Millaisia ihmisiä ette voi kerta kaikkiaan sietää?
Itse en pidä hissukoista, jotka eivät ymmärrä oman hyvinvointinsa tärkeyttä (eivät osaa sanoa ei, antavat muiden hyötyä heistä vaikka heille on sanottu siitä).
Myös rellastajat jotka eivät pidä hetkeäkään taukoa käyvät hermoille pitkän ajan päälle. Sellaiset, jotka siis huutavat puhuessaan ja pomppivat seiniltä niskaasi kiinni.
+ ainakin 1000 muuta, mutta kertokaa omia mielipiteitänne! :)
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Henkilöt jotka tuijottavat 247 kännykkää eivätkä kuuntele puhetta. Toki ymmärrän jos ei kiinnosta, mutta töykeäähän tuo silti.
Tämä! Että kylään tullaan ja oma kännykkä on kaikki kaikessa!
Vihaan ihmisiä, jotka esittävät ystävää vain koska haluavat seuraa ja huomiota. vihaan ihmisiä jotka ovat ystäviäsi MUTTA JUMALAUTA KU YRITÄT KERTOA MITÄ HYVÄÄ SUN ELÄMÄSSÄ TAPAHTUU NII EI KIINOSTA MUTTA HUONOT JUTUT SITÄKI ENENMÄN. Vihaan ihmisiä jotka syyttävät sinua heidän ongelmistaan ja heittävät vain kaiken paskan sinun päälle.
Mä en missään tapauksessa vihaa ihmisiä, mut en voi sanoa pitäväni yleisesti kovinkaan monesta ihmisestä, tietoisesti poistanut melkein kaikki elämästäni, viihdyn paremmin kuin hyvin (liian hyvin) itseni seurassa
Mua ei ärsytä mitkään tietyt ihmistyypit tms luonteenpiirteet kenessäkään, on siis itsestä riippuva juttu etten vaan jaksa ihmisiä
Ihminen joka valehtelee olevansa introvertti eikä sitä oikeasti edes ole. On vielä niin huono näyttelemään että sen huomaa heti. Törkee tuollainen ihminen joka kyräilee vaan toisia ja naureskelee ja valehtelee ettei tiedä muka mistään mitään. Naurettava.
En voi jostain syystä sietää huomiohakuisia ihmisiä. Olen itse sellainen että viihdyn taka-alalla ja hiljaa joten varmaankin ärsyttää että tällaisia ihmisiä varten pitäisi aktivoitua ja antaa reaktioita ja huomiota. Tiedättehän, sellainen kovaääninen, esitys koko ajan päällä ihminen. En vaan oikein jaksa. Sitten he suutahtavat jos en jaksa oikein antaa itsestäni mitään tai heille kommentteja, huomiota, keskittymistäni heihin.
-Laiskottelijat. Luvataan tehdä jotain koska se antaa ihmisestä hyvän vaikutelman, mutta mitään ei tapahdu.
-Ylempään ihmistyyppiin liittyen: selittelijät. Jokainen tekemätön työ selitellään jollain mumminsiskonkaiman kuolemalla. Ei minua kiinnosta, joko pidä lupauksesi ja älä selittele.
-Aina sairaat: Lonkka on kipeä, selkää jomottaa, ranne venähti... jos ehdottaa lääkäriin menemistä niin ''ei se mitään auta''
-Ihmiset jotka eivät osaa tehdä päätöksiä. Kaikki ravintolasta elokuvan valintaan pitää miettiä hartaasti. Tähän liittyvät myös ''ihan sama'' -ihmiset. Kaikki on ihan sama.
Huonot käytöstavat kanssaihmisillä kaivertavat sieluani.
Esim. pidän ovea heille ystävällisesti auki. Kävelevät vaan kuin lehmät navettaan ja pitävät itsestään selvänä, että joku heitä palvelee.