Ostatko nainen koskaan miesten vaatteita itsellesi?
Kommentit (44)
Voi ostan, usein. Miesten t-paidat on kymmenen kertaa halvempia ja reilumpimitoituksisia kuin naisille myytävät kittanat. Myös syksyllä ostan aina miesten villapaidan, ihania!
Ostan. Esimerkiksi naisten t-paidat on joko napamittaisia tai sitten menevät perseen yli. Tissittömänä löydän myös vaatteita lasten osastolta.
Miesten hyvälaatuisia boksereita talvialkkareiksi. ;) Istuvat itselle paremmin kuin naisten, ovat hyvin leikatut ja lämpöiset sekä pienet lahkeet eli voin suositella. Juu, olen se 'ei kunnon farkkupersettä' -tyyppi. XD
Miesten neuleita, koska ovat villaa eikä akryylia. Hintalaatu on hyvä.
Huppareita, t-paitoja, ulkoilutakkeja, vöitä, sukkia.
Ostan. Paitoja, verkkareita, riittää lahkeet yleensä meikäläisellekin. Useat vaatteet ovat lujempaa tekoa, paksumpia, lämpimämpiä ja vetoketjut kestävämpiä, enemmän kunnon taskuja...
En osta. Mutta perin mieheltäni ja pojaltani heidän harkitsemattomat (väärän kokoiset, väärän tyyliset, väärän jotain muuta) ostoksensa.
Kyllä naistenvaatteissaakin löytyy isoja ja peittäviä malleja ja yleensä ne on mukavampia, kun niihin on tehty tilaa naisellisille ruumiinosille.
Aika samoja kuin edelliset. Huppareita, takkeja, sukkia, t-paitoja kun haluan väljän paidan ja naisten paidat on aina muotoonommeltuja nykyään. Mulla on myös leveet hartiat ja pitkät kädet joten joskus naisten paidoissa liian lyhyey hiat, puristaa hauiksesta tai hartioista. Tennareita ja lenkkareitakin joskus.
Tässä on viel se et kun menee kokoon M ni miesten vaatteissa riittää S ja näitä taas löytää myös alerekeistä.
Miesten vaatteet ovat laadukkaampia kuin naisten vaatteet, jotka pakkaavat olemaan tekokuituisia harsoja ja nyppyyntyviä kankaita tai neuleita.
Miesten osastolta olen ostanut muun muassa villapaitoja ja villaisia kaulaliinoja. Hinnat joskus samaa luokkaa kuin naisten akryylineuleissa. Pojalle pieneksi jääneitä ja vähänkäytettyjä paitapuseroita olen hyödyntänyt myös. Jos lasten osastolta löytyy kokoa 170/176 cm, niin voi joskus sellainenkin vaate olla passeli.
En, mutta kun autan miestä vaateostoksissa, vaivihkaa ehdottelen sellaisia vaatteita jotka näyttäs hyviltä molempien päällä ja sitten niitä lainailen.
Vaan kuinka moni mies ostaa itselleen naisten vaatteita? - Mitä mielä olisit, jos kumppanisi haluaisi otaaa ja käyttää nimenomaisesti naisten vaatteita?
T-paidat tajusin ruveta ostamaan miesten mallistosta, koska ne ovat paljon mukavampia ja parempaa materiaalia kuin naisille myytävät. Hinta-laatusuhde on huomattavasti parempi.
En mä oikeestaan muuta ole miestenosastolta ostanut. Eikun joo, yhden ulkoilutakin.
Mulla on leveät hartiat suhteessa muuhun kroppaan, olen siis muuten aika hentorakenteinen. Niin naisten puolelta on aika hankalaa joskus löytää vaatteita.
Huomaatteko jos naisen päällä on miesten takki?3
Miesten saumattomat alushousut, mallia ihonmyötäiset bokserit, ovat parhaat äitiysalushousut. Lainasin ensin mieheltä ja sitten ostin omia. Etumus joustaa ja vatsakin mahtuu housuihin, kun ostaa sopivan kokoiset. Olen M ja ostin kokoja L-Xl.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko jos naisen päällä on miesten takki?3
Yleensä en huomaa.. - Naisilla on huomatavasti enemmän vaihoehtoja leikitellä ja pelailla eri tyyleillä kuin miehillä...
Villapaitoja olen ostanut ainakin. Esim. Stockmannilta ostin miesten merinovillaisen neuleen muutamalla kympillä, eipä löytynyt vastaavaa naisten mallistosta. Saman ilmiön voi todeta mm. Zalandolla ja H&M:lla. Naisille myydään tekokuituhöttövaatteita ylihinnalla.
College huppareita. Miehillä on isoja jotka peittävät ja ovat mukavia, naisilla jotain ihme napapaitoja.