Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysynpä täältäkin, että olisinko sinusta mielenkiintoinen treffikumppani ja kenties tuleva miehesi?

Vierailija
12.08.2019 |

Kyllä haluan perinteiseen tapaan naimisiin, mutta en heti enkä kenen tahansa kanssa.

Olen 32v sinkkumies ja asun Helsingissä, sinkkuna viihtynyt pari vuotta. Työ löytyy ja harrastuksia myös sekä pieni koira. Olen perhekeskeinen, arvostan vanhempiani ja kunnioitan naisia. Ulkonäöstä lyhyesti, 187 cm ja 75 kg, tumma piirteet. Olen mieheksi romanttinen, haluan kävellä käsi kädessä, avaan ovet ja treffeillä pitelen mielelläni naisen käsilaukkua jos niin tarvitsee, maksan treffeillä enkä odota vastapalveluksia muuta kuin kiitoksen. Parisuhteessa tykkään viettää aikaa kotona naisen kanssa, esimerkiksi katsoa romanttisia leffoja tai tehdä yhdessä ruokaa. Jos seurusteluun asti päästään, niin minulle on tärkeää että tyttöystävä tulee toimeen perheeni kanssa ja haluaa viettää aikaa heidän kanssaan. Haluan tutustua tyttöystäväni perheeseen ja viettää samalla tavalla aikaa heidän kanssaan enkä sulkea perhettä pois. Toisekseen naisen on pidettävä koirista, koska lemmikkini on minulle kuin oma lapsi. Kolmanneksi, en pidä kiirettä seksin kanssa enkä harrasta nopeita pelkkää seksiä sisältäviä suhteita, koska olen tunneihminen ja minulla on tunteet mukana lähes kaikessa.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tuosta pysty mitenkään sanomaan. Moni pitää koirista ja tasapainoiset ja sosiaaliset ihmiset myös omasta ja puolisonsa suvusta ja kyläilystä. 

Vierailija
2/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni et ole kiinnostava. Olet liian perhekeskeinen ja kuulostat myös läheisriippuvaiselta. Itse arvostan vapautta, en ole kiinnostunut edes omasta suvustani, saati kenenkään toisen, tai lapsista tai kotieläimistä. Elämäntapamme eivät sopisi ollenkaan yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sovit hyvinkin toiselle romantikolle kumppaniksi.

Vierailija
4/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää oikein koirista paitsi jos ne on oikein superrauhallisia eikä hauku. En pidä romanttisista elokuvista, toiminta ja fantasia ovat mieleisempiä. Omat vanhemmat asuvat Pohjois-Suomessa, joten heidän kanssa emme vietä paljoa aikaa. Ja riippuu perheestäsi, miten paljon heidän kanssaan viihdyn. En todellakaan suostu joka sunnuntai menemään heidän luokseen päivälliselle enkä halua, että he puuttuvat liikaa meidän elämään. Meistä ei taida tulla paria ihan noista syistä.

Vierailija
5/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta en jaksaisi aina olla vaan kotona tai sukulaisten kanssa. 

Vierailija
6/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun et suoraan kerro nettopalkkaasi ja tulojesi tasaisuutta.

Vierailija
7/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan mieheltäni älyä, hyvää yleistietämystä  ja huumorintajua sekä halua oppia hyväksi seksissä ja tietysti molemminpuolista kunnioitusta. Kaikki muu on toisarvoista. Molemminpuolinen kunnioitus tarkoittaa, että kumpikin yrittää sopeutua toiselle  tärkeisiin asioihin, vaikka sitten siihen perheeseen ja koiraan. Itse olen kissaihminen.

Vierailija
8/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisit kuitenkin olla hiukan jannittavampi!

Vierailija
9/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoon.

Koirien kanssa minulla on samat vaatimukset. En luovu tärkeistä asioista saatika eläimistä kumppanin takia, enkä vaadi vastaavaa kumppaniltakaan.

Kertomasi asiat kuulostavat aivan normaaleilta, positiivisilta seikoilta. Minun mielestä et vaikuta ällön romanttiselta lapaselta, vaan huomaavaiselta mieheltä. En näe sinussa läheisriippuvuutta, vaan kerrot vaan että haluat tutustua myös kumppanisi lähipiiriin aivan kuten voi olettaa yleensä tapahtuvan.

Uskon, että joku saa sinusta mitä parhaimman miehen itselleen.

Vierailija
10/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti, pintapuolisesti hyvä, mutta eihän tuo kerro mitään SINUSTA. Millainen olet? Löytyykö älykkyyttä ja huumorintajua, jotka ovat minulle kaikkein tärkeimpiä suhteessa?

Onko seksi sinulle oikeasti edes tärkeää, ja millaisesta seksistä pidät?

Onko ulkonäkösi minusta kiva, kiehtova, vai ei?

Kerroit olevasi romanttinen, mutta mikään noista luettelemistasi asioista ei kuulostanut romanttiselta.

En muuten tunne yhtäkään miestä, joka HALUAA katsoa romanttisia elokuvia.

Kuulostat kaikenkaikkiaan provolta. Sanot, mitä LUULET naisten haluavan. Esim. itselleni todella kuuma, hyvä seksi on tuhat kertaa tärkeämpää kuin että pitelet käsilaukkuani treffeillä (WTF??).

Vierailija
11/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta voisit kuitenkin olla hiukan jannittavampi!

Kaikkiaan kuulostaa liian maisemalliselta.

Vierailija
12/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit olla, mutta henkilökemia ratkaisee. Samoin se, kuinka usein pitäisi olla tekemisissä kummankin perheen kanssa ja kuinka tulisin toimeen perheesi kanssa. Myös mulle perhe on tärkeä, mutten jaksaisi sitä, jos perheenjäsenet yrittäisivät puuttua elämääni.

Vierailija
13/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koirille allerginen.Enkä tykkää juosta miehen vanhemmilla.Olen oman suvunkin kanssa harvoin tekemisissä.Muuten sinussa oli asioita,joista pidän.

Vierailija
14/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muualta olet kysynyt?

Vierailija
15/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista. Monesti todetaan, "ettei tuo kerro sinusta mitään" tai "et maininnut sitä, tätä ja tota".

Toisaalta taas joku voi osata kertoa tarkkaan kaikki ns. oikeat asiat ja jotkut saattavat olla aivan ihastuneita pelkkään tekstiin. Sitten tavattuaan toteaa, että "Joo, ei nyt oikeen natsaa. Kemiaa puuttuu,"

Eli ihan ok lähtökohdat sulla, ja sitten vaan treffaamaan naisia. Tapaamalla se aina selviää se totuus. 

Vierailija
16/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta vähän tuossa oli sellaista naisen palvelijaksi asettumista. En ymmärrä tuota laukkujuttua ollenkaan. Tähän asti ole kyllä oman laukkuni kantanut. Ja kunnioitat naisia? Se että se pitää erikseen sanoa viittaa siihen ettet ehkä sittenkään kunnioita? Tai katsot että se on joku saavutus kun pitäisi olla itsestään selvää. Kirjoittaisitko että kunnioitan ihmisiä? Ei kannata olla liian palveluspoika. Naiset haluaa tasavertaisen kumppanin.

Vierailija
17/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten joo, mutta en jaksaisi aina olla vaan kotona tai sukulaisten kanssa. 

Matkustelen kerran tai pari vuodessa, kunhan töiltäni ehdin. Toukokuussa kävin Espanjassa ja kesäkuussa Taiwanissa sekä Ranskassa.

Vierailija
18/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä jätkä oikein yrität? Hoh hohhoijaa, ei kuule kiinnosta. Tylsältä vaikutat, ja vielä pahempaa...teeskentelijältä.

Vierailija
19/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, mutta aika kotihiiri?

Voiko sun kanssa lähteä baariin tai keikalle? Miksi sukulaisten kanssa pitää nysvätä koko ajan?

Onko "tykkää laittaa ruokaa kotona" yhtä kuin "niin pihi tai rajoittunut ettei halua lähteä ulos syömään"?

Haluatko katsella muita kuin romanttisia elokuvia? Leffateatterissa edes vai aina vaan kotona?

No mutta pahin kaikista on tuo "kunnioitan naisia". Viittaa n. 99% todennäköisyydellä hulluun väkivaltaiseen ja mustasukkaiseen kyttääjään.

Vierailija
20/148 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota huomioon, että lähes aina naiset löytävät moitittavaa miesten omista kuvailuista. Monesti todetaan, "ettei tuo kerro sinusta mitään" tai "et maininnut sitä, tätä ja tota".

Toisaalta taas joku voi osata kertoa tarkkaan kaikki ns. oikeat asiat ja jotkut saattavat olla aivan ihastuneita pelkkään tekstiin. Sitten tavattuaan toteaa, että "Joo, ei nyt oikeen natsaa. Kemiaa puuttuu,"

Eli ihan ok lähtökohdat sulla, ja sitten vaan treffaamaan naisia. Tapaamalla se aina selviää se totuus. 

Koska parisuhde on aina kemiaa ja ihan vähintään kommunikaatiota. En minä rakastu mieheen siksi, että hän on jotain vaan siksi, miten hän kohtelee/katsoo/koskee/puhuu minua/minulle ja miten meillä menee yksiin. Noita palikoita sitten sovitellaan kohdilleen, että yhteinen elämä onnistuu ja on molemmille mielekästä ja omannäköistä.