Naapurin poikamiehen luona käy sisko siivoamassa:(
Pesee pyykit, siivoaa ja kokkaa veljelleen valmiiksi:(
Ei tule veljestä kunnon miestä!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy exä. En kait sitten ole kunnon mies
mies51v
Sulla on kyllä käsittämättömän kiltti ja huolehtivainen ex.
Jos et maksa hänelle mitään siivouksesta, niin toivottavasti autat häntä myös askareissa.
No tavallaan makkarissa ja pikku kasaamisia jne.
mies51v
Eikö tuota kutsuta h uoraamiseksi? eri
Noilla perusteillahan lähes kaikki naiset olisivat niitä, enemmän tai vähemmän. :-( Minä olen eri mieltä asiasta.
mies51v
Lähes kaikki naiset? Jos siivoamisella tms "ostetaan" peitonheiluttelu, niin lähtökohtaisesti siinä on minusta jotain pahasti pielessä. Siis parisuhteessa.
Jos siivous "ostetaan" sinkkuna peitonheiluttelulla... Itse en pystyis, koska seksillä maksetaan jotain. eri
Ei tuo peitonheiluttelu minulle ole mitenkään vastenmielistä ja nähtävästi ei toisellekaan. Vanhassa vara parempi nykyaikana. Kun tietäisit millaista naista tuolla markkinoilla pyörii, niin et ihmettelisi yhtään järjestelyä. Mielenterveysongelmaisia yms. mukavaa ja ulkonäk, vaatetus tai koulutus ei nykyään kerro naisesta mitään. Ylläri pylläreitä voi löytyä kaikennäköisistä
mies51v
Sehän on vaan järkevää ulkoistaa ikävät kotihommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy exä. En kait sitten ole kunnon mies
mies51v
Sulla on kyllä käsittämättömän kiltti ja huolehtivainen ex.
Jos et maksa hänelle mitään siivouksesta, niin toivottavasti autat häntä myös askareissa.
No tavallaan makkarissa ja pikku kasaamisia jne.
mies51v
Eikö tuota kutsuta h uoraamiseksi? eri
Noilla perusteillahan lähes kaikki naiset olisivat niitä, enemmän tai vähemmän. :-( Minä olen eri mieltä asiasta.
mies51v
Lähes kaikki naiset? Jos siivoamisella tms "ostetaan" peitonheiluttelu, niin lähtökohtaisesti siinä on minusta jotain pahasti pielessä. Siis parisuhteessa.
Jos siivous "ostetaan" sinkkuna peitonheiluttelulla... Itse en pystyis, koska seksillä maksetaan jotain. eri
Ei tuo peitonheiluttelu minulle ole mitenkään vastenmielistä ja nähtävästi ei toisellekaan. Vanhassa vara parempi nykyaikana. Kun tietäisit millaista naista tuolla markkinoilla pyörii, niin et ihmettelisi yhtään järjestelyä. Mielenterveysongelmaisia yms. mukavaa ja ulkonäk, vaatetus tai koulutus ei nykyään kerro naisesta mitään. Ylläri pylläreitä voi löytyä kaikennäköisistä
mies51v
Ongelmallisuus ja ylipäätään turvallisuusriskit ei ole naiselle mikään uutinen. Ja tää menee jo aika ot, eksän käyttö FWB:nä kun ei istu omaan ajatusmaailmaan (ei istu koko FWB). Aiheessa pysyäkseni mulla ei oikeastaan ole muuta kommentoitavaa kuin mitä jo edellisessä tekstissä kirjoitin.
Jospa sisko tykkää siivota? Miksi pitää aina olla tuomitsemassa? Itse olen nainen ja inhoan siivoamista, minulla onkin kotona sitten tosi sekaista, mutta kaverini tietävät sen.