Ostatko nainen koskaan miesten vaatteita itsellesi?
Kommentit (44)
Kaikki vaatteeni on miesten vaatteita. Miesten housut istuu paremmin ja ylipäätään kaikki muutkin vaatteet, että ei sen puolen. Ne ovat myös laadukkaampia kun taas naisten vaatteet on tekokuiduista ja muoveista kyhättyä roskaa ja maksavat 3 kertaa enemmän. Naisille saa myytyä mitä vaan pskaa kunhan se on pinkki ja siinä on glitteriä tai jokin horottava kaula-aukko tai perse vilkkuu sitä käyttäessä. Hajoavat henkarissa ja haisevat jätteelle muutaman kuukauden päästä. Miesten vaatteet kestää kovaakin kulutusta vuosia ja pysyvät hyvän näköisenä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vaan kuinka moni mies ostaa itselleen naisten vaatteita? - Mitä mielä olisit, jos kumppanisi haluaisi otaaa ja käyttää nimenomaisesti naisten vaatteita?
No, jos nyt t-paidan tai farkut ostaa naisten puolelta niin mikäs siinä. Jos taas rintsikat ja mekon haluaa, niin perversiohan se on.
T-paidat, farkut ja hupparit ostan miesten puolelta.
Farkkuja ehkä eniten. Neuleita, collegeita, teepaitoja ja huiveja. Ostan myös chinos tyyppisiä tai villakangashousuja.
Joskus sitten saatan kaventaa ja lyhentää niitä, mutta nykyinen skinnyfit on aika hyvä ilman muutoksiakin. Ostan myös poikien osastolta.
Vähiten takkeja ja bleisereitä. Kenkiä ostaisin, mutta liian suuria minulle. Joskus olen ostanut poikien osastolta kyllä niitäkin.
Kun menen vaatekauppaan menen avoimin mielin ja käyn kaikki osastot läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vaan kuinka moni mies ostaa itselleen naisten vaatteita? - Mitä mielä olisit, jos kumppanisi haluaisi otaaa ja käyttää nimenomaisesti naisten vaatteita?
Ihan vapaasti. Onhan noita jo nähty, ei enää mitään uutta siinäkään.
Voisin ostaa jos löytäisin hyvin istuvia. En lähde netistä tilaamaan miesten vaatteita kun harvemmin ne mallit istuu. Olen siis tiimalasi, ja miesten vaatteet saa vyötärön katoamaan. Kirppareilta voisin mieleisiä ostaa mitä voisin tuunata.
Kateellisena katson aina miten miesten vaatteet ovat laadukkaampaa kangasta. Jos miehellä "kutistuu" vaatteet pesujen myötä tai ei enää miellytä jostain syystä, otan itselleni ja ompelen ne itselleni hyviksi.
Viimeksi vein miehen farkut koska oli tasku rikki ja kulumaa. :-)
Ostan miesten t-paitoja. Käytän niitä yöllä...mukavan isoja eikä mitään kittanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
College huppareita. Miehillä on isoja jotka peittävät ja ovat mukavia, naisilla jotain ihme napapaitoja.
Ostin itselle mukavan paksun ja sisältä karvaisen bändipaitahupparin talven varalle. Kävikin sitten niin että tyttöystävä huomasi nopeasti kuinka mukava se on päällä ja olen viimeksi itse pitänyt sitä päällä viime syksynä. Pitää kai sille ensi synttäreinä ostaa oma samanlainen.
Kannattaa vain vaivihkaa ostaa itsellesi uusi. Sillä sinulta varastetulla hupparilla on liian suuri tunnearvo, ei sitä pidä vaatia takaisin :D
Olen usein ostanut sporttisia takkeja ja t-paitoja. Isot t-paidat ovat hyviä olopaitoja kotona. Pidän myös siitä, että takin alle mahtuu paljon vaatetta, naisten takit saattavat olla liiankin tyköistuvia siinä suhteessa.
En miesten, mutta poikien osastolta ostan useinkin. Housuissa on parempi per se, kun esimerkiksi farkuissa ei ole vain postimerkinkokoinen takatasku. Miesten koot on liian isoja, mutta 150-170 cm poikavaatteet sopivia, ja miellyttävät maanläheiset värit.
En yleensä osta. Ne eivät käy malliltaan mulle. Mulla pitää olla tyköistuvia yläosia, koska olen leveähartiainen ja -lanteinen, mutta kapeavyötäröinen. Näytän massiiviselta, jos ylläni on säkkimäinen yläosa. Miesten yläosissa on tilaa väärissä paikoissa. Alaosat eivät käy samasta syystä: kapea vyötärö, leveä lantio. Sentään mulla on Red Wings -kengät miesten mallistoa.
Käyttäisin ihan mielelläni ns. herrainvaatteita, mutta ne eivät vain sovi mulle. Tällä on mentävä.
Mä ostan kauluspaitoja ja pikkutakkeja poikien osastolta. Edullisempia ja istuvat paremmin päälläni kuin naisten osaston. Olen ostanut myös lasten maiharit poikien osastolta, ihan samanlaiset oli kuin miehille, mutta mullekin löytyi koko 😄 Naisille moisia ei tietenkään ollut.
Jos jalkani olisivat suuremmat, ostaisin nahkaisia kenkiä ja mittatilauskenkiä. Hyvännäköisiä, tyylikkäitä ja usein hämmästyttävän edullisia.
Olen ostanut miesten neulepaidan ja t-paidan.
Totean saman, minkä moni tähän ketjuun vastanneista on huomannut eli miesten neuleet ovat parempilaatuisia. Olen silloin tällöin ostanut talveksi merinovillaisen tai puuvilla-villasekoitteisen neuleen miesten osastolta alennusmyyntien aikaan. Niitä myydään aivan pilkkahinnalla naisten neuleisiin nähden ja laatu tuntuu muutenkin olevan miesten vaatteissa parempi. Inhoan ja kammoan akryyliretkuja, joita naisille yritetään kaupitella samaan hintaan kuin miehille hyviä luonnonkuituja. Etenkin kotivaatteiksi ja muuhun rennompaan käyttöön on löytynyt aivan ihania ja pehmoisia vaatteita miesten valikoimasta.
En osta, kun en ole transvestiitti.
Vierailija kirjoitti:
No jos ovat unisex mallia, miksi ei jos sopiva koko löytyy. En minäkään naisena osta aukollisia miesten kalsareita tai hartioista huonosti istuvia miesten kauluspaitoja. Ne vaatteet mitä ostan miesten osastolta ovat sukupuolineutraaleja.
Esim. kumisaappaat, vaelluskengät, kävelykengät, fleecekerrasto, kalastusliivi, farkut (minulla kapea lantio, miesten mallit istuvat paremmin)
Jotain urheiluun liittyviä vaatteita, takkeja pääosin, sillä mulla on naiseksi pitkät kädet eikä naisten mitoituksessa hihat riitä ikinä.
Ostin itselle mukavan paksun ja sisältä karvaisen bändipaitahupparin talven varalle. Kävikin sitten niin että tyttöystävä huomasi nopeasti kuinka mukava se on päällä ja olen viimeksi itse pitänyt sitä päällä viime syksynä. Pitää kai sille ensi synttäreinä ostaa oma samanlainen.