Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovikello soi, koira singahtaa haukkuen ylös ja juoksee ovelle - mitä teet?

Vierailija
12.08.2019 |

Eli seuraava siirtosi?
Menet avaamaan ovea, missä koira on? Saako se haukkua edelleen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira saa ilmoittaa asiasta parilla haukahduksella, mutta hiljenee kun käsken. Oman reviirim vahtiminen on luontaista koiralle, joten sallin tuon pienen vaistojen toteutuksen.

Kun avaan oven, koira odottaa takanani.

Vierailija
2/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tähänkin mennessä antanut sen tehdä noin, menen vain avaamaan oven.

Tosin mun koirani ei hauku ovikellolle eikä tulijoille. Se on opetettu käyttäytymään hillitysti.

Sunkin kannattais olettaen etteä et halua koirasi singahtelevan ja haukkuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on vierelläni ja pidän sitä kaulapannasta kiinni. Koira saa haukkua edelleen, sillä meillä ei juurikaan käy ketään ja jos käy, minua ei haittaa, vaikka koira suhtautuu heihin epäluuloisesti. Olen tarkempi koiran käytöksestä ulkona, kotona koira elää meidän sääntöjemme mukaan ja siten kuin meille sopii. 

Vierailija
4/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan slaagin ja sulkeudun kylppäriin tai makkariin soittamaan apua. Mistä hemmetistä asuntooni on koira ilmestynyt?

Vierailija
5/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että miksi hemmetissä meillä on yhtäkkiä koira.

Vierailija
6/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koira on grillattu ja syöty jo eilen, joten ei räksytä rakki enää.

Vierailija
7/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen opettanut koirani ilmoittamaan minulle pihaan tulevasta vieraasta autosta. Luonnostaan sillä ei ole vahtiviettiä.

Ovikelloon en osaa ottaa kantaa koska meillä ei sellaista ole.

Vierailija
8/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pakko mennä perässä, kun ei se raukka osaa ovea avata vaikka varmaan mielellään ottais vieraat yksinkin vastaan.

Vierailija
9/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira haukkuu ja hyppii vauhkona. Avaan yhdellä kädellä ovea, toisella jalalla yritän pidätellä koiraa ja toisella kädellä yritän sulkea väliovea.

Vierailija
10/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen siitä, että meille on ilmestynyt koira, ja vääntäydyn laiskasti sohvalta ylös.

Sanon lauhkeasti shht, ja toivon että oven takana odottaja ei ala seistä ovikellon päällä. Kun koira hiljenee, sanon sille nätisti kiitos. Sen jälkeen avaan oven.

Koira odottaa takana, sylissä tai vieressäni, jolloin käteni on koiran pannalla, riippuen koiran koosta tai iästä.

Vierailija
11/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että miksi hemmetissä meillä on yhtäkkiä koira.

Meillä kerran kävi näin, olin paistamassa lettuja ja yhtäkkiä vieressäni istuu vieras koira tuijottaen lettujani. Ovi oli ollut auki tuuletusta varten ja naapuriston hihnatta kuljetettu koira oli päättänyt juosta sisään. 

Vierailija
12/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipyssy käyttöön lähelle ovea ja sillä päin pläsiä. Voit pyytää jonkun kaverisi tulemaan monta kertaa peräjälkeen ja itse olet jo pyssyn kanssa asemissa. Äitini koira oppi tuolla konstilla päivässä olemaan räksyttämättä ovikelloa.

Vierailija
13/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin suuresti koska ei ole ovikelloa eikä koiraa.

Vierailija
14/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoin ennen itse myös nopeasti. Tiukka ote ote koirasta, vaativa katse silmiin ja käsky: Hiljaa! Siinä tuijotettiin silmiin niin kauan että hiljeni. Jos aloitti räksytyksen uudestaan niin toistin saman. Huusin ovelle että odota, koulutan koiraa.

Hyvin toimi.

Vierailija
15/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikelloa räksyttävät koirat ovat SUPER ÄRSYTTÄVIÄ, jos ei opi esim. sitruuna pannalla niin eläinlääkärillä on sellainen piikki mikä vaimentaa koiria. Koirille pitäisi jo pentuna tehdä äänihuulileikkaus jolla räksyttely poistettaisiin.

Vierailija
16/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan koiran kainaloon ja avaan oven

Vierailija
17/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun koira kun hätätilanteessa/uhkatilanteessa...

Vierailija
18/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun koira kun hätätilanteessa/uhkatilanteessa...

hauku

Vierailija
19/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhohhoohhooooo nauran vedet silmissä. Ootte niin nokkelia, voi juku sentään, miten moni vastasi, vaikkei ole koiraa, hooohhoohooo, vitsikästä.

Vierailija
20/31 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkupanta joka antaa sähköä jos rekku avaa kuononsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi