ei edelleenkään kohdistu sinuun. Voit olla loistava tyyppi, en tunne sinua. Sanon vaan mitä itselleni kävi lukemattomia kertoja.

Sanon tämän naisena. Otan osaa. Valitettavasti monet noista yksinäisyyttä valittavista (en viittaa AP:hen!) naisista on vain huomionhakuisia narsisteja. Haluavat oikeasti yhteydenottoja vain komeilta miehiltä. En siis ihmettele kokemustasi.

Ne aidosti yksinäiset, ahdistuneet eivät käyttäydy tuolla tavoin kun heihin ottaa yhteyttä. Vaan ovat iloisia siitä että joku haluaa puhua heidän kanssaan.

Vierailija
22/22 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla