Itseruskettavista ja niiden käytöstä tietävät!
Oon nyt 3x käynyt viikon sisään solariumissa ensimmäistä kertaa ja saanut hennon, mutta kauniin ja tasaisen päivetyksen. Ilmeisesti siellä kuitenkin tulisi käydä aika usein, jotta päivetystä voi pitää yllä. Tokihan se on ihanan rentouttavaa, mutta loppujen lopuksi niin tulisihan se jo aika kalliiksikin käydä viikoittain siellä; myös aikaavieväksi.
Haluaisin kuitenkin kauniin päivetyksen. En mitään hirveän vahvaa, sellaista oranssia (selkeästi feikkiä). Mites noi itseruskettavat? Millaisia kokemuksia teillä on, miten niitä käytetään, kuinka usein ja etenkin kuinka saada tasainen rusketus sellaisen avulla? Kaikki vinkit otetaan vastaan kiitollisuudella!
Mulla oli teini-iässä sellainen kokeilou, että laitoin mielestäni kyllä tasaisesti itseruskertavaa voidetta, mutta mun iho meni ihan raidalliseksi! Tämän vuoksi meninkin sitten solariumiin - mutta en tajunnut kuinka usein siellä tulee käydä..
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Lopeta solariumin käyttö ens alkuun, vanhentaa ihoa kamalasti ajan mittaan ja pahimmassa tapauksessa saat ihosyövän. Panosta laadukkaaseen itseruskettavaan kuten St. Tropez sarjan tuotteet ja muista käyttää tuotetta ainoastaan kuorittuun ja kosteutettuun ihoon ja käytä levittämiseen rusketuskinnasta.
Tuleeko iho kuoria juuri ennen tuotteen levittämistä? Tuleeko ihon olla vielä kostea kosteusvoiteesta? Millainen on rusketuskinnas ja mistä sellaisen saa? Kiitos vastauksestasi :)
Itse olen kuorinut samana päivänä ja laittannut sitten kevyttä kosteusvoidetta ja vasta kun tämä on täysin kuivunut laitan itseruskettavan. Sitten itseruskettava peliin, itse käytän moussea perinteisen voiteen sijaan sillä levittyy tasaisemmin. En asu Suomessa, mutta uskoisin hanskoja löytyvän Emotionista tai ainakin netistä saat tilaamalla. Sitten vaan keikuttelen sen aikaa alasti, että rusketusvoide on imeytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kuorinut samana päivänä ja laittannut sitten kevyttä kosteusvoidetta ja vasta kun tämä on täysin kuivunut laitan itseruskettavan. Sitten itseruskettava peliin, itse käytän moussea perinteisen voiteen sijaan sillä levittyy tasaisemmin. En asu Suomessa, mutta uskoisin hanskoja löytyvän Emotionista tai ainakin netistä saat tilaamalla. Sitten vaan keikuttelen sen aikaa alasti, että rusketusvoide on imeytynyt.
Eli moussella saisi mahdollisesti tasaisemman tuloksen? Kiitos paljon neuvoista; kuorin muutenkin ihoni sheivaamisen jälkeen, joten se tulee tosi luonnostaan. Varmaan se hanska auttaa ylettämään kaikkialle (just keskiselkä vaikia paikka..). Tuleeko niistä ST.Tropezin tuotteista pikkuhiljaa toivotunlainen tulos ja kuinka usein tulee käyttää rusketuksen ylläpitämiseksi? Kuinka kauan yksi esim. mousse kestää?
Lopeta nyt se pelleily.
Vaalea iho on kaikkein kaunein, kaikkein hirveintä on puolestaan sen Trumpin oranssi, joka on ainoa väri mitä noilla itseruskettavilla pärstävärkkiisi saat.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt se pelleily.
Vaalea iho on kaikkein kaunein, kaikkein hirveintä on puolestaan sen Trumpin oranssi, joka on ainoa väri mitä noilla itseruskettavilla pärstävärkkiisi saat.
Minusta minulla on nyt oikein kauniin sävyinen iho, ei huomattavan ruskea, ei oranssi vaan päivettynyt. Trumpin oranssi ei todellakaan ole ainoa sävy, minkä itseruskettavilla saa; siksi myös kysyn täällä neuvoa, että osaan välttää tuollaiset trumppikatastrofit. Monet käy lomalla hankkimassa sitä rusketusta, mutta opiskelijana ei ole varaa tai aikaa. Kauneus on subjektiivista, erilaisille ihmisille sopii erilaiset sävyt.
3 päivän päästä oon lisännyt uuden kerroksen moussea. Tällöin en kuitenkaan kuori, jottei se edellinen kerros kuoriudu pois. Ja kerran viikossa sitten kuorin kunnolla ja aloitan lystin alusta. Medium on usein nätti väri suomalaiselle iholle ja ei todellakaan tule Trumppi ihoa laadukkaailla tuotteilla.
Käy Vita Liberata suihkurusketuksessa ja ota sävy medium. Siitä tulee tasainen rusketus ilman itseruskettavan hajua. Voit jatkaa kotona sitten ostamalla sen Liberatan sävyttävän vartalovoiteen. En ole onnistunut tekemään itselleni rajoja kyseisellä tuotteella, vaikka aika suurpiirteisesti sitä levitänkin.
https://www.tanstore.fi/product/520/vita-liberata---fabolous-untinted-l…
Ja talvea vasten nimenomaan tuo voide, ne vaahdot vaativat tosi kosteutetun ihon, että näyttävät kauniilta. Tuota laitan myös kasvoille, tekee ihosta tosi kauniin, vaikka ihoni onkin usein herkkä kaikille voiteille. Levitän tuon emulsion kintaalla ja ennen levittämistä laitan kuiviin kohtiin itseruskettavan alle tarkoitettua kosteusvoidetta (kantapäät ja jalkapöytä, kyynärpäät jne.). Mulla käytössä St. Tropezin kosteusemulsio.
Vierailija kirjoitti:
3 päivän päästä oon lisännyt uuden kerroksen moussea. Tällöin en kuitenkaan kuori, jottei se edellinen kerros kuoriudu pois. Ja kerran viikossa sitten kuorin kunnolla ja aloitan lystin alusta. Medium on usein nätti väri suomalaiselle iholle ja ei todellakaan tule Trumppi ihoa laadukkaailla tuotteilla.
Joo ajattelinkin, kun noita Tropezin värejä tutkin, että ehdottomasti Light/medium. Näillä mennään sitten! Nyt kun alkaa tämä solariumilla saatu päivetys haalistumaan. Ja joo, toi Trump-kommentti nyt oli puhdasta tietämättämyyttä...
Vierailija kirjoitti:
Käy Vita Liberata suihkurusketuksessa ja ota sävy medium. Siitä tulee tasainen rusketus ilman itseruskettavan hajua. Voit jatkaa kotona sitten ostamalla sen Liberatan sävyttävän vartalovoiteen. En ole onnistunut tekemään itselleni rajoja kyseisellä tuotteella, vaikka aika suurpiirteisesti sitä levitänkin.
https://www.tanstore.fi/product/520/vita-liberata---fabolous-untinted-l…
Ja talvea vasten nimenomaan tuo voide, ne vaahdot vaativat tosi kosteutetun ihon, että näyttävät kauniilta. Tuota laitan myös kasvoille, tekee ihosta tosi kauniin, vaikka ihoni onkin usein herkkä kaikille voiteille. Levitän tuon emulsion kintaalla ja ennen levittämistä laitan kuiviin kohtiin itseruskettavan alle tarkoitettua kosteusvoidetta (kantapäät ja jalkapöytä, kyynärpäät jne.). Mulla käytössä St. Tropezin kosteusemulsio.
Paljonko tällainen suihkurusketuskerta maksaa? Ja löytyyköhän Tampereelta? :) Tosi hyvä vinkki noin kokonaisuudessaan.
Hernekeittoa, tuoretta ruisleipää. Sitten tuut puhelinkoppiin mun kanssa. Kyllä siitä ihan tasainen tulee.
Lopeta solariumin käyttö ens alkuun, vanhentaa ihoa kamalasti ajan mittaan ja pahimmassa tapauksessa saat ihosyövän. Panosta laadukkaaseen itseruskettavaan kuten St. Tropez sarjan tuotteet ja muista käyttää tuotetta ainoastaan kuorittuun ja kosteutettuun ihoon ja käytä levittämiseen rusketuskinnasta.