Naapurin poikamiehen luona käy sisko siivoamassa:(
Pesee pyykit, siivoaa ja kokkaa veljelleen valmiiksi:(
Ei tule veljestä kunnon miestä!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Kodinhoitajana en siivoa tällaisille leskeksi jääneille miehille valmiiksi, vaan sanon opettavani siivoamista. Pelkkä miessukupuoli ei oikeuta siivouspalveluihin! Saavat elää paskoissaan niin pitkälle, että eivät aivan saa häätöä! Säästän voimani oman kotini siivoamiseen! Opetan myös ruoanlaittoa ja vakavasti kehotan hakeutumaan kursseille, joilla oppii lisää! Ekat kaksi viikkoa vähän autan, mutta sitten on löydyttävä omatoimisuutta! Osaan heittäytyä hankalaksi.
Mikähän se kodinhoitajan tehtävä nykyään on niiden kahden viikon jälkeen jos et kerran siivoa etkä laita ruokaa? Olet hankala niin kuin vaimo, mutta et harrasta seksiä edes silloin kerran kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy exä. En kait sitten ole kunnon mies
mies51v
Ei kun sä oot just Äiä. Oikein Miesten Mies™️ 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahtosi parantua, jos joku siivoaisi valmiiiksi. Miksi kantaisin vastuun sellaisesta kotityöstä, josta en edes nauti?
Ei kukaan terve nauti siivoamiesta, vain lopputuloksesta.
Minä nautin neuroottisena ihmisenä siivoamisesta. Oikein sormet syyhyää, kun saa järjestellä.
Vierailija kirjoitti:
Unelma olisi löytää siivoojanainen väsyneelle ja yksiäiselle miehelle joka siivoaisi seksiä ja pientä taskurahaa vastaan 10-20€.
Noita parinkympin siivoojia on välillä tullut torissa ja care.comissa vastaan. Tosin eivät sitten sitä seksiä anna siihen hommaan joudut laittamaan toisen nollan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelma olisi löytää siivoojanainen väsyneelle ja yksiäiselle miehelle joka siivoaisi seksiä ja pientä taskurahaa vastaan 10-20€.
Noita parinkympin siivoojia on välillä tullut torissa ja care.comissa vastaan. Tosin eivät sitten sitä seksiä anna siihen hommaan joudut laittamaan toisen nollan perään.
30-40€ on maksimi mitä voisin maksaa siivouksesta mihin sisältyy lisäpalvelu. Pelkkä seksinosto ei kiinnosta, koska haluan säilyttää jonkilaisen itsekunnioituksen. Sitäpaitsi olen köyhä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-40€ on maksimi mitä voisin maksaa siivouksesta mihin sisältyy lisäpalvelu. Pelkkä seksinosto ei kiinnosta, koska haluan säilyttää jonkilaisen itsekunnioituksen. Sitäpaitsi olen köyhä ihminen.
Keep dreaming. Siivouksen saat vielä tuohon hintaan, mutta et muuta. Aika moni tietää nykyiset hintatasot tuolla alalla joten et todennäköisesti tule löytämään ale hintaista antajaa
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn joskus veljelläni. Hän on tohtori ja yliopistolla töissä, mutta on kärsinyt teinistä asti vaikeasta masennuksesta. Lääkkeet on ja terapiat on käyty, ja on saavutus että pystyy käymään töissä. Mutta sen lisäksi ei pysty/jaksa muuta enää. Minä hoidan hänelle ihan mielelläni siivoamisen, pyykin ja tuollaisia juttuja.
Kunhan veljesi on vähän levähtänyt työnsä jälkeen, ota hänet mukaan kotitöihin, tehkää yhdessä, siitä hän saa myös onnistumisen elämyksiä. Tunne oman elämänsä hallitsemisesta auttaa häntä enemmän kuin nykyinen käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keep dreaming. Siivouksen saat vielä tuohon hintaan, mutta et muuta. Aika moni tietää nykyiset hintatasot tuolla alalla joten et todennäköisesti tule löytämään ale hintaista antajaa
Yksiön, max kaksion siivoukseen 30-40 h/tunti. Ei pimeitä millään kitupalkoilla kannata tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksiön, max kaksion siivoukseen 30-40 h/tunti. Ei pimeitä millään kitupalkoilla kannata tehdä.
Eihän niitä kannatakaan vaan minkäs tuolle tekee kun jotkut näyttää siltikin tarjoavan siivousosaamistaan alennetuilla hinnoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule veljestä kunnon miestä!Miten niin ei tule? Kunnon mies metsästää ja puolustaa heimoa vihollisilta. Kotipesän siivona pitäminen ja saaliin valmistus ruoaksi on naaraiden ja homomiesten hommaa.
Mahtavaa! Sillä aikaa kun naaraasi tekee makaronilaatikon valmiiksi S-marketista metsästämästäsi naudan lihasta, niin mikä on se vihollinen jota käyt sillä välin kurmottamassa?
Meidän naapurissa on eläkeiässä oleva poikamies eikä ole tähän ikään siivonnut itse eikä maksanut siitä kellekään.
Äitinsä passasi kunnes kuoli ja sen jälkeen täti käynyt, mutta siskonsa käy myös.
Terve ihminen, mutta todella itsekäs nyhjäke joka pienestä asti ollut kuningas perheessä.
Muut sisarukset ihan mukavia perusihmisiä ja minä luulen äidin olleen syypää tähän, kun lellinyt silmäteräänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin enemmän että sen siivouspalkan päälle molemmille hyvää. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja hygieeninen ihminen. Saahan se nainenkin nautintoa siinä. Good for you good for me mentaliteetillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule veljestä kunnon miestä!Miten niin ei tule? Kunnon mies metsästää ja puolustaa heimoa vihollisilta. Kotipesän siivona pitäminen ja saaliin valmistus ruoaksi on naaraiden ja homomiesten hommaa.
Lue tekstisi uudelleen..Toivon ettet hölötä tätä käsittämätöntä pashkaa ihan tosissasi? Tulee kylmät väreet näistä"naaras sitä ja tätä,mies metsästää" jutuista, mikä juntti. Tiedoksi sulle takametsien tarzan,"naaraat" eivät ole asuneet luolissa enää moneen kuukiertoon eikä kaltaisesi "uros" ole keihästä nähnytkään joten save it lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin enemmän että sen siivouspalkan päälle molemmille hyvää. Olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja hygieeninen ihminen. Saahan se nainenkin nautintoa siinä. Good for you good for me mentaliteetillä.
Ala laittamaan rahaa hiljalleen sivuun niin voit vaikka ensivuonna ostaa itsellesi lahjaksi tällaisen palvelijattaren joka siivoaa sekä antaa. Onhan heitäkin jotka tarjoavat tällaista palvelua joskaan eivät lähde halvalla vaan saat ainakin takuuvarmasti vastinetta rahallesi ;)
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä. Tiedän ihan terveitä kuusikymppisiä äijiä joiden luona käy heidän siskot tekemässä viikkosiivousta ja aivan ilmaiseksi. Ovat ikänsä olleet niin passattuja joko vaimojensa tai nyt sitten eron/puolison poismenon jälkeen sisarustensa toimesta niin etteivät tiedä muusta :D
Harvinaisen tyhmiä siskoja, jos ilmaiseksi siivoavat.
Huutista myytille naisten siisteydestä ja kotitöiden tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten? Mitä tarvii ulkopuolisten siitä välittää, siivoaako sisko ilmaiseksi tai palkkaa vastaan veljensä huushollia?
Meillä jopa 2-vuotias poika osaa siivota. Pidän tällaista osaamatonta tai viitsimätöntä miestä täydellisenä luuserina - siksi. Onneksi ei ole yhtään tuollaista tuttua.
Kas kummaa kun minä olen nainen, ja olen kehno siivoamaan. Yritän kyllä parhaani mukaan pitää paikat siistinä, mutta mitenkään helposti ja luonnostaan se ei minulta luonnistu - pikemminkin kamppailen aina loppumattoman, turhauttavan, masentavan siivousurakan kanssa. Pidän siisteydestä, sekasotku ahdistaa, mutta siivoamisessa olen yksinkertaisesti huono. Palkkaisin heti siivoojan, jos olisi varaa.
t: täydellinen luuseri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä kannatakaan vaan minkäs tuolle tekee kun jotkut näyttää siltikin tarjoavan siivousosaamistaan alennetuilla hinnoilla?
No jotkut on ilmeisesti pahemmassa rahapulassa. Valitsee sitten niistä.
Äitini käy meillä joskus hoitamassa lapsiani. Miten se eroaa siitä, että sisko siivoaa veljellään?