Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin poikamiehen luona käy sisko siivoamassa:(

Vierailija
14.08.2019 |

Pesee pyykit, siivoaa ja kokkaa veljelleen valmiiksi:(
Ei tule veljestä kunnon miestä!

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy exä. En kait sitten ole kunnon mies

mies51v

Sulla on kyllä käsittämättömän kiltti ja huolehtivainen ex.

Jos et maksa hänelle mitään siivouksesta, niin toivottavasti autat häntä myös askareissa. 

No tavallaan makkarissa ja pikku kasaamisia jne.

mies51v

Eikö tuota kutsuta h uoraamiseksi? eri

Noilla perusteillahan lähes kaikki naiset olisivat niitä, enemmän tai vähemmän. :-( Minä olen eri mieltä asiasta.

mies51v

Lähes kaikki naiset? Jos siivoamisella tms "ostetaan" peitonheiluttelu, niin lähtökohtaisesti siinä on minusta jotain pahasti pielessä. Siis parisuhteessa.

Jos siivous "ostetaan" sinkkuna peitonheiluttelulla... Itse en pystyis, koska seksillä maksetaan jotain. eri

Vierailija
142/145 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Jos et maksa hänelle mitään siivouksesta, niin toivottavasti autat häntä myös askareissa. 

mies51v

Noilla perusteillahan lähes kaikki naiset olisivat niitä, enemmän tai vähemmän. :-( Minä olen eri mieltä asiasta.

mies51v

Lähes kaikki naiset? Jos siivoamisella tms "ostetaan" peitonheiluttelu, niin lähtökohtaisesti siinä on minusta jotain pahasti pielessä. Siis parisuhteessa.

Jos siivous "ostetaan" sinkkuna peitonheiluttelulla... Itse en pystyis, koska seksillä maksetaan jotain. eri

Ei tuo peitonheiluttelu minulle ole mitenkään vastenmielistä ja nähtävästi ei toisellekaan. Vanhassa vara parempi nykyaikana. Kun tietäisit millaista naista tuolla markkinoilla pyörii, niin et ihmettelisi yhtään järjestelyä. Mielenterveysongelmaisia yms. mukavaa ja ulkonäk,  vaatetus tai koulutus ei nykyään kerro  naisesta mitään. Ylläri pylläreitä voi löytyä kaikennäköisistä

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan järkevää ulkoistaa ikävät kotihommat.

Vierailija
144/145 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

mies51v

Ei tuo peitonheiluttelu minulle ole mitenkään vastenmielistä ja nähtävästi ei toisellekaan. Vanhassa vara parempi nykyaikana. Kun tietäisit millaista naista tuolla markkinoilla pyörii, niin et ihmettelisi yhtään järjestelyä. Mielenterveysongelmaisia yms. mukavaa ja ulkonäk,  vaatetus tai koulutus ei nykyään kerro  naisesta mitään. Ylläri pylläreitä voi löytyä kaikennäköisistä

mies51v

Ongelmallisuus ja ylipäätään turvallisuusriskit ei ole naiselle mikään uutinen. Ja tää menee jo aika ot, eksän käyttö FWB:nä kun ei istu omaan ajatusmaailmaan (ei istu koko FWB). Aiheessa pysyäkseni mulla ei oikeastaan ole muuta kommentoitavaa kuin mitä jo edellisessä tekstissä kirjoitin.

Vierailija
145/145 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sisko tykkää siivota? Miksi pitää aina olla tuomitsemassa? Itse olen nainen ja inhoan siivoamista, minulla onkin kotona sitten tosi sekaista, mutta kaverini tietävät sen.