Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ihmisiä ette voi kerta kaikkiaan sietää?

Vierailija
12.08.2019 |

Itse en pidä hissukoista, jotka eivät ymmärrä oman hyvinvointinsa tärkeyttä (eivät osaa sanoa ei, antavat muiden hyötyä heistä vaikka heille on sanottu siitä).

Myös rellastajat jotka eivät pidä hetkeäkään taukoa käyvät hermoille pitkän ajan päälle. Sellaiset, jotka siis huutavat puhuessaan ja pomppivat seiniltä niskaasi kiinni.

+ ainakin 1000 muuta, mutta kertokaa omia mielipiteitänne! :)

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväiset ihmiset ovat helvetin rasittavia.

Tuntomerkkejä:

- Puhuvat vain itsestään

- Jos toinen on saavuttanut jotain niin siitäkin käännetään tarina vain omaan vastaavanlaiseen saavutukseen tai vielä parempaan

Vierailija
62/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä ihmisiä, jotka tekevät tahallaa kiusaa muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä ainakin syön lihaa, koska olen aina syönyt ja lennän teneriffalle jos haluan. Minä mihinkään ilmastonmuutokseen usko ja hyvähän se vaan olis jos tänne suomeenkin tulis teneriffan säät höhöhöhö" - tyypit ovat kertakaikkiaan raivostuttavia. 

Siis tämä! Olen pescovegetaristi, ja muistan miten joku tuli sanomaan pilkallisesti että "Kalahan on lihaa, miks sä sitä syöt mut et possua/nautaa/ym", vaikka olin selittänyt asian aikaisemminkin

AARGH

Vierailija
64/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiset, jotka kutsuvat toisia hissukoiksi. Olin ehkä itsekin nuorempana sellainen hiljainen ja nyt mua ärsyttää suunnattomasti, kun oikein porukalla keräännytään haukkumaan sitä yhtä, kun "ei se ikinä puhu mitään". Vittuako se on olemassa teitä viihdyttääkseen.

Vierailija
65/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestäkään ei tarvitse pitää mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen. Se on viisaan ihmisen sekä sivistyksen merkki.

Vierailija
66/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä jotka eivät osaa puhua. Ehkä ovat ujoja mutta minusta töykeitå. Vastaavat lyhyesti kun heiltä kysytään mutta eivät ole pätkääkään kiinnostuneita toisten kuulumisista eivätkä puhu koskaan porukassa.

Huonoja käytöstapoja en voi sietää muutenkaan. Ei anneta tietä, ei välitetä väistää, ei osata käyttää kaunista kieltä kiitoksineen. On kiire ottamaan itse ensin.

Arvostan huomaavaisuutta korkealle ja tosiaan tökeröt käytöstavat inhottavat.

Toki inhoan muutenkin ilkeitä ihmisiä.

Minusta olemme täällä toisiamme varten ja jokaisella on huomattavasti parempi olla jos olemme toisillemme ystävällisiä.

On hieman absurdia ensin väittää itseään ystävälliseksi ja kohteliaaksi sekä vaatia samaa muilta, kun juuri ensin on kertonut inhoavansa ujoja ja hiljaisia ihmisiä. Mitä hyvää käytöstapaa edustaa toisten ihmisten inhoaminen?

Vierailija
67/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkääjistä en tykkää, enkä luonnon vihaajista.

Vierailija
68/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, joka on mielestään aina oikeassa, siten riitaantuu helposti muiden kanssa.

Vierailija
69/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutoksen kieltäjistä. Homofoobikoista ja elämäntapojen tuomitsijoista vaikkei mitään oikeaa ongelmaa ei olisikaan.

Vierailija
70/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snobit.

Kerskakuluttajat.

Kaikesta valittajat, jotka haukkuvat muita selän takana.

Ihmiset, jotka alleviivaavat jatkuvasti omaa, itse keksimäänsä, erinomaisuuttaan: minä olen niin tehokas/luova/mahtava. Ja oikeasti kaikki ideat on kopioitu suoraan Pinterestistä.

Yltiösosiaaliset, jotka eivät osaa olla hetkeäkään hiljaa ja yksin.

Ihmiset, joille kaikki on "ihan sama" ja "emmä tiiä".

Vierailija
71/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä miellyyttääkseni muita. Piste.

Vierailija
72/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaajat jotka liiskaavat ne käytetyt nuuskapussit seiniin/lattiaan/kattoon tai minne lie. Roskis on viiden metrin päässä.

Vierailija
73/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoriturvat työpaikalla, jotka oman hovinsa kanssa heittävät sitä inside läppää. Joka sitä ei ymmärrä, hoksaa nopeasti ja naura mukana on vajaa, tyhmä pelle.

Vierailija
74/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva on oikeasti ainoastaan hyväätahtova, lämmin ja viisas kaikille. Ja jos onkin aluksi, niin muiden pahat teot kovettavat senkin loppujen lopuksi

Mä olin tällainen. Mitta tuli täyteen vuosien myötä .. Terv. Kyynistynyt ja yksinäinen..ennen niin lämmin, ystävällinen ja vissiin liian kilttikin.

Vierailija
75/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jotka vihaa hiljaisia (hissukoita -. -). Kaikilla ei kiinnosta puhua paskaa 24/7 ja eikä välttämättä hiljaiset ihmiset koe tarpeelliseksi jatkuvaa turhan puhumista, smal talkkia.

Monesti myös moni kokee sen raskaana pitää yllä sosiaalisuutta jatkuvalla puhumisella.

Eli vihaan vihaajia. Myös itseäni

Vierailija
76/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, jotka olettaa heti ulkonäön perusteella millainen ihminen on. Jos sulla on vaikka myrtsi perusilme tai jotain vastaavaa niin susta oletetaan heti, että olet vain ilkeä eikä sulle kannata puhua.

Vierailija
77/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä jotka vihaa hiljaisia (hissukoita -. -). Kaikilla ei kiinnosta puhua paskaa 24/7 ja eikä välttämättä hiljaiset ihmiset koe tarpeelliseksi jatkuvaa turhan puhumista, smal talkkia.

Monesti myös moni kokee sen raskaana pitää yllä sosiaalisuutta jatkuvalla puhumisella.

Eli vihaan vihaajia. Myös itseäni

Mä en pahastu jos ei kiinnosta small talk, mutta loukkaavaa se on jos toiselle esittää ystävällisen kysymyksen tai jutustelee kiinnostuksenkohteesta (joka kiinnostaa molempia) ja toinen on vain hiljaa. Tai mumahtaa jotain ja pakenee kännykkäänsä.. Mielestäni tällaisten ihmisten pitäisi mennä terapeutille avaamaan tunnelukkoja ja harjoittelemaan sosiaalista käytöstä. Tässä yhteiskunnassa ei pärjää ilman vuorovaikutustaitoja, ikävä kyllä. 

T. Entinen hissukka joka sai apua yliujouteensa.

Vierailija
78/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit, sellaiset ihmiset jotka valittaa koko ajan vain lämpimikseen. Treffikumppaneissa liika romanttisuus ja lepertely ällöttää.

Vierailija
79/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisenä "hissukkana" en pidä siitä ihmistyypistä jolle pitää perustella kieltävä vastaus. Olemukseni on edelleen sellainen kiltin näköinen, kai musta huokuu että tuota voi pyytää vaikka muuttoavuksi. Onhan se puolison serkku, joten melkein perhettä tai kun nyt ollaan samassa työpaikassa ja muutaman kerran juteltu niin läheinen työtoveri jne. Se tulee (kai?) yllätyksenä kun vastaukseni on kieltävä ja se pitää perustella, että miksi en nyt voi auttaa pyytteettömästi.

Myös se ihmistyyppi joka vain puhuu ja puhuu taukoamatta varsinaisesti sanomatta mitään.

Tämä! Miten tilanteen ollessa toisinpäin voidaan kyllä perustelematta kieltäytyä, mutta jos olet ns. hissukkatyyppiä, niin pitäisi kirjallisesti kolmena kappaleena perustella miksi et nyt suostu hyväksikäytettäväksi.  Sua pidetään nipottajana jos huomautat asiasta, mutta sulle saa huomautella vaikka ja kuinka.

En siis voi myöskään sietää ihmisiä jotka kuvittelee että niillä on ihan omat säännöt.

Vierailija
80/107 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistavat ihmiset, jotka heti ensimmäisellä tapaamisella kertovat kaiken, siis AIVAN KAIKEN, itsestään ja läheisistään. Siinä selviää sotkuisat avioerot, seksiongelmat, pettämiset, salasuhteet, lasten sairaudet ja haasteet ja aikuisten lasten ongelmat, seksiseikkailut, kännisekoilut, rikollinen toiminta, yksityiset puolison kanssa käydyt keskustelut jne. Mitä nyt itse kukin on sattunut tekemään ja kokemaan.

Ja kun tämä tulee vuolaana virtana heti ilman pienintäkään sensuuria tai ajatusta siitä, että tuota toista tuntematonta henkilöä ei ehkä kiinnosta tietää, miten jumalattomasti sua panettaa pari päivää ennen sun uuden miesystävän tapaamista tai miten sä olet saanut sun miespuoliselta työkaverilta kullin kuvia. Eikä mulle kuulu sun aikuisen lapsen haasteet tai yksityiset keskustelut sun terapeutin kanssa.

Yleensä nämä henkilöt ovat moottoriturpaisia 50-60-vuotiaita naisia, jotka ovat viimeinkin "vapautuneet" niin, ettei ole enää mitään rajoja ja kohteliaisuussääntöjä. Ei siis aina, mutta yleensä. Tällaisiin valuttajamiehiinkin on tullut törmättyä.