montako syötte aterioita päivässä laihat?
ja minkä kokoisia olette? ja millaisoa ja milloin?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin päivästä ja siitä mitä syön. 0-5 kertaa. Olen 168/50.
Miten ihmeessä pysyt noin hoikkana! Liikutko sitten paljon?
3 kertaa päivässä: lounas, välipala ja päivällinen illalla. Aamupalaa en syö enkä napostele aterioiden välissä. 165 cm / 50 kg, ikää jo 45
Aamupalan, päiväruuan ja iltapalan. Rahkaa, munia tai puuroa aamulla ja illalla, ruuaksi vähän mitä vaan perusruokaa, ei mitään pizzaa. Herkkuja en oikein syö koskaan, koska en halua lihoa. 166/52.
Ota ap kaksisormijärjestelmä uudelleen käyttöön kirjoittaessasi.
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa päivässä: lounas, välipala ja päivällinen illalla. Aamupalaa en syö enkä napostele aterioiden välissä. 165 cm / 50 kg, ikää jo 45
Mitä yleensä syöt noilla aterioilla?
Ruokahalu ihan valtava. Syön 3-5 kertaa päivässä melko terveellisesti (Leivokset ja suklaa ovat paheeni. Nytkin piirakka uunissa.) Taustalla kilpaurheilua mutta nykyään urheilen vähemmän.
160cm/46kg
168cm/53kg. Aamulla 2kuppia kahvia, lounaaksi kunnon annos kotiruokaa, välipala hedelmiä, marjoja. Päivällinen taas iso annos kotiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pysyt noin hoikkana! Liikutko sitten paljon?
En vaan syön vähän. Olen aina ollut pieniruokainen. Tarkoitan siis, että esim. ravintolassa mulle riittää pelkkä alkuruoka ja sitten onkin jo vatsa täynnä.
Kävelen paljon (en omista autoa) ja käyn uimassa kun jaksan. Seisomatyö. Ei varsinaisesti liikunnallista harrastusta.
Arkena kerran päivässä, jos syön ollenkaan. Unohdan joskus syödä koska olen kiireinen enkä tunne nälkää.
Viikonloppuisin syön kerran kunnollisen aterian ja napostelen pitkin päivää.
10krt :D.kaurakeksi,puuro voilla,keitetty kanamuna,lämmin ruoka,tattarileipä,lämmin ruoka,avocado ja omena,karjalanpiirakka juustolla.rahkaa ja mustikoita ja keitetty kanamuna.Lämmin ruoka sisältää riisiä,kasviksia.Vaihdellen kana,kala tai jauheliha.
Aamulla puuro, ei sokeria, ei suolaa, rypsiöljyä ja rasvatonta maitoa. Lounaan syön työpäivinä ravintolassa, melko runsas annos, paljon vihanneksia. Illalla hedelmä, iltapuuro tai joskus ruisleipää, joskus kanan muna. Herkuista en paljon välitä, joskus ostan suklaalevyn, muuten voi paino pudota, varsinkin kesäisin kun tulee lenkkeiltyä. Mies 170cm/55-57 kg, 42v.
180cm ja rasvat alle 10%
kolme ateriaa + välipala tai iltapala
Noin kerran/kaksi päivässä. 186cm/82kg mies 44v. Jos paino nousee niin en syö mitään kunnes paino on taas alle 82kg. Tosin syön aina sitä mitä tekee mieli, eli en koskaan mieti kaloreita enkä määrää vaan syön sitä mitä kulloinkin tekee mieli. Juon myös melko paljon kahvia, olutta ja poltan tupakkaa. Välillä Syön perjantaina töissä ja seuraavan kerran maanantaina taas töissä.
Luulen että en koe nälän tunnetta samalla tavalla kuin jotkut. Myöskään mieliala ei tietääkseni vaihtele jonkun sokerin mukaan.
4-5/vrk
Aamupala: yleensä ruisleipää (päälle juustoa sekä vihanneksia) ja kahvia
Lounas: usemmiten ruokaisa salaatti
Välipala: jotain hedelmää
Iltaruoka: kunnon annos kotiruokaa
Iltapala: voileipä/hedelmia/rahkaa tms
Pituus 176 paino 57
Ikää 49
Viidesti tai kuudesti, mutta melko vähän kerrallaan. Aamupalaksi puuroa lisukkeineen, aamupäivällä banaani ja rahka, puolilta päivin kevyt lounas, iltapäivän välipalaksi hedelmää, energiapatukka tai jotain muuta pientä, alkuillasta päivällinen ja jos on vielä ennen nukkumaan menoa nälkä, syön banskun tai juon lasin appelsiinimehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yleensä syöt noilla aterioilla?
Olen lakto-ovovegetaristi (ollut 16-vuotiaasta). Esim tänään:
Työpaikkaruokalan kasvisruoka, tänään porkkana-pinaattilasagnea, jälkkäriksi raparperikiisseliä ja vaniljavaahtoa
Töistä tultuani join teetä ja söin cashewpähkinöitä ja tuoreita mansikoita
Nyt on kypsymässä tuoreherne-peruna-rucolakeitto, jonka kanssa syön pari viipaletta leipää ja jälkkäriksi mustikoita
Aamulla syön pari ruisleipää runsaalla juustolla ja maitokahvilla. Töissä iso lounas ja välipala esim leipää tms. Illalla ei yleensä mitään, paitsi joskus leipää tai hedelmää. Syön herkkuja kun niitä on tarjolla, joskus suklaapatukan.
Keski-ikäinen hoikka nainen