Naapurin poikamiehen luona käy sisko siivoamassa:(
Pesee pyykit, siivoaa ja kokkaa veljelleen valmiiksi:(
Ei tule veljestä kunnon miestä!
Kommentit (145)
Yksinasuvan ei ole soveliasta käyttää siivouspalveluita, perheellisille se sallitaan. Itse sinkkunaisena ottaisin mieluusti siivoojan, jos olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelma olisi löytää siivoojanainen väsyneelle ja yksiäiselle miehelle joka siivoaisi seksiä ja pientä taskurahaa vastaan 10-20€.
Noita parinkympin siivoojia on välillä tullut torissa ja care.comissa vastaan. Tosin eivät sitten sitä seksiä anna siihen hommaan joudut laittamaan toisen nollan perään.
30-40€ on maksimi mitä voisin maksaa siivouksesta mihin sisältyy lisäpalvelu. Pelkkä seksinosto ei kiinnosta, koska haluan säilyttää jonkilaisen itsekunnioituksen. Sitäpaitsi olen köyhä ihminen.
Keep dreaming. Siivouksen saat vielä tuohon hintaan, mutta et muuta. Aika moni tietää nykyiset hintatasot tuolla alalla joten et todennäköisesti tule löytämään ale hintaista antajaa
Kyse onkin enemmän että sen siivouspalkan päälle molemmille hyvää. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja hygieeninen ihminen. Saahan se nainenkin nautintoa siinä. Good for you good for me mentaliteetillä.
Ala laittamaan rahaa hiljalleen sivuun niin voit vaikka ensivuonna ostaa itsellesi lahjaksi tällaisen palvelijattaren joka siivoaa sekä antaa. Onhan heitäkin jotka tarjoavat tällaista palvelua joskaan eivät lähde halvalla vaan saat ainakin takuuvarmasti vastinetta rahallesi ;)
Kyse onkin enemmän siitä että en välttämättä halua mitään maksullista alan ammattilaista vaan olisi kiva että joku mukava ihan tavallisen näköinen siivoojanainen siivoaa ja harrastamme seksiä missä molempien nautinto huomioidaan.
Yleensä se mukava, ihan tavallisen näköinen nainen saa seksiä hyväkuntoiselta ja hygieeniseltä mieheltä ilman, että tarvitsee siivota.
Äh antaa olla et ymmärrä.
Ymmärrän hyvinkin. Mainitsit olevasi köyhä, joten et pysty maksamaan tarpeeksi viedäksesi voiton niistä, joilta saa seksiä ilman työsuoritusta. Naiset kilpailuttavat.
Kyse olisi enemmänkin työsuhteesta. Hän käy siivoamassa ja minä maksan siivoamisesta ja voimme paneskella myös.
No sepä se, kun sulla ei ole varaa maksaa siivouksen lisäksi myös seksistä. Se nainen saa seksinsä joka tapauksessa muualta, yleensä ilman rahanvaihtoa.
Eli en ole tarpeeksi hyvä sitäkö meinaat? Luulet että olen joku iljetys?
En, et vaan ole kannattava diili sille naiselle.
Pitääkö aina olla joku diili? Emmekö vain voisi edes hetken olla ihmisiä ja tehdä toisillemme hyvää?
Hyvä diili jos sellaisen onnistuu saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelma olisi löytää siivoojanainen väsyneelle ja yksiäiselle miehelle joka siivoaisi seksiä ja pientä taskurahaa vastaan 10-20€.
Noita parinkympin siivoojia on välillä tullut torissa ja care.comissa vastaan. Tosin eivät sitten sitä seksiä anna siihen hommaan joudut laittamaan toisen nollan perään.
30-40€ on maksimi mitä voisin maksaa siivouksesta mihin sisältyy lisäpalvelu. Pelkkä seksinosto ei kiinnosta, koska haluan säilyttää jonkilaisen itsekunnioituksen. Sitäpaitsi olen köyhä ihminen.
Keep dreaming. Siivouksen saat vielä tuohon hintaan, mutta et muuta. Aika moni tietää nykyiset hintatasot tuolla alalla joten et todennäköisesti tule löytämään ale hintaista antajaa
Kyse onkin enemmän että sen siivouspalkan päälle molemmille hyvää. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja hygieeninen ihminen. Saahan se nainenkin nautintoa siinä. Good for you good for me mentaliteetillä.
Ala laittamaan rahaa hiljalleen sivuun niin voit vaikka ensivuonna ostaa itsellesi lahjaksi tällaisen palvelijattaren joka siivoaa sekä antaa. Onhan heitäkin jotka tarjoavat tällaista palvelua joskaan eivät lähde halvalla vaan saat ainakin takuuvarmasti vastinetta rahallesi ;)
Kyse onkin enemmän siitä että en välttämättä halua mitään maksullista alan ammattilaista vaan olisi kiva että joku mukava ihan tavallisen näköinen siivoojanainen siivoaa ja harrastamme seksiä missä molempien nautinto huomioidaan.
Yleensä se mukava, ihan tavallisen näköinen nainen saa seksiä hyväkuntoiselta ja hygieeniseltä mieheltä ilman, että tarvitsee siivota.
Ymmärrän hyvinkin. Mainitsit olevasi köyhä, joten et pysty maksamaan tarpeeksi viedäksesi voiton niistä, joilta saa seksiä ilman työsuoritusta. Naiset kilpailuttavat.
Kyse olisi enemmänkin työsuhteesta. Hän käy siivoamassa ja minä maksan siivoamisesta ja voimme paneskella myös.
No sepä se, kun sulla ei ole varaa maksaa siivouksen lisäksi myös seksistä. Se nainen saa seksinsä joka tapauksessa muualta, yleensä ilman rahanvaihtoa.
Pitääkö aina olla joku diili? Emmekö vain voisi edes hetken olla ihmisiä ja tehdä toisillemme hyvää?
Sellaiseen ei liity työsuoritteita eikä rahanvaihtoa. Hyvä voi jokainen tehdä kenen kanssa haluaa, ja tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkusiskoni käy joskus luonani siivoamassa maksua vastaan. Mielestäni ihan hyvä järjestely, koska siskolla on opiskelijana käyttöä ylimääräiselle rahalle, ja kämppä tulee siivottua niin ihmiset ei aina valita kylässä käydessään asuntoni kunnosta. Itse en siivoa ollenkaan, pyykit vain pesen. Ja olen ihan täysi-ikäinen mies.
Toivottavasti kerrot asian oikean laidan luonasi vieraileville naisille. Muuten he luulevat, että vihdoin löytyi mies, joka osaa pitää asuntonsa siistinä ja pettyvät parisuhteessa, kun et teekään mitään.
Tapailen miestä, jolla käy siivooja. En minä ainakaan yhtään pettynyt vaan olin iloisesti yllättynyt, että käyttää palveluita.
Siskolle taskurahan maksaminen siivoamisesta on ihan eri asia mitä ostaa siivouspalvelut yritykseltä. Veli pitänee siskoa perheenjäsenenä, jonka tekemän työn tyttöystävä sitten ottaa sujuvasti hoitaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesee pyykit, siivoaa ja kokkaa veljelleen valmiiksi:(
Ei tule veljestä kunnon miestä!Miten niin ei tule? Kunnon mies metsästää ja puolustaa heimoa vihollisilta. Kotipesän siivona pitäminen ja saaliin valmistus ruoaksi on naaraiden ja homomiesten hommaa.
Mahtavaa! Sillä aikaa kun naaraasi tekee makaronilaatikon valmiiksi S-marketista metsästämästäsi naudan lihasta, niin mikä on se vihollinen jota käyt sillä välin kurmottamassa?
Minä veikkaan, että se vihollinen on oma vaimo. Kuitenkin se makaronilaatikko on joten väärin tehty tai jotain muuta syytä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis orjan. Jo on miehellä haaveet, hyi.
Kuulostaa tosiaan äkkiseltään karulta, mutta eihän sitä voi tietää miksi siellä käy?
Itsekin olen käynyt siivoamassa veljelläni, koska hänellä on ollut todella raskas elämä ja kärsinyt vuosia pahasta masennuksesta.
Itsellänikin on ollut joskus rankkaa ja minua on autettu, ja niin autan myös itse muita.
näytät roikkuvan jatkuvasti naapurin asioissa kun harmaa arki peittää itsesi. mitäs se sinulle loppujen lopuksi kuuluu, ei naapurilla ole raportointi velsvollisuutta snulle, esitäpaitisn salakuuntelu, +katselu ja vastaava johtaa erinäisiin toimiin.
löytyy myös mameja jotka ruokkivat omaan ongelmaansa kakaransa kanssa naapuria kytätessä.
pst. sisko vaikutta aoleva kun sisko toisn kuin naapurissa roikkuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi poikaparka kun et ymmärrä, että nuo on parisuhdejuttuja.
Parisuhteen ulkopuolella on vain diilejä joihin suostutaan, jos hyötyy tarpeeksi.
Tämä on suomalaista peruskateutta. Ei sun naapurina kuuluisi kytätä toisten tekemisiä ja huudella siitä anonyyminä täällä vauvan nettipalstoilla. Sua sattuu kun joku pääsee jossain asiassa vähän helpommalla kuin sinä.Ah, niin ihanan suomalaista.
Tähän samaan sarjaan kuuluu tänään kaksi muutakin " suosituimpia "ketjuja. Toinen on kateellinen kun rikkaat (=rikkaampi kuin hän itse) ostaa ruokansa netistä. Toinen ketju kertoo miksi suomalaiset on kateellisia kotiäideille.
Minäpä kerron miksi kotiäideille ja työttömille ollaan kateellisia: Koska tämän päivän työelämä on hyvin stressaavaa, ihmiset pilkkaavat toisiaan ja huonossa ilmapiirissä ilmenee kiusaamista,panettelua, juoruilua ja kaikkea ikävää. Itse työtehtävistä suoriutuminen vie murto-osan niistä ihmusen resursseista mitä työssäoleminen ja työympäristön sietäminen vaatii.
No, nämä jotka kärsivät työssään eniten, haluaisivat että muutkin kärsisivät tai ainakin tuntisivat kipua rahansa eteen. Kun näin ei ole, on kateus ja katkeruus valmis.
Huomatkas että palkka korreloi kstkeruuden määrän työssäkäymättömille: mitä pienempi palkka - sitä katkerampi ihminen.
JA ALKUPERÄINEN tässä ketjussa. Kyttää ja kirjoita edes omalla nimimerkillä jos itse olet vähänkään ryhdikäs !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkusiskoni käy joskus luonani siivoamassa maksua vastaan. Mielestäni ihan hyvä järjestely, koska siskolla on opiskelijana käyttöä ylimääräiselle rahalle, ja kämppä tulee siivottua niin ihmiset ei aina valita kylässä käydessään asuntoni kunnosta. Itse en siivoa ollenkaan, pyykit vain pesen. Ja olen ihan täysi-ikäinen mies.
Toivottavasti kerrot asian oikean laidan luonasi vieraileville naisille. Muuten he luulevat, että vihdoin löytyi mies, joka osaa pitää asuntonsa siistinä ja pettyvät parisuhteessa, kun et teekään mitään.
Tapailen miestä, jolla käy siivooja. En minä ainakaan yhtään pettynyt vaan olin iloisesti yllättynyt, että käyttää palveluita.
Siskolle taskurahan maksaminen siivoamisesta on ihan eri asia mitä ostaa siivouspalvelut yritykseltä. Veli pitänee siskoa perheenjäsenenä, jonka tekemän työn tyttöystävä sitten ottaa sujuvasti hoitaakseen.
Miksi tyttöystävä se ottaisi hoitaakseen? Siskolleko veli ei voisi maksaa siivoamisesta taskurahaa vaikka veljellä tyttöystävä olisikin? Vai onko taustalla siskollakin ajatus että hänen jotenkin kuuluu tuo tehdä niin kauan kuin veljellä ei ole ketään muuta naista sitä tekemässä?
Suurin osa(kaikki?) tällaisista poikamiehistä ei ole pyytänyt ketään siivoamaan vaan se toinen haluaa väkisin ängetä sinne heilumaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa(kaikki?) tällaisista poikamiehistä ei ole pyytänyt ketään siivoamaan vaan se toinen haluaa väkisin ängetä sinne heilumaan.
Ja kaikki av-mammat luulee että se on vaatinut äitiään siivoamaan...
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä nyt jonkun miehenkin koti pitää siistinä. Miten hän muuten saa edes sitä tyttöystävää joka jatkaa sitten jossakin vaiheessa sitä siivoamista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyllä perää. Äitikin kävi siivoamassa veljensä asunnon, kun häntä niin häiritsi sotkut. Eno ei kyllä koskaan pyytänyt siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodinhoitajana en siivoa tällaisille leskeksi jääneille miehille valmiiksi, vaan sanon opettavani siivoamista. Pelkkä miessukupuoli ei oikeuta siivouspalveluihin! Saavat elää paskoissaan niin pitkälle, että eivät aivan saa häätöä! Säästän voimani oman kotini siivoamiseen! Opetan myös ruoanlaittoa ja vakavasti kehotan hakeutumaan kursseille, joilla oppii lisää! Ekat kaksi viikkoa vähän autan, mutta sitten on löydyttävä omatoimisuutta! Osaan heittäytyä hankalaksi.
Mikähän se kodinhoitajan tehtävä nykyään on niiden kahden viikon jälkeen jos et kerran siivoa etkä laita ruokaa? Olet hankala niin kuin vaimo, mutta et harrasta seksiä edes silloin kerran kuussa?
Niin,siltä saa vaimon huonot puolet mutta ei hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki av-mammat luulee että se on vaatinut äitiään siivoamaan...
Vaatiahan aina voi, mutta epäilen että veli tai isä tulisi siivoamaan mun kämpää vaikka sitä vaatisinkin. Tuskin vaikka maksaisin vähän taskurahoja. On toki hienoa että he joskus auttavat vaikka auton korjauksessa.