Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 41-vuotias mies ja seurustelen 25-vuotian naisen kanssa

Vierailija
13.08.2019 |

Olen itse yliopisto-opettaja ja nainen tohtorikoulutettava. Tavattiin kesällä kun oltiin konferenssilla samaan aikaan. Illallisen jälkeen päädyttiin naisen hotellihuoneeseen "yöksi". Loppuviikon yöt vietettiin yhtälailla yhdessä.
Lomat saatiin vietettyä pitkälti toistemme luona. Nyt näyttää siltä että ollaan seurustelemassa ihan vakavasti. Nainen on Tukholmassa ja näyttää siltä että ainakin tulevan syksyn aikana lauttamatkat tulee tutuiksi.
Sitten jutussa on se että naisellani on sukujuuret kaukoidässä. Voitte varmasti arvata millaisia katseita saan naisilta kun liikun hänen kanssa kaupungilla täällä Suomessa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä jokin asia, josta pitäisi keskustella?

Nuoren naisen himosta ja kiimasta keskustellaan.

Mitä keskusteltavaa siinä on?

Suurinosa nuorista naisista omaa jonkinlaisen libidon eli haluaa seksiä usein tai vähemmän usein, ja suurinosa haluaa sitä ikätovereiden kanssa ja jotkut sitten nuorempien tai vanhempien kanssa.

On myös niitä, joille iällä ei ole mitään väliä eli kaikki laillinen nuoresta vanhaan kelpaa jos muutoin synkkaa, mutta nekin ovat vähemmistössä.

Ihmiset tuppaavat kiinnostumaan ensisijaisesti ikätovereista, etenkin naiset.

Miehissä on enempi niitä, joita suuret ikäerot kiehtoo (nuorena vanhemmat ja vanhana nuoremmat).

Vierailija
22/27 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä jokin asia, josta pitäisi keskustella?

Nuoren naisen himosta ja kiimasta keskustellaan.

Ap ei esittänyt yhtäkään kysymystä, eikä tuohon himoon ja kiimaankaan ole alkutekstissä viitattu mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaakohan naista kun ei ehkä saa enää ikinä olla nuoren miehen kanssa jos teidän suhde jatkuu. Aika karu tulevaisuus vasta 25-vuotiaalle. Sitten sie kuolet.

Eikö nuoremmat sukupolvet ole jo tottuneet siihen ajatukseen ettei tarvitse olla yhtä koko elämän mittaista suhdetta? Se on vanhemman väen ajatus, että mentäisiin päätyyn asti.

Vierailija
24/27 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on ongelma? Go for it. Aikuiset ihmiset, tekevät mitä haluavat. Jeez.

Vierailija
25/27 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo 25-vuotias nainen Tukholmasta. Voin kertoa ettei kyse ole mistään vakavammasta. Ukkeli on liian teoreettinen ja analysoi esimerkiksi synnytyselimet fläppitaululla ennen aktia. Myös ejakulaatio on aina ennenaikainen.

Vierailija
26/27 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homma, itse olen 47 ja tänään tapasin kuusijärven savusaunassa viehättävän japanilainen tytön, varmaan 25 v, en ehtinyt vielä kosia ja näyttää japanilaista japanin lippu t paitaa joka oli mukana,. kliva tyttö oli, sellaisen meen hakemaan Japanista syksyllä ja jään sinne

Vierailija
27/27 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymccoys kirjoitti:

hieno homma, itse olen 47 ja tänään tapasin kuusijärven savusaunassa viehättävän japanilainen tytön, varmaan 25 v, en ehtinyt vielä kosia ja näyttää japanilaista japanin lippu t paitaa joka oli mukana,. kliva tyttö oli, sellaisen meen hakemaan Japanista syksyllä ja jään sinne

Meet hakemaan ja jäät sinne? Päätä ennen kuin ostat lentolippuja.