Olen 41-vuotias mies ja seurustelen 25-vuotian naisen kanssa
Olen itse yliopisto-opettaja ja nainen tohtorikoulutettava. Tavattiin kesällä kun oltiin konferenssilla samaan aikaan. Illallisen jälkeen päädyttiin naisen hotellihuoneeseen "yöksi". Loppuviikon yöt vietettiin yhtälailla yhdessä.
Lomat saatiin vietettyä pitkälti toistemme luona. Nyt näyttää siltä että ollaan seurustelemassa ihan vakavasti. Nainen on Tukholmassa ja näyttää siltä että ainakin tulevan syksyn aikana lauttamatkat tulee tutuiksi.
Sitten jutussa on se että naisellani on sukujuuret kaukoidässä. Voitte varmasti arvata millaisia katseita saan naisilta kun liikun hänen kanssa kaupungilla täällä Suomessa.
Kommentit (27)
Millainen kissa se on vällyjen alla?
Vierailija kirjoitti:
Ja koska sinulla ei ole yhtään ainutta kaveria, joiden kanssa keskustella, tulit kertomaan tuon vauvalehden keskustelupalstalle. No, kivat sulle.
Ap on juorusetä, mutta sillä ei ole ketään, jonka kanssa juoruta. Reppana.
"Voi kuulkaa, kun tänäänkin kun mentiin niin..."
Jos te olette yhdessä onnellisia, niin hyvä juttu.
Kiva, että jotkut ikäiseni naiset tykkää myös vanhemmista, niin kaikkien vanhojen miesten ei tarvitse tyytyä vain haaveilemaan.
Säälittää joskus miehet, kun ne haluaa vielä keski-iässäkin parikymppisiä, ja suurintaosaa parikymppisistä ei voisi vähempää kiinnostaa tai jopa ällöttää.
Poikkeuksia toki on, kuten AP:n tyttis.
Itse en kuuluta naisasioitani. En edes nimettömänä.
M
Oliko tässä jokin asia, josta pitäisi keskustella?
Voisitte vaikka kertoa miten omat etäsuhteenne ovat toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä jokin asia, josta pitäisi keskustella?
Nuoren naisen himosta ja kiimasta keskustellaan.
Onnea teille! Älkää välittäkö tyhmistä tuomitsijoista.
Kolmas ikäeroketju klo 18 jälkeen puolen tunnin sisällä. Hassu sattuma.
Mukavaa, että on mukavaa. Minä olen 35 vuotias parin lapsen äiti. Vakituinen työ vie 8 tuntia päivästä ja miesystävä sekä lapset muuten. Miesystäväni on 22 vuotias yliopistossa opiskeleva komistus joka käy punttisalilla viisi kertaa viikossa.
Harmittaakohan naista kun ei ehkä saa enää ikinä olla nuoren miehen kanssa jos teidän suhde jatkuu. Aika karu tulevaisuus vasta 25-vuotiaalle. Sitten sie kuolet.
Ja koska sinulla ei ole yhtään ainutta kaveria, joiden kanssa keskustella, tulit kertomaan tuon vauvalehden keskustelupalstalle. No, kivat sulle.