Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin poikamiehen luona käy sisko siivoamassa:(

Vierailija
14.08.2019 |

Pesee pyykit, siivoaa ja kokkaa veljelleen valmiiksi:(
Ei tule veljestä kunnon miestä!

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimeininki. Todennäköisesti sisko myös antaa veljelle pesää, kun ei muuten saisi.

Vierailija
2/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se veli on kehitysvammainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI?

Vierailija
4/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljellä on rahaa ja siskolla rahan tarve. Hyvä järjestely, ja kumpikin ovat tyytyväisiä.

Vierailija
5/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti veli maksaa siskolleen kunnon pakkaa ja sisko käy omasta halustaan. Muuten aikamoinen vätys tuo ”mies”.

Vierailija
6/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joskus veljelläni. Hän on tohtori ja yliopistolla töissä, mutta on kärsinyt teinistä asti vaikeasta masennuksesta. Lääkkeet on ja terapiat on käyty, ja on saavutus että pystyy käymään töissä. Mutta sen lisäksi ei pysty/jaksa muuta enää. Minä hoidan hänelle ihan mielelläni siivoamisen, pyykin ja tuollaisia juttuja.

Vierailija
7/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn joskus veljelläni. Hän on tohtori ja yliopistolla töissä, mutta on kärsinyt teinistä asti vaikeasta masennuksesta. Lääkkeet on ja terapiat on käyty, ja on saavutus että pystyy käymään töissä. Mutta sen lisäksi ei pysty/jaksa muuta enää. Minä hoidan hänelle ihan mielelläni siivoamisen, pyykin ja tuollaisia juttuja.

<3 olet nainen isolla N:llä ja oikea sisko.

Vierailija
8/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoni käy joskus luonani siivoamassa maksua vastaan. Mielestäni ihan hyvä järjestely, koska siskolla on opiskelijana käyttöä ylimääräiselle rahalle, ja kämppä tulee siivottua niin ihmiset ei aina valita kylässä käydessään asuntoni kunnosta. Itse en siivoa ollenkaan, pyykit vain pesen. Ja olen ihan täysi-ikäinen mies.

Vierailija
9/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusiskoni käy joskus luonani siivoamassa maksua vastaan. Mielestäni ihan hyvä järjestely, koska siskolla on opiskelijana käyttöä ylimääräiselle rahalle, ja kämppä tulee siivottua niin ihmiset ei aina valita kylässä käydessään asuntoni kunnosta. Itse en siivoa ollenkaan, pyykit vain pesen. Ja olen ihan täysi-ikäinen mies.

Kun hän käy piikomassa niin onko hänellä sellainen sisäkön asu päällä?

Vierailija
10/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumal auta! Nyt kyllä hävettää miesten puolesta. Mitä loosereita.

Vierailija
11/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kerrot asian oikean laidan luonasi vieraileville naisille. Muuten he luulevat, että vihdoin löytyi mies, joka osaa pitää asuntonsa siistinä ja pettyvät parisuhteessa, kun et teekään mitään.

Vierailija
12/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa paskojaan itse siivota, lasketaanko ihmiseksi?

Vierailija
13/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on tylsää kotityötä, josta maksetaankin liian vähän. Olisi mukavampaa olla professorina ja keskittyä vain aivojensa käyttöön, kun muut huolehtisivat kotini siisteydestä! Lika ja sekaisuuden nopea uusi syntyminen vain masentavat!

Vierailija
14/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa paskojaan itse siivota, lasketaanko ihmiseksi?

lasketaan

Vierailija
15/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi? Monet ostavat nykyään siivouspalveluita. Eikö se ole parempi maksaa siskolle kuin jollekin vieraalle?

Vierailija
16/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy exä. En kait sitten ole kunnon mies

mies51v

Vierailija
17/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kerrot asian oikean laidan luonasi vieraileville naisille. Muuten he luulevat, että vihdoin löytyi mies, joka osaa pitää asuntonsa siistinä ja pettyvät parisuhteessa, kun et teekään mitään.

Tapailen miestä, jolla käy siivooja. En minä ainakaan yhtään pettynyt vaan olin iloisesti yllättynyt, että käyttää palveluita. 

Vierailija
18/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi? Monet ostavat nykyään siivouspalveluita. Eikö se ole parempi maksaa siskolle kuin jollekin vieraalle?

Musta on parempi maksaa vieraalle. Varsinkin jos teettää homman ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi siskolla.

Vierailija
19/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy exä. En kait sitten ole kunnon mies

mies51v

Ei luoja...

Vierailija
20/145 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljellä on rahaa ja siskolla rahan tarve. Hyvä järjestely, ja kumpikin ovat tyytyväisiä.

Minä siivosin äidilleni, kun oli rahan tarvetta. Muuten hän olisi ostanut siivouspalvelut muualta.